Entinen työkaveri kysyi mitä kuuluu, mutta ei sitten enää itse vastaillut ollenkaan
Ihmettelen..
Oltiin yhteydessä yhdestä asiasta muuten.
Ei kenenkään ole pakko kysyä mitä kuuluu, mut jos nyt kysyy niin miks ei jää hetkeks sit rupattelemaan. Vastasin jotain ja kysyin myös mitä kuuluu, täydellinen hiljaisuus.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan halua olla tekemisissä tuollaisen kanssa. Minä en ainakaan haluaisi.
Ei meidän tarvitse olla tekemisissä ja hänen ei olisi edes ollut pakko kysyä, mitä kuuluu. Ihmettelen vain käytöstä. Hän on 20+, jos sitä joku ihmettelee.
Tuohon kysymykseen vastaus kuuluu " kiitos hyvää, entä sinulle? Ei koko elämäntarina.
Olitte yhteydessä jostain asiasta ja hoiditte sitä. Hän kohteliaasti kysyi, mitä kuuluu. Suomalaiset aina vastaavat tuohon koko elämäntarinansa...
Vierailija kirjoitti:
Tuohon kysymykseen vastaus kuuluu " kiitos hyvää, entä sinulle? Ei koko elämäntarina.
Luulin, että emme ole Yhdysvalloissa.
Vierailija kirjoitti:
Olitte yhteydessä jostain asiasta ja hoiditte sitä. Hän kohteliaasti kysyi, mitä kuuluu. Suomalaiset aina vastaavat tuohon koko elämäntarinansa...
En nimenomaan vastannut itsestäni mitään, vastasin sellaisia asioita, joista hän tietää just työkaveruuden perusteella. ap
Vierailija kirjoitti:
Ja tosiaan mun oletus oli se, että rupatellaan hetki. Töissä meillä oli tapana puhua ihan henkilökohtaisista asioista, mutta toisaalta ei ollut nyt sellaista oletusta, että puhutaan jotain syvällisempiä tai että tässä kaveruus lähtee syvenemään. Mutta tosiaan että ollaan eri tasolla kuin että "mitä kuuluu - kiitos hyvää" -lähtökohtaisesti. Sen vuoksi ihmettelen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän tarvitse olla tekemisissä ja hänen ei olisi edes ollut pakko kysyä, mitä kuuluu. Ihmettelen vain käytöstä. Hän on 20+, jos sitä joku ihmettelee.
Halusi vain lopettaa siihen, tai vihjata että ei halua jutustella kuulumisia oikeasti. Harvemmin kai kysytään takaisin ihan samallatavoin että mitä kuuluu, sellainen tökkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusi vain lopettaa siihen, tai vihjata että ei halua jutustella kuulumisia oikeasti. Harvemmin kai kysytään takaisin ihan samallatavoin että mitä kuuluu, sellainen tökkii.
No mut just tuota en ymmärrä, minusta ei ole pakko kysyä, mitä kuuluu, joten miksi avata keskustelua, jos ei halua siihen vastausta. Samoin jos nyt et halua kertoa, mitä kuuluu, niin varmaan se vastakysymys sitten ärsyttää?:D Ja en itseasiassa kysynyt edes, mitä kuuluu, vaan kysyin miten paikassa xx (jonne siirtyi meiltä), on mennyt.:) ap