Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro ensimmäisestä ihastuksesta jonka muistat

Vierailija
21.11.2021 |

Mä muistan tykänneeni yhestä söpöstä pojasta koko kouluajan. Oltiin samalla luokalla. Se oli ainoa poika joka mun kanssa jutteli. Kuljettiin välillä samaa koulumatkaa ja oli hauskaa yhdessä. Lukioaikana se tuli kaapista ulos ja maailmani mureni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin Tommi. 

Vierailija
2/5 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksanvuotiaana ihastuin pari vuotta vanhempaan poikaan. Hän oli samoissa harrastusympyröissä. Olin häneen ihastunut vielä lukiossa ja näin häntä jossain vaiheessa päivittäin. Nykyisin hänet tietää koko Suomi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ekalla tai tokalla luokalla ja vitosella tai kutosella oli todella ihanan näköinen poika, jolla oli ruskeat silmät ja pitkät tummanruskeat paksut hiukset ja hän näytti ihan intiaanilta. Vielä nelikymppisenäkin muistan välitunneilla ihailleeni häntä.

Vierailija
4/5 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 4- tai 5-vuotiaana pikkutyttönä ihastuin päiväkodin kauniiseen naispuoliseen keittiöapulaiseen, jonka nimi oli Irina. Kerran pyysin päiväkodin hoitajalta lupaa mennä juttelemaan sille Irinalle, jonka olin nähnyt aina välillä vilaukselta. Punastellen sanoin, että hän oli mielestäni "maailman kaunein nainen, kaunis niinkuin missi tai prinsessa". Jotain tuollaista sopersin. Seuraava ihastukseni oli alakoulussa naispuolinen opettajani.

T. Eräs naisiin edelleenkin joskus tahtomattaan ihastuva nainen, virallisesti hetero

Vierailija
5/5 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 4- tai 5-vuotiaana pikkutyttönä ihastuin päiväkodin kauniiseen naispuoliseen keittiöapulaiseen, jonka nimi oli Irina. Kerran pyysin päiväkodin hoitajalta lupaa mennä juttelemaan sille Irinalle, jonka olin nähnyt aina välillä vilaukselta. Punastellen sanoin, että hän oli mielestäni "maailman kaunein nainen, kaunis niinkuin missi tai prinsessa". Jotain tuollaista sopersin. Seuraava ihastukseni oli alakoulussa naispuolinen opettajani.

T. Eräs naisiin edelleenkin joskus tahtomattaan ihastuva nainen, virallisesti hetero

Lisään vielä: tämän kommenttini myötä tajusin, että se mun tietty ihmissuhteisiin liittyvä "vikani" ilmeni jo noin nuorena. Olisi kivaa löytää siihen syy ja korjaus.

Edelleen kaikkein voimakkaimmin ihastun itseäni vanhempiin, tavallaan saavuttamattomiin ja sitten tietyllä tapaa fanitan heitä etäältä. En tietenkään edes kuvittele saavani ihastustani oikeasti tai edes saavani vastarakkautta. En osaa ihastua suunnilleen ikäisiini, vertaisiini. Poikiin en ihastunut lapsena, ja aikuisenakaan en oikein kovin helposti osaa ihastua miehiin.

Olisipa joku tajunnut auttaa ja korjata tuon vikani jo niinkin pienenä, niin ehkä olisin onnellisessa heteroavioliitossa nyt aikuisena. 🥺 En helposti kadehdi ketään, mutta ne ikäisiinsä söpöihin poikiin ihastuneet ovat onnekkaita. Heillä oli jo lapsena hyvät eväät tulevaisuuden osalta onnellisiin parisuhteisiin.

T. Sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä