Miksi ihmeessä jotkut juovat kahvia?
Maistuu pahalta ja aiheuttaa riippuvuuden. Juotteko muka maun takia? Sittenhän voitte juoda kofeiinitonta versiota. Todellinen syy taitaa olla se, että olette jääneet riippuvaiseksi kofeiiniin.
Kommentit (80)
Joo jätin kahvin pois, kun ihan oikeesti maistuu vain kuralta eikä siitä mitään hyötyä ole. Olen jopa pirteämpi nyt, kun en juo kahvia.
Minäkin olin ennen tuota mieltä, mutta sitten löysin kahvin josta oikeasti tykkään ja oikein odotan, että pääsen aamulla juomaan sitä.
Niin hyvää!
Muut kahvit on edelleen enempi vähempi kuraa.
Laadukkaista tummapaahdetuista pavuista vastajauhettu kahvi on todella hyvää. Olen kofeiinille yliherkkä, joten juon vain kofeiinitonta silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Minä juon sitä mitä haluan, eikä muille kuulu pätkän vertaa.
Ei kuulu, mutta saattaa haista.
Jos et itse tee jotakin niin kenekään muunkaan ei pitäisi tehdä, niinkö? En itsekään juo kahvia, mutta, jos joku haluaa juoda, juokoot. En juo teetäkään, se ei maistu millekään, mutta jos joku juo, niin juokoot.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on hyvää ja ravitsevaa.
Miten se on ravitsevaa?
Miksi ihmiset sit tykkää kaljasta? Sekin maistuu kuravedelle. Hölmö kysymys 0/5
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, outoa että 90% kansasta kittaa sitä kuravettä päivittäin. Itse juon vain vihreää teetä.
Miten joku voi juoda vihreää teetä, se ei maistu millekään ja terveysvaikutuksetkin ovat huuhaata, valmistajien syöttämää propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et itse tee jotakin niin kenekään muunkaan ei pitäisi tehdä, niinkö? En itsekään juo kahvia, mutta, jos joku haluaa juoda, juokoot. En juo teetäkään, se ei maistu millekään, mutta jos joku juo, niin juokoot.
Tee kyllä voi maistua hyvälle, mutta kahvi ei kyllä koskaan maistu hyvälle vaan ylipäätänsä aika pahalle aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on hyvää ja ravitsevaa.
Miten se on ravitsevaa?
Ravitsevaa ei mutta terveellistä tiettyyn pisteeseen asti.
Juon nimenomaan maun takia kupin kaksi viikossa. Ei riippuvuutta. Kofeiiniton kahvi maistuu pahalle. Vain tummia lajikkeita.
Sama täällä, outoa että 90% kansasta kittaa sitä kuravettä päivittäin. Itse juon vain vihreää teetä.