Mitä asia sinua vituttaa eniten juuri nyt?
Kommentit (73)
Valmistumisen jälkeen olen tehnyt keikkatöitä, kun vakituisia virkoja ei ole mitä hakea eikä pitkiä sijaisuuksia saa.
Kaikki on otettava vastaan mitä tarjotaan muuten voi olla, että kohta ei tarjota mitään.
Tämän seurauksena liiton rahoja saa odottaa viikkoja jatkuvasti.
Vauva.fi poistaa kaikki ketjut missä esitetään rokotekritiikkiä. Yksi totuus, yksi narratiivi, yksi rokotepsykoosi.
Mononukleoosi on Epstein-Barr virus. Juo sellerimehua, itsemehustettua. Tyhjään vatsaan aamulla, väh 4,5 dl. Vältä munia, meijerituotteita, glutenia, nyt ainakin.
https://www.medicalmedium.com/blog/12-foods-that-help-heal-epstein-barr…
Lähinnä kaikki. Oma itse mutta myös muut ihmiset, maailmanmeno ja luonnon tuhoutuminen ja lajikato.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä kaikki. Oma itse mutta myös muut ihmiset, maailmanmeno ja luonnon tuhoutuminen ja lajikato.
nii! kaikki katoo paitti lois-ihminen. Olis aika posauttaa ydinpommit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen parisuhde taitaa olla loppu ennen joulua.
Miks odottaa laita samoin tein
Hommaa ainakin pari suhdetta tai useampia niin sit voit lopettaa tarpeettomat ja saat henkistä tukea.
Tappouhkaukset rokottamattomuuden takia.
Pitikin mennä lähettämään känniviestejä yhdelle naiselle ja mokata kaikki lopullisesti.
Se että autan aina muita mutta minua ei auta kukaan jos tarviin. Vituttaa!!!
En saanut unta yöllä, ajattelin vetää päivän samoilla silmillä, mutta nukahdin seiskalta ja heräsin iltapäivällä. Nyt onkin jo sitten melkein pimeää, juon vielä aamukahveja...
Harmitta se, että aika tuntuu loppuvan kesken: ennen joulua pitäisi ehtiä vielä käymään Suomessa, Ruotsissa, Ranskassa, Saksassa ja Espanjassa. Ja jossain niiden välissä kotikin pitäisi saattaa joulukuntoon ja valmistella jouluruoat.
Nykyinen työpaikkani ja töissä käyminen ylipäänsä. Inhoan omahyväistä pomoani ja paria lusmukollegaa, jotka on saanut käsienheiluttelupaikkansa nepotismin seurauksena ja nakittaa näennäiset työnsä muille. Olis ihanaa, jos mies vaatimalla vaatisi, että voi elättää, mutta en kehtaa kysyä.
Pitäisi yrittää harrastuksen kautta kestää jätkää joka täysi k.usipää ja käyttää aineita. Voi olla että harrastus nyt loppuu. Surettaa
Krooninen kipu ja äärimmäinen unettomuus, muutto pitää jaksaa hoitaa. Narsistinen vanhempi jolle en ole osannut laittaa rajoja, ttu että vtuttaakin. Tuntuu että pitäis tietää jo paremmin. Se etten tule todennäköisesti olemaan enää työkykyinen= köyhyys ja sen myötä esim. p*skan julkisen terveydenhuollon armoilla oleminen. Ystävien kaikkoaminen, kun en jaksa enää tehdä oikein mitään. Haaveet kaatuuuuuu... 😝 Ainakin tänään. Ehkä tästä vielä ihan ok elämä tulee, nyt on kyllä super rankat olot.
Vierailija kirjoitti:
Vauva.fi poistaa kaikki ketjut missä esitetään rokotekritiikkiä. Yksi totuus, yksi narratiivi, yksi rokotepsykoosi.
Rokotekriitikot. Tai ei edes vituta, mutta en itkis jos kuolisitte.
Jaahas, menit sitten ottamaan rokotteen.