Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitaja päiväkotiin, suuntautumisena SaHu?

Vierailija
21.11.2021 |

Nämä pätevyysvaatimukset uudistuivat, ja en tiedä onko tämä nyt kynnyskysymys lastenhoitajan sijaisuutta hakiessa. Olen siis lähihoitaja, sairaanhoidon ja huolenpidon suuntautumisen aikoinaan valinnut. Työpaikkailmoituksessa vaatimus, että pitäisi olla lastenhoitoon suuntautunut lähihoitaja. Sijaisuus 6kk.

Onko paikan saanti siis mahdollista vai ei? Joustetaanko näissä? Ja alennetaanko palkkaa jos olen heidän silmissä ”epäpätevä”. Lasten kasvun tukemisen ja ohjaamisen tutkinnon osan olen käynyt, ja näytön tehnyt päikyssä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä hakea, ei siinä mitään menetä. Päiväkodeissa on töissä täysin kouluttamattomiakin, esim. yhdessä päikyssä open tytär sai lastenhoitajan paikan ilman mitään alan koulutusta tai kokemusta.

Vierailija
2/7 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muita kokemuksia?

Vierailija
4/7 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit kysellä jossain lähihoitajien someryhmässä tms.

Vierailija
5/7 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit sijaisuuden saada, tosin sun pitäisi olla edes paperilla parempi kuin muut hakijat, jotka suuntautuneet lapsiin.

Vierailija
6/7 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hakijoista on yksikin oikean koulutuksen käynyt niin sinä et saa paikkaa

Vierailija
7/7 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaiseksi pääsee tällä hetkellä vaikka abiturientti, koska pula on valtava. Eli hae ihmeessä. Nykyään ei myöskään ole alempaa palkkaa epäpäteville eli kaikki saavat saman palkan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme