Mies huutokauppakeisarin ohjelmassa
Oon jo pitkään katellu, että siellä huutokaupassa vihreä huppari päällä usein oleva mies on aika kivan näköinen. Tänään sitten oli pakko myöntää itselle, että saatan olla hieman ihastunut. Onneksi ei ole mahdollisuutta koskaan mennä itse sinne huutokauppaan kyyläämään häntä. Kyllä, voisin olla niin nolo!
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:14"]Yleensä raot hampaiden välissä on mulle turn off, mut hänellä se ei haittaa. :D ap
[/quote]
Ihana. :D
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:09"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:07"]Taitaa olla kuule mun mies! Se vihreä huppari on sen huutokauppahuppari, onnentuoja. Meillä on ihan hyvä avioliitto ja kolme lasta. Ihastella saa...kaukaa tosin :D [/quote] Hah ei oo totta! :DD [/quote] No ei ookkaan ;D Sori, jos hjärtan pompade till din kurkku... [/quote] Höh, kyllä mä vähän petyin. :(
[/quote]
Säpinää vailla? No mutta ap:llä voi olla mahkuja? Onkohan se varattu?
Ap vois mennä myymään kamojaan, ja jäädä illaksi seuraamaan myyntiä, ja siitä se sitten vois lähtee...muistelen, että se huppariboy ostelee kaikkea kivaa, kuten leluja ja jonkun peliautomaatinkin taisi kerran ostaa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:22"]
Ap vois mennä myymään kamojaan, ja jäädä illaksi seuraamaan myyntiä, ja siitä se sitten vois lähtee...
[/quote]
Noin varmaan tekisinkin, jos asuisin samalla suunnalla. ap
On vissiin varattu ja miehiin päin kallellaan. Muutamassa jaksossa näkyy mieskaverinsakin.
Hammaskalustosta tulee mieleen lumilyhty. Puhuukin kuin järkihöylä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:37"]
Hammaskalustosta tulee mieleen lumilyhty. Puhuukin kuin järkihöylä.
[/quote]
Jaksattekin olla väleen ilkeitä
Tais olla äänekoskella jossain liikkeessä töissä, missä myy eteenpäin ostamiaan tavaroita. ..
Se kalju vanha harvahampainen käppänä on enemmän omaan makuuni. Ja Markku tietysti. T: Gay-mies
hyppäät junaan ja meet kattoon sitä paikan päälle,sitten tuut ja kerrot kaikki meille tänne analysoitavaksi.
Sillähän on joku oma kirppis, jonne se hakee myyntitavaraa tuoltakin. Ja se toinen mies on sen työkaveri. Joskus sarjan alussa keisari ja Heli kävi ostoksilla sen kirppiksellä. Missä se paikka on?
Mun yks entinen kaveri tais olla kotoisin Äänekoskelta. Jos vielä oltaisiin tekemisissä niin voisi kysellä onko hänelle tuttu. ap
No ni kuvaa kehiin. Nähtävähän se on. Että huutokauppakeisarissa joku söpö mies.
Kai nyt tiedätte kaverin ilman kuvaakin! :D
Ostiko se tänään sen klovnikeinulaudan? 300:lla eurolla? Siitäkö te puhutte?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:30"]
Vaadin kuvaa!! :D
[/quote]
Minä myös! :D
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:07"]Taitaa olla kuule mun mies! Se vihreä huppari on sen huutokauppahuppari, onnentuoja. Meillä on ihan hyvä avioliitto ja kolme lasta. Ihastella saa...kaukaa tosin :D [/quote] Hah ei oo totta! :DD
[/quote]
No ei ookkaan ;D Sori, jos hjärtan pompade till din kurkku...
[/quote] Höh, kyllä mä vähän petyin. :(