Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko teillä miehellä kotitössä tarrasysteemi?

Vierailija
12.02.2015 |

Meillä ollut käytössä tämä, että mies saa tehdystä kotityöstä (mm. imurointi, pölyjen pyyhintä, astioiden pesu, pyykinpesu, ikkunanpesu, roskien vienti, mattojen tamppaus) listaan rastin. Kun rasteja on kymmenen, saa tarran. Tarrat ovat tähän mennessä olleet vanhoista Lauantai-makeispusseista tulleita tarrroja, mutta nyt mies on alkanut vaatimaan, että tarrojen pitäisi olla jotain Cars-tarroja. Uhkaillut lakolla, jos tarrat ei vaihdu. Kuulemma miehen työkaverikin saa vaimolta näitä tarroja.

Onko vaatimus mielestänne kohtuuton? Ja mistä muuten noita Cars-tarroja voi ostaa?

Ja toienn asia on, että miehen pomo oli valittanut, että mies käyttää liikaa aikaa työkaverinsa kanssa tarravihkojen vertailuun. Eivät ole aian malttaneet jättää kokoelmien ihailua vain tauoille. Onko kohtuutonta minun takavarikoida vihko työpäivän ajaksi, jos tämä vielä toistuu?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:17"]

Naisille tarroja seksin mukaan? Tavallisesta yksi, suikkarista kaksi hyvästä enemmän. Luontevasti mies arvostelee oliko ja kuinka hyvä. Kymmenellä tarralla vie sitten roskapussin ilman baarissa käyntiä.

Heh, heh. Montako tarrraa kakkosesta? Tämä on vain sitä haluavien miesten päätettävissä.

[/quote]

Ehei, vaan kymmenellä tarralla siivoaa koko huushollin ja pesee vielä ikkunat päälle. Hieroo naisen hartiat ja katsoo sen kanssa romanttisen komedian.

Vierailija
42/59 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tää tarrajuttu ei ole vielä käytössä. Menin tästä miehelle mainitsemaan, niin nyt hän haluaa mukaan, kun kerran muutkin miehet on. Tarravihon pitää olla Star Wars, mikään muu ei käy. Tarrojen pitää olla Superman ja Batman, Cars-tarrat on kuulemma ihan tyhmiä ja ne ei nyt käy.

Pahan tästä tekee se, että mies on hirmu reipas. Päivässä neljäkään tarraa ei olisi ihme. Mistä ihmeestä minä nyt alan näitä supersankaritarroja hankkimaan?? :/ Vinkkejä kaivataan..! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi, palkkio lienee liian huono

Vierailija
44/59 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman pihi vaimo ja sen takia olen antanut miehelle vain Chiquita-banaaneista irroitettuja logo-tarroja. Mies pahoitti miehelsä kun työkavereiden tarravihoissa on kaikenlaisia kaupan ostotaroja kuten Cars tarroja ym.

En vieläkään raaski ostaa oikeita tarroja mutta olen kirjoittanut kullanvärisellä tussilla niihin hedelmätarroihin Super-Shiquita. Lisäksi lupasin että kun kasassa on 50 tarraa niin anna palkinnoksi rasiallisen Super-Olvi pullonkorkkeja.

Vierailija
45/59 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 04:19"]

En usko tuohon systeemiin. Minä käytän naksutinta palkintona. Se toimii hyvin.

[/quote]

Naksutin on meilläkin käytössä! Hyvä puoli siinä on se, ettei aikaa ja rahaa kulu tarrojen ja vihkojen etsintään ja täyttelyyn, naksauttaa vain niin se on siinä. Huonona puolena voisi kyllä mainita sen, että esim. ulkona erilaiset napsahtelevat äänet hämmentävät miestä. Raukka luulee saavansa palkkion ja alkaa hämmentyneenä pälyillä minuun, vaikka napsahdus olikin katkeava oksa tms.

[/quote]

Olette henksiesti sairaita. Kuka kohtelee toista ihmistä noin?

Vierailija
46/59 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
47/59 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 04:19"]

En usko tuohon systeemiin. Minä käytän naksutinta palkintona. Se toimii hyvin.

[/quote]

Naksutin on meilläkin käytössä! Hyvä puoli siinä on se, ettei aikaa ja rahaa kulu tarrojen ja vihkojen etsintään ja täyttelyyn, naksauttaa vain niin se on siinä. Huonona puolena voisi kyllä mainita sen, että esim. ulkona erilaiset napsahtelevat äänet hämmentävät miestä. Raukka luulee saavansa palkkion ja alkaa hämmentyneenä pälyillä minuun, vaikka napsahdus olikin katkeava oksa tms.

[/quote]

Olette henksiesti sairaita. Kuka kohtelee toista ihmistä noin?
[/quote]

Kokeile ihmeessä sinäkin, toimii! Ja tänään uhkasin ostaa jatkossa pelkkiä tyttöjen tarroja ellei pese olkkarin ikkunoita ja reippaasti sittenkin! Hyvin toimi, ei yhtään kiukutellut. Saa sitten jatkossakin kivoja tarroja.

Vierailija
48/59 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on nyt neljä tarraa tältä viikolta kerättynä ja pyysi saunaan yhtä olutta. Mitä sanotte, antaisitteko vai mennäänkö muumilla? Kun ei ole edes viittä vielä?

Vierailija
49/59 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:06"]Miehellä on nyt neljä tarraa tältä viikolta kerättynä ja pyysi saunaan yhtä olutta. Mitä sanotte, antaisitteko vai mennäänkö muumilla? Kun ei ole edes viittä vielä?
[/quote]
No onhan se tienannu tällä vkol tarra per pv. Tosi hienosti minusta.

Vierailija
50/59 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:06"]Miehellä on nyt neljä tarraa tältä viikolta kerättynä ja pyysi saunaan yhtä olutta. Mitä sanotte, antaisitteko vai mennäänkö muumilla? Kun ei ole edes viittä vielä?
[/quote]
No onhan se tienannu tällä vkol tarra per pv. Tosi hienosti minusta.
[/quote]

No totta kyllä. Annetaan nyt sitten :)

Vierailija
51/59 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauraisin päin naamaa jos edes ehdottaisi jotain tarrajärjestelmää. Pyytämällä teen vaikka mitä, vaatimalla en liiku ollenkaan. Kerran kysyi että mitä tekisin palkintoseksiä vastaan. Kerroin että vedän käteen jos sillä irtoaa.

Tarroja ja hymynaamoja, hah! Jos nyt koitetaan pitää nuo keppi ja porkkana hommat ihan lapsille. Jookos, kookos?

Vierailija
52/59 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä semmoista ongelmaa, että mies oikein himoitsee tarroja :(? Kaupassa huomasin, että koitti omenasta pölliä tarrat.. Myös alennetut eli -30% -tuotteiden tarrat aiheuttavat kitinäkohtauksen kaupassa :/. Mikä olisi teidän mielestä hyvä rangaistus kun tosiaan juoksee tarrojen perässä? Tuli vähän riitakin tästä, oon yleensä antanut suikkarin kymmenestä tarrasta. Kuulemma naapurin Jorma saa viidestä tarrasta ja nyt olen muka epäreilu..

Vierailija
53/59 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselin vanhoja tarravihkoja, siellä on ollut jopa BMW tarra vanhoina hyvinä aikoina nyt en saa kuin vittuilua ja paskaa käytöstä, tänäänkin hain lapset tarhasta, lämmitin niille ruokaa puuhellalla , kämppäkin lämpenee samalla, siivottiin lasten kanssa, pienintä opettanut potalle, tänääniin tuli oikein hieno kakka.

No akka tuli töistä ja heti alkoi huutamaan vittua, keskimmäisen märät rukkaset oli väärässä paikassa, hellan edessä pari tuhka hiukkasta, teevesi ei ollut lämpimänä odottamassa, televisio väärällä kanavalla ym.

Nyt istun surkeana vessassa palstailemassa, tarrat olleet surkeita firman logoja ja pillua en saa ensi viikonloppunakaan.

En tiedä mitä tekisin haluisin jostain nuoren kuuman kiimapillun, mutta on varmaan edes turha  haaveilla, taidan yrittää livahtaa autotalliin jos löytyisi vielä 1 jemma olut toivottavasti ja -80luvun isojen poikien lehti.

Tv.mies

Vierailija
54/59 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää ketjut teidän mielestä hauskoja?

Vierailija
55/59 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:11"]

Mä nauraisin päin naamaa jos edes ehdottaisi jotain tarrajärjestelmää. Pyytämällä teen vaikka mitä, vaatimalla en liiku ollenkaan. Kerran kysyi että mitä tekisin palkintoseksiä vastaan. Kerroin että vedän käteen jos sillä irtoaa.

Tarroja ja hymynaamoja, hah! Jos nyt koitetaan pitää nuo keppi ja porkkana hommat ihan lapsille. Jookos, kookos?

[/quote]

*ulvoo naurusta* Vinkki: joskus kannattaa lukea enemmän kuin otsikko, ennen kuin vastaa ketjuun. Sulle sopis varmasti pinkit hello kitty- tarrat? 

Vierailija
56/59 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tarroja seksin mukaan? Tavallisesta yksi, suikkarista kaksi hyvästä enemmän. Luontevasti mies arvostelee oliko ja kuinka hyvä. Kymmenellä tarralla vie sitten roskapussin ilman baarissa käyntiä.

Heh, heh. Montako tarrraa kakkosesta? Tämä on vain sitä haluavien miesten päätettävissä.

Vierailija
57/59 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:43"]

Onko nää ketjut teidän mielestä hauskoja?

[/quote]

Kirjoittajat varmaankin tarkoittavat tämän vain ihan hyväntahtoisena huumorina, mutta epäilenpä, että jos miehet kirjoittaisivat samansävyisen ketjun naisista niin kyllä siinä aika moni nainen vetaisin herneen nenään. Vaikka tämä onkin vain huumoria, niin onhan tämä kuitenkin aika ilkeämielistä. Tunnustan kuitenkin, että nauroin parille kommentille. Anteeksi.

Vierailija
58/59 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:17"]Naisille tarroja seksin mukaan? Tavallisesta yksi, suikkarista kaksi hyvästä enemmän. Luontevasti mies arvostelee oliko ja kuinka hyvä. Kymmenellä tarralla vie sitten roskapussin ilman baarissa käyntiä.

[/quote]

Minä voisin antaa miehelle muutamankin tarran, jos suostuisi edes joskus anaaliin antavana osapuolena, mutta ei tykkää sitten yhtään :/

Vierailija
59/59 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ajankohtainen vieläkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän