Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetin eilen neitsyyteni. Seksi paljastui pettymykseksi!

Vierailija
11.02.2015 |

Kumppanini oli kokenut, eikä mikään mennyt esim. pieleen. Mutta miten paljon enemmän odotinkaan koko touhulta ylipäätään! Nyt ei kyllä odotukset ja todellisuus kohdanneet! Kiitos omien kuvitelmieni ja yliseksuaalisen kulttuurin odotukseni taisivat olla "hieman" liian korkealla. :D 

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitusta ja hieman kärsivällisyyttä, kyllä se siitä..

Vierailija
22/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:03"]

Seksin mysteeri naiselle on tämä; alaston mies ällöttää, naurattaa tai ei ole mitään ja muutenkin mies pelottaa (hui), mutta sitten pitäisi nauttia alastomasta miehestä iholla hikoilemassa ja limakalvoille erittämässä.

Sama kuin jotakin inhottaisi vaikka kirjat, mutta odottaisi kuitenkin nautintoa ahmiessaan kirjoja.

Seksin mysteeri miehille taas on tämä; miten voin nauttia seksistä, kun nainen ei pidä miehistä?

-Mies 29v-

[/quote]

Sä oleet niin tyhmä ja sydämetön saapas, että en ihmettele, että sua ei halua kukaan.

[/quote]Vitutuksia sinullekin. Mitenkäs minä olen sydämetön? Miehenähän minä tuotan ihailupalveluja ja imartelua naisille, mutta missä minun ihailuni on? Aivan, ei missään, koska miehille ei sellaista ole tarjolla, vaan pelkkää myönnytysten tekemistä (toteuttajana mies) ja naiskeskeisiin vaatimuksiin tyytymistä. Tätä et tietenkään voinut kiistää, joten keskityit haukkumiseen.

-Mies 29v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:11"]

siis että naiset moittivat miestä

19

[/quote]

Ihankuin täällä kaikki muut kiirehtisivät. Itse olin 25 ja silti tuntui, et onks meidän pakko? Mut miehistä on.

Vierailija
24/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin mysteeri naiselle on tämä; alaston mies ällöttää, naurattaa tai ei ole mitään ja muutenkin mies pelottaa (hui), mutta sitten pitäisi nauttia alastomasta miehestä iholla hikoilemassa ja limakalvoille erittämässä.

Sama kuin jotakin inhottaisi vaikka kirjat, mutta odottaisi kuitenkin nautintoa ahmiessaan kirjoja.

Seksin mysteeri miehille taas on tämä; miten voin nauttia seksistä, kun nainen ei pidä miehistä?

-Mies 29v-

[/quote]

Kommenttisi osoittaa, että elät ihan eri todellisuudessa kuin useimmat meistä. Mutta en kyllä (enää) uskokaan, että olisit oikea henkilö.

Vierailija
25/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:03"]Seksin mysteeri naiselle on tämä; alaston mies ällöttää, naurattaa tai ei ole mitään ja muutenkin mies pelottaa (hui), mutta sitten pitäisi nauttia alastomasta miehestä iholla hikoilemassa ja limakalvoille erittämässä.

-Mies 29v-
[/quote]
Jos joku nainen ei ole sinusta kiinnostunut, turha yleistää niin, etteivät naiset voisi olla kenestäkään kiinnostuneita. Älä yleistä kokemuksiasi. Sinunhan piti kirjoittaa oikeasti näin:
Seksin mysteeri naiselle on tämä; alaston mies29 ällöttää, naurattaa tai ei ole mitään ja muutenkin mies29 pelottaa (hui), mutta sitten pitäisi nauttia alastomasta miehestä29 iholla hikoilemassa ja limakalvoille erittämässä.

Seksin mysteeri miehelle29 taas on tämä; miten voin nauttia seksistä, kun nainen ei pidä miehestä29?

-Mies 29v

Vierailija
26/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:06"]

-Mies 29v-

[/quote]

Sä oleet niin tyhmä ja sydämetön saapas, että en ihmettele, että sua ei halua kukaan.

[/quote]Vitutuksia sinullekin. Mitenkäs minä olen sydämetön? Miehenähän minä tuotan ihailupalveluja ja imartelua naisille, mutta missä minun ihailuni on? Aivan, ei missään, koska miehille ei sellaista ole tarjolla, vaan pelkkää myönnytysten tekemistä (toteuttajana mies) ja naiskeskeisiin vaatimuksiin tyytymistä. Tätä et tietenkään voinut kiistää, joten keskityit haukkumiseen.

-Mies 29v-

[/quote]

No, sun kohdalla sitä, että se jää tuohon, ei varmaan voi kiistää. 

Vierailija
27/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mitään sanomaton kokemus oli itsellenikin kaikkiin odotuksiin verrattuna. Varmasti enemmän kuin yleinen tunne ensimmäisestä kerrasta. m32

Vierailija
28/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin neitsyyteni 19-vuotiaana ja siihen mennessä oli jo oppinut ymmärtämään realiteetteja tuostakin asiasta. Se oli arkipäiväistä ja tylsää, en edes ollut rakastunut kumppaniini. Tiesin jo valmiiksi, etten voisi saada yhdynnässä orgasmiakaan, koska olin oppinut tuntemaan kroppani hyvin.

Vierailija
29/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:16"]

Menetin neitsyyteni 19-vuotiaana ja siihen mennessä oli jo oppinut ymmärtämään realiteetteja tuostakin asiasta. Se oli arkipäiväistä ja tylsää, en edes ollut rakastunut kumppaniini. Tiesin jo valmiiksi, etten voisi saada yhdynnässä orgasmiakaan, koska olin oppinut tuntemaan kroppani hyvin.

[/quote]

Sama täällä. En voi ymmärtää, että joku ei tuota hoksaa. Nykyään on sentään aika paljon kanavia, joista selvittää asioita ja realiteetteja.

Vierailija
30/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:06"]

-Mies 29v-

[/quote]

-Mies 29v-
[/quote]
Olet outo. Ajatteletko kaikki kanssakäymiset ihmisten kanssa palvelujen tuottamisena?
Ihailupalvelut, seksipalvelut, lahjapalvelut, kuuntelupalvelut...

Vierailija
31/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:11"]

siis että naiset moittivat miestä

19

[/quote]

Ihankuin täällä kaikki muut kiirehtisivät. Itse olin 25 ja silti tuntui, et onks meidän pakko? Mut miehistä on.

[/quote]

No ehkä toiset meistä vaan sitten nauttivat seksistä helpommin, alusta asti? Itse todella halusin yhdyntää silloin, ja haluan edelleen. Halusin ihan yhtä paljon kuin mieskin.

p.s. En ole väittänyt että kaikki muut kiirehtisivät, kerroin omasta kokemuksestani.

t. 20

Vierailija
32/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli eka kerta pettymys. Ei se tuntunut oikeastaan miltään. Mutta myöhemmin useampien kumppanien jälkeen seksi onkin suunnilleen parasta maailmassa. Vaatii tosin oikeanlaisen partnerin.

Vierailija
33/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:06"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:03"] Seksin mysteeri naiselle on tämä; alaston mies ällöttää, naurattaa tai ei ole mitään ja muutenkin mies pelottaa (hui), mutta sitten pitäisi nauttia alastomasta miehestä iholla hikoilemassa ja limakalvoille erittämässä. Sama kuin jotakin inhottaisi vaikka kirjat, mutta odottaisi kuitenkin nautintoa ahmiessaan kirjoja. Seksin mysteeri miehille taas on tämä; miten voin nauttia seksistä, kun nainen ei pidä miehistä?     -Mies 29v- [/quote]   Sä oleet niin tyhmä ja sydämetön saapas, että en ihmettele, että sua ei halua kukaan. [/quote]Vitutuksia sinullekin. Mitenkäs minä olen sydämetön? Miehenähän minä tuotan ihailupalveluja ja imartelua naisille, mutta missä minun ihailuni on? Aivan, ei missään, koska miehille ei sellaista ole tarjolla, vaan pelkkää myönnytysten tekemistä (toteuttajana mies) ja naiskeskeisiin vaatimuksiin tyytymistä. Tätä et tietenkään voinut kiistää, joten keskityit haukkumiseen.   -Mies 29v- [/quote] Olet outo. Ajatteletko kaikki kanssakäymiset ihmisten kanssa palvelujen tuottamisena? Ihailupalvelut, seksipalvelut, lahjapalvelut, kuuntelupalvelut...

[/quote]

Siinä se sydämettömyys nimenomaan näkyy. Ei siis julmuus-sydämetön, vaan sellainen tyyppi, ettei omaa sydäntä. Ei ole sydämellä mukana. Ei tee asioita sydämestään. Miksi ei, en tiedä, onko palautumatonta, en tiedä. Uskon, että on mahdollista kaivaa se sydän sieltä esiin, mutta mies29 ei auta itse asiaa yhtään vihoittelemalla naisille seksistä, että naisten vika kun eivät nauti hänestä. 

Tavallaan on, mutta ei kukaan nauti jos ihmisen naama on norsunvituralla itsensä kanssa koko ajan. Mies29:llä on ongelmia itsensä kanssa ja niin kauan kuin hän kieltää sen niin tilanne pysyy yllä sellaisena kuin se on tänä päivänä ja mies ilman naista.

Vierailija
34/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Ehkä et vielä saanut ekalla kerralla, mikä taitaa olla aika yleistä, jos ei ihan vääjämätöntä.

Saitko miehesi kanssa ja tunsitko häneen vetoa?.

Oma vaimoni saatuaan, on monta päivää ihan kiltti eikä jaksa koko ajan äksyillä, joten taitaa sillä seksillä ja saamisella olla aika paljon väliä...

Vierailija
35/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ihmiset kertovat omia kokemuksiaan yleismaailmallisina totuuksina. Voin kai mäkin sitten jakaa oman näkemykseni:
.
Seksi on maailman nautinnollisin asia, mutta se ei toimi kaikkien kanssa. Oikean partnerin kanssa toimii heti tai muutaman kerran jälkeen, väärän ei ikinä. Rakkaus ei tähän vaikuta, vaan fyysinen yhteensopivuus ja se paljon puhuttu kemia.

Vierailija
36/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain aloituksen. Kommentoin siihen. Tottakai neitsyyden menetys on pettymys, Mutta ei sitä av llä raportoida....

Vierailija
37/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotus mies29:
Ota yhteyttä Tuksuun ja tilaa eroottinen privaattishow. Kaunotarblondin syli johdattaa sinut seksuaalisuuden mysteerin jäljille.

Vierailija
38/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 29v-

[/quote]

Vastaa minulle nyt kerrankin, miksi sinä et usko sitä että naiset ihalevat miehen vartaloa?

Vaikka ehkä sinun vartaloasi ei ole vielä kukaan nainen ihaillut, se ei tarkoita sitä etteikö muilla miehillä sitä kokemusta olisi. Miksi sinä pidät niin lujasti kiinni siitä ajatuksesta että naiset eivät pidä miehistä, ja että kaikkia rumiakin naisia miehet vaan ihailee? Suurin osa ihmisistä ei ole kauniita, ja hyvin harva ihminen on sellainen jota kovin moni ihailisi, se on jotain median keksimää höpinää, normaalilla ihmisellä on tasan se oma puoliso joka rakastaa sinua, ja ihailee, vaikka olisit miten ruma ja viallinen. Kauneus on katsojan silmässä.

Facebookissa on kiertänyt viikkoja haaste jossa naiset laittavat joka päivä kuuman kollin kuvan seinälleen, ja yleensä vielä kertovat miksi valitsivat juuri sen, miehet on eri ikäisiä, erilaisia, jokaiselle jotakin, kaikki eivät ole edes mitenkään komeita, mutta silti miljoonien naisten ihailemia, jokainen niistä miehistä jotka haasteeseen on laitettu, ja monet muut jotka eivät siihen listaan mahtuneet saavat naisten pikkuhousut kostumaan ja nännit nöpöttämään. Ja lähes kaikki naiset mainitsevat sen, että se oma rakas könsikäs siinä kotosoffalla on kuitenkin se kaikista kuumin kolli.

Miksi sinä mies 29v. et suostu tajuamaan että nainen on seksuaalinen olento, ja heterona kiihottuu miehistä, hyvinkin paljon?

Vierailija
39/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:05"]

Ja vielä nainen olet? Miten nainen voi luulla seksin olevan ihanaa ekalla kerralla? miehillehän se on, mutta ei naisille!

[/quote]

höpöhöpö. Pettymys oli minullekin, liikunnallisesti rasittavaa käteen vetelyyn verrattuna, vehje lipsui koko ajan ulos kun ei olisi pitänyt, eikä pimppi alun työntymisen jälkeen lopulta edes tuntunut oikein missään.

Vierailija
40/58 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/4383595/ketju/poliisit_sarjan_kuuma_tomas_turku

Miten kommentoit tuota ketjua mies29v. ? Naiset kun ei yhtään tykkää miehistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi