Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

esinahka seksin aikana

Vierailija
11.02.2015 |

Vedättekö esinahkan seksin ajaksi terskan taakse? Aristaako yhtään ja kertokaa ekasta yhdynnästänne.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se nyt vetäytyy taakse, kun hommiin aletaan. Minulla ihan lepotilassakin terskan pää pilkottaa vähän näkyvissä, mutta täydessä erektiossakaan esinahka ei vetäydy kuin osittain terskan yli. Sitten kun meisselin työntää työstörakoon, nahka liukuu terskan yli kokonaan.

Kiimatippoja minulta on vuotanut aina runsaasti. Se on varmaan tosi yksilöllistä. Ei niitä heti vuoda, mutta kun kiihotun kunnolla, kullin kärki on ihan märkänä ja runkkaamisestakin lähtee sellainen litisevä ääni.

Vierailija
22/48 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erektiossa tiukka esinahka ja puolet terskasta tulee näkyville.. toisin kuin erektion jälkeen esinahka vetäytyy jo taakse kokonaan.

Onkos se ihan normaalia, että erektiossa menee vain puoliksi?

Kyllähän sitä löytyy luotettavimmistakin paikoista tietoa mutta haluan nyt muitten näkökulmia asiasta vaikka puolet täällä on myös paskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 16v kirjoitti:

Minulla on erektiossa tiukka esinahka ja puolet terskasta tulee näkyville.. toisin kuin erektion jälkeen esinahka vetäytyy jo taakse kokonaan.

Kyllähän sitä löytyy luotettavimmistakin paikoista tietoa mutta haluan nyt muitten näkökulmia asiasta vaikka puolet täällä on myös paskaa

Esinahan vetäytyminen taakse tarkoittaa siis sitä, että terska tulee kokonaan näkyviin. Kirjoituksesi perusteella vaikuttaa siltä, että sinulla nahka ei siirry erektiossa niin pitkälle kohti kullin juurta, että terska tulisi kokonaan esiin? Sitä voi varovasti venytellä liukuvoiteen tai jonkun käsivoiteen kanssa, mutta ei väkisin.

Jos nahka pysyy tiukkana harjoittelusta huolimatta, niin kannattaa käydä jossain terkkarilla.

Vierailija
24/48 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla esari vetäytyy taakse, kun rupeaa seisomaan ja terska näkyy kokonaan. Mun terskaa ainakin saa hyväillä paljaaltaan, kun vaan on kosteutta ja juurikin alaosa on se herkin kohta. Esinahkaa voi sitten kädellä vedellä terskan päälle se tekee kans gutaa.

Mikä ihmeen vaja**i alapeukutti tätäkin viestiä?

Kaikilla miehillä esinahka on suojaamassa herkkää peniksen kärjeä jossa on valtava määrä herkkiä hermoja ja se toimii juuri noin.

Herkkiä alueita on varsinkin siinä rakareunassa joka paljastuu vasta kun esinahan kiskoo sormin aivan taakse. Sitä kun tyttö (tai poika, ei nyt olla rajoittuneita) kiusaa kostealla kielenkärjellä niin varpaatkin vääntyvät suoraksi.

Ellei esinahka luiskahda pois peniksen kärjen päältä ihan itsestään kun seisoo niin se on liian tiukka ja vaatii leikkausta

Vierailija
25/48 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 16v kirjoitti:

Tarkoitatko ettei esinahkaa voi erektiossa vetää edes sormin kokonaan taakse niin että terska paljastuu (siis sattuu liikaa)?

Silloin se on liian tiukka ja vaatii leikkausta.

Ei se niin löysä tarvitse olla että luiskahtaa ihan itsestään kokonaan taakse kun saat erektion.

Pahimmillaan esinahka voi olla niin kireä ettei sitä saa vedettyä taakse edes velttona mutta sinulla ei selvästi ole noin paha tilanne.

Vierailija
26/48 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole normaalia fysiikkaa, että kun pilluun työntää niin esinahka vetäytyy luonnostaan taakse? Jos ei siis ole vastassa jokin tehdashalli.

Itseäni kyllä epäilyttäisi tuollainen pitkä esinahka, joka ei mene taakse ollenkaan erektiossa. Voi olla aikamoinen sissijuustosuoja.

Vierailija
27/48 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin kalu kasvaa niin paljon pituutta ja paksuutta seisokissa, ettei esinahkaa jää jäljelle käytännössä yhtään. Täysin paljas terska, eikä ole mitä vetää päälle.

Vierailija
28/48 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan yöpöydälle seksin ajaksi

Vierailija
29/48 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole olemassa normaalia penistä."

Kysynpähän silti, kun täällä kerran on jonkinlaisia asiantuntijoita paikalla, että onko normaalia, että penis ei eritä yhtään liukastetta hyväiltäessä ja seksin aikana? On siis täysin kuiva. 

En tiedä mikä on tässä asiassa "normaalia". Itse tulen todella helposti märäksi, ns touhutippaa tulee ilman erektiotakin, jos vaikka keskustelen kivan naisen kanssa seksistä.

Ei tarvita omalla kohdalla siis minkäänlaista peniksen hyväilyä edes. Tai muutakaan hyväilyä.

30/48 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 16v kirjoitti:

Muista aina se, että kaikkein tärkein asia on puhtaanapito tulehduksien ja vakavampien sairauksien välttämiseksi. Saat esinahan vedettyä kunnolla pois terskan päältä silloin, kun on velttona. Se on hyvä, koska silloin pystyt pesemään paikat esinahan alta ja terskan pinnalta.

Kerrot esinahan menevän vain puoliksi pois terskan päältä silloin, kun on erektio. Minullekin esinahan kireys on tuttu asia nuoruusvuosilta. Ja samoin, kuin sinulla, minäkin sain esinahan vedettyä kokonaan taakse silloin, kun penis oli velttona.

Omalla kohdallani kireyteen auttoi pitkäaikainen venytysharjoittelu. Lääkäri voi tämän tueksi määrätä voimakasta kortisonivoidetta (Dermovat), joka tekee esinahan joustavammaksi. Tietääkseni kuitenkin lääkärit suosittelevat monesti ympärileikkausta.

Minä tein venytysharjoittelun ilman voidetta. Käytännössä se tapahtui niin, että pyrin vetämään esinahkaa pitemmälle, kuin mihin se menee luonnollisesti. Toinen mahdollisuus oli vetää esinahkaa terskan yli pitemmälle jo silloin, kun erektio ei vielä ole täysillä ja antaa sitten erektion kasvaa. Nämä keinot on kuitenkin tehtävä kivun sallimissa rajoissa.

Erityisen tarkkana on oltava siinä, ettei vedä esinahkaa terskan yli kokonaan peniksen ollessa velttona ja anna sitten erektion tulla, koska silloin voi käydä niin, että esinahan aukkoon tulee verta vuotavia repeämiä, jotka ovat kivuliaita ja joiden parantuminen voi kestää pitkään. Ne voivat myös tulehtua.

Sitten toinen vielä pahempi tilanne, mikä voi tulla, jos vedät esinahan terskan yli kokonaan, kun penis on velttona. Kun erektio sitten alkaa, kireä esinahkaa puristaa penistä terskan juuresta ja se voi aiheuttaa sen, että erektio on tavallista kovempi. Se taas aiheuttaa sen, että et välttämättä saa enää vedettyä esinahkaa takaisin terskan päälle. Erektio jatkuu ja jatkuu. Verenpaine peniksessä ja terskassa on todella suuri ja esinahan puristuksesta johtuen veri ei liiku. Tilanne voi johtaa ns. espanjalaiseen kaulukseen (katso Googlesta) ja pahimmillaan kuolioon.

En näe maallikkona ja omiin kokemuksiin verraten sinulla isoa ongelmaa, koska minä olen selvinnyt omin keinoin kireämmästä esinahasta. Minulla ei nuorena esinahka liikkunut yhtään terskan yli, jos oli erektio, vaikka se liikkui moitteettomasti, kun oli veltto. Venytysharjoittelu oli minun ratkaisuni. Sitten, kun mukaan tuli yhdyntä tyttöystäväni kanssa, niin esinahka oli aika nopeasti venynyt vielä parempaan kuntoon.

Vierailija
31/48 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni on ympärileiksttu, ei tarvi vetää elinaikaa minnekään. Tuntoherkkyys on hyvä :)

Toinen tietääkin parhaiten.

Vierailija
32/48 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tjs2089 kirjoitti:

Poika 16v kirjoitti:

Muista aina se, että kaikkein tärkein asia on puhtaanapito tulehduksien ja vakavampien sairauksien välttämiseksi. Saat esinahan vedettyä kunnolla pois terskan päältä silloin, kun on velttona. Se on hyvä, koska silloin pystyt pesemään paikat esinahan alta ja terskan pinnalta.

Kerrot esinahan menevän vain puoliksi pois terskan päältä silloin, kun on erektio. Minullekin esinahan kireys on tuttu asia nuoruusvuosilta. Ja samoin, kuin sinulla, minäkin sain esinahan vedettyä kokonaan taakse silloin, kun penis oli velttona.

Omalla kohdallani kireyteen auttoi pitkäaikainen venytysharjoittelu. Lääkäri voi tämän tueksi määrätä voimakasta kortisonivoidetta (Dermovat), joka tekee esinahan joustavammaksi. Tietääkseni kuitenkin lääkärit suosittelevat monesti ympärileikkausta.

Minä tein venytysharjoittelun ilman voidetta. Käytännössä se tapahtui niin, että pyrin vetämään esinahkaa pitemmälle, kuin mihin se menee luonnollisesti. Toinen mahdollisuus oli vetää esinahkaa terskan yli pitemmälle jo silloin, kun erektio ei vielä ole täysillä ja antaa sitten erektion kasvaa. Nämä keinot on kuitenkin tehtävä kivun sallimissa rajoissa.

Erityisen tarkkana on oltava siinä, ettei vedä esinahkaa terskan yli kokonaan peniksen ollessa velttona ja anna sitten erektion tulla, koska silloin voi käydä niin, että esinahan aukkoon tulee verta vuotavia repeämiä, jotka ovat kivuliaita ja joiden parantuminen voi kestää pitkään. Ne voivat myös tulehtua.

Sitten toinen vielä pahempi tilanne, mikä voi tulla, jos vedät esinahan terskan yli kokonaan, kun penis on velttona. Kun erektio sitten alkaa, kireä esinahkaa puristaa penistä terskan juuresta ja se voi aiheuttaa sen, että erektio on tavallista kovempi. Se taas aiheuttaa sen, että et välttämättä saa enää vedettyä esinahkaa takaisin terskan päälle. Erektio jatkuu ja jatkuu. Verenpaine peniksessä ja terskassa on todella suuri ja esinahan puristuksesta johtuen veri ei liiku. Tilanne voi johtaa ns. espanjalaiseen kaulukseen (katso Googlesta) ja pahimmillaan kuolioon.

En näe maallikkona ja omiin kokemuksiin verraten sinulla isoa ongelmaa, koska minä olen selvinnyt omin keinoin kireämmästä esinahasta. Minulla ei nuorena esinahka liikkunut yhtään terskan yli, jos oli erektio, vaikka se liikkui moitteettomasti, kun oli veltto. Venytysharjoittelu oli minun ratkaisuni. Sitten, kun mukaan tuli yhdyntä tyttöystäväni kanssa, niin esinahka oli aika nopeasti venynyt vielä parempaan kuntoon.

Entäs seksi? Onko se mahdollista minun kohdallani, kun esinahka tulee esille vain puoliksi. Onko mahdollista että terska tulee esille seksin aikana vaikka esimerkiksi masturboinnin aikana ei tule?

33/48 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 16v kirjoitti:

Entäs seksi? Onko se mahdollista minun kohdallani, kun esinahka tulee esille vain puoliksi. Onko mahdollista että terska tulee esille seksin aikana vaikka esimerkiksi masturboinnin aikana ei tule?

Saattaa olla mahdollista, että terska tulee seksin aikana enemmän esille. Mutta välttämättä ei tule. Riippuu siitä, millaista masturbointi ja millaista seksi on.

Seksiä on kyllä mahdollista harrastaa, vaikka esinahka ei menisi taakse lainkaan. Silloin vaan esinahka pysyy terskan päällä. Kortsuakin voi (ja kannattaa aina) käyttää ainakin, jos on irtosuhteista kyse ja jos ei ole aikomus lisääntyä.

Vierailija
34/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on esinahka aina terskan takana ja pysyy siellä myös yhdynnässä.

Vierailija
35/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisokissa on takana. PIdän siitä, että nainen herättelee kielellä terskaa hyväilemällä esinahan alta. Nopeasti nousee.

Vierailija
36/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy tunnustaa, että olen nelikymppinen nainen ja esinahkafriikki. Siis se tarkoittaa, että siinä tunnelmassa ollessani minua kiihottaa miehen paksu, sopivan löysä esinahka, jota on karttunut niin runsaasti, että se "häveliäästi ja salaperäisesti" peittää terskan, mielellään jopa erektiossa.

Olen harrastanut jopa hieman uskaliasta ja riskejä ottavaa seksiä tämän fetissini perässä. Jos tuollainen ihannetapaus eteen sattuisi, haluaisin rakastella sen ilman kondomia, niin että miehen elimen sisäänviennissä esinahka liukuu sen alta paisuvan ja pullistuvan terskan räystään taakse.

Olenkohan ainoa nainen, jolla on näin hullu mieltymys?

Vierailija
37/48 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sen yöpöydälle seksin ajaksi

Vierailija
38/48 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esari viimeistään silloin ihan taakse liukuu, kun mies hieraisee muutaman kerran kovaa penistään ennen kuin hän ohjaa sitä mun sisään. Näyttää niin kuumalta tuo hetki. Ajattelen, että hänen on ihan pakko koskettaa, vaikka hän tietää saavansa mua. Terska muuttuu vielä isommaksi jotenkin ja sinertävän punaiseksi, mies kiihottuu ihan äärimmilleen niin kuin minäkin. Peniksen pää kostuu myöskin viimeistään silloin.

Vierailija
39/48 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla salin patjavarastossa muistan, että poikaan sattui, koska esinahka oli niin tiukka liukumaan. Itse olin myös tosi tiukka pimpistä ja tuo oli vähän kaikella lailla huono yhdistelmä, paikkakin oli huono, mutta hormonit ohjasivat. Kiihko aivan huumasi. Varovaisuudella siitäkin selvittiin ja loppua kohti, joka tuli todella pian, alkoi tuntumaan ihanalta. Tokalla ja kolmannella uusintakerralla heti ekan jälkeen sain jo orgasmin. Poikakin nautti aivan valtavasti ja sai runsaita teinisiemensyöksyjä vielä saman päivän iltana jatkaessamme salaa mun huoneessa ollessamme kahdestaan talossa.

Vierailija
40/48 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on esinahka ollut aina takana oli sitten yhdyntä tai ei. Seksin jälkeen pesen sen huolella ja hipaisen vähän voidetta siihen. Muussa tapauksessa voi tulla punertavaa tulehdusta jopa haavaumaa