Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino junnaa paikoillaan ja se harmittaa

Vierailija
11.12.2023 |

Olen keväästä saanut pudotettua painoa 14kg ja vielä olisi paljon pudotettavaa, että pääsen normaalipainoon. Paino ei vain ole nyt tippunut pariin kuukauteen kun olen ollut vähän laiska liikkumisen suhteen enkä ole niin tarkkaan katsonut mitä syön. Nyt toki myös sairastettu korona ja siitä toipuminen haittaa liikkumista.

Pitäisi tsempata itsensä taas kiinnittämään enemmän huomiota ruokavalioon koska haluan normaaliin painoon!

Pudottaja44

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi paljon lunta ja täällä on latuja tehtynä, mutta ei kyllä tässä kunnossa pysty vielä hiihtämään. Sitten varmaan kun olen kunnolla parantunut, niin sataa vettä. 

Pudottaja44

Vierailija
2/20 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa ei kyllä auta, että söin kolme kääresuklaata. Siis Fazerin näistä boxeista olevia. Perus maitosuklaa, Pätkis ja Fazerina.

Pudottaja44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ilmaisen vihjeen miten paino tippuu: Syö vähemmän ja liiku enemmän.

Vierailija
4/20 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt liikunta nopeuttaa paranemista. 

Vierailija
5/20 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan ilmaisen vihjeen miten paino tippuu: Syö vähemmän ja liiku enemmän.

Miksi pitää veetuilla?! Luuletko, että mä en tiedä tätä! Olenhan mä jo painoa pudottanut. 

Pudottaja44

Vierailija
6/20 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ala puolikuntoisena astmaatikkona harrastamaan liikuntaa, kevyttäkään. Tunnen itseni ja tiedän, että tuo ei kyllä nopeuta paranemista mun kohdalla.

Pudottaja44

Vierailija
7/20 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ala puolikuntoisena astmaatikkona harrastamaan liikuntaa, kevyttäkään. Tunnen itseni ja tiedän, että tuo ei kyllä nopeuta paranemista mun kohdalla.

Pudottaja44

Kyllä korona pudottaa painoa tehokkaasti, kun ainoa ravinto jota jaksaa nauttia on tuoremehu, vesi ja Burana. Nyt olen siirtynyt valmiskeittoihin, mutta kalorit jää yhä vähälle.

Vierailija
8/20 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pudottaja44

Kyllä korona pudottaa painoa tehokkaasti, kun ainoa ravinto jota jaksaa nauttia on tuoremehu, vesi ja Burana. Nyt olen siirtynyt valmiskeittoihin, mutta kalorit jää yhä vähälle.

No kyllä mä söin ihan ruokaa kun mulla oli korona. Ei mennyt makuaisti ja jaksoin kyllä syödä.

Pudottaja44

Vierailija
9/20 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä söin ihan ruokaa kun mulla oli korona. Ei mennyt makuaisti ja jaksoin kyllä syödä.

Pudottaja44

Sulla oli sitten lievempi tautimuoto kuin minulla tai olet kovin kiintynyt syömiseen. Itse lähinnä nukuin viikon.

Vierailija
10/20 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pudottaja44

Sulla oli sitten lievempi tautimuoto kuin minulla tai olet kovin kiintynyt syömiseen. Itse lähinnä nukuin viikon.

No en ole mitenkään kovin kiintynyt syömiseen. Kun olen surullinen, niin mä en pysty syömään. Keväällä tapahtui eräs asia joka vei multa moneksi viikoksi ruokahalun ja piti pakottaa itsensä syömään edes jotakin. Siinä sitten päätin, että nyt mä pudotan painoa koska en halua enää olla ylipainoinen.

Kyllä korona mullakin otti voimille ja astman takia hengittäminen vaikeutuu heti pienessäkin flunssassa. 

Pudottaja44

Vierailija
11/20 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse åudotin painoa 13kg kun alkoin uhkaavasti nousta 100kg päälle. Nyt paino 90kg ja vielä 10kg pitäisi saada pudotettua. Aluksi oli liikuntaa mukana ja paino tippui kun jaksoi harrastaa. Nyt olen yrittänyt vain ruokavaliolla tiputtaa painoa. Syön melko niukasti ja herkut minimissä, vaikka jouluna tortut maistuukin.

Vierailija
12/20 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu terveyskeskus lääkärille ja pyydät päästä ilmaiseen ENE- ryhmään. Ryhmässä kilot karsiutuu ja oikealla neuvonalla ravinon otto siellä,

Vierailija
13/20 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän tämäkin aloitus on tehty?

Vierailija
14/20 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentteja. Ap:han on laihduttanut jo paljon, joten tietää kyllä miten se tapahtuu, eikä tarvitse neuvoja siihen. Ruokavalio on se tärkein asia, joten ei tarvitse liikkua että laihtuu eikä siis haittaa että ei ole vielä sataprosenttisen terve. Tsemppaa itsesi taas olemaan tarkka ruoan kanssa, niin laihtuminen pääsee taas jatkumaan. Olet jo näyttänyt itsellesi, että pystyt siihen. Ja erityisen hienoa on myös, jos paino ei ole lisääntynyt tauon aikana, vaan pysynyt samana.

Vierailija
15/20 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse åudotin painoa 13kg kun alkoin uhkaavasti nousta 100kg päälle. Nyt paino 90kg ja vielä 10kg pitäisi saada pudotettua. Aluksi oli liikuntaa mukana ja paino tippui kun jaksoi harrastaa. Nyt olen yrittänyt vain ruokavaliolla tiputtaa painoa. Syön melko niukasti ja herkut minimissä, vaikka jouluna tortut maistuukin.

Niin suurin merkitys on ruokavaliolla. Liikuntaa jatkan taas kunhan tästä toivun.

Pudottaja44

Vierailija
16/20 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu terveyskeskus lääkärille ja pyydät päästä ilmaiseen ENE- ryhmään. Ryhmässä kilot karsiutuu ja oikealla neuvonalla ravinon otto siellä,

No enkä hakeudu. Kyllä mä tiedän mitä pitää tehdä, olenhan mä jo pudottanut painoa. On nyt vain jumi menossa.

Pudottaja44

Vierailija
17/20 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän tämäkin aloitus on tehty?

Pakottiko joku lukemaan tämän aloituksen? No ei joten mene muualle vikisemään.

Pudottaja44

Vierailija
18/20 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kommentteja. Ap:han on laihduttanut jo paljon, joten tietää kyllä miten se tapahtuu, eikä tarvitse neuvoja siihen. Ruokavalio on se tärkein asia, joten ei tarvitse liikkua että laihtuu eikä siis haittaa että ei ole vielä sataprosenttisen terve. Tsemppaa itsesi taas olemaan tarkka ruoan kanssa, niin laihtuminen pääsee taas jatkumaan. Olet jo näyttänyt itsellesi, että pystyt siihen. Ja erityisen hienoa on myös, jos paino ei ole lisääntynyt tauon aikana, vaan pysynyt samana.

Niin enhän mä mitään neuvoja kysynyt, mutta jotkut eivät sitä tajunneet. Mä tosiaan tiedän mitä tehdä, mutta tsemppaamista mä kaipaan. Kiitos sulle.

Vierailija
19/20 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enkä hakeudu. Kyllä mä tiedän mitä pitää tehdä, olenhan mä jo pudottanut painoa. On nyt vain jumi menossa.

Pudottaja44

Joulu tulossa, jolloin jumi vaihtuu helposti nousuun. Mulla on nyt korona vienyt 4 kiloa. Toivon, että jouluna saan niistä pari takaisin.

Vierailija
20/20 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä itsellesi homeostaasin käsite. Seuraavaksi yritä perustella itsellesi, että kehosi tarvitsee hiilihydraatteja muuhunkin kuin itsensä myrkyttämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi