Olen lyhyt mies. Haluatko tietää jotain?
Tässä vastauksia muutamaan ilmeisempään kysymykseen:
Käytän aina mahdollisimman isoja nenäliinoja. Pienet tulevat liian räkäisiksi heti.
Joulussa parasta on kinkku ja tietenkin jokavuotinen pukinbongauskävely ADHD-koirani kanssa.
Jos olisin eläin, olisin isosittiäinen.
Halpa olut on paras olut.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:13"]
> alle 180cm > mies valitse toinen
[/quote]
Olisi näköjään vielä kasvunvaraa.
ap
Tätä ketjua lukiessa ei ihmetytä yhtään, että joidenkin mielestä miehet ovat mukavampaa seuraa kuin naiset.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:17"]
Onko sinulle tullut ongelmia siitä, että sinua on luultu nuoremmaksi kuin oletkaan? En lue lastenlipulla matkustamista ongelmaksi.
[/quote]
Ei ole oikeastaan ollut ongelmia. Mustakaan tuo lastenlipulla matkustaminen ei ollut ongelma. Meni vähemmän rahaa. Muille se tuntuu olevan kiusallisempaa kuin mulle.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:13"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:00"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:55"] Taisin selittää asiat jo liian perusteellisesti. Mietin vaan, että jos joku haluaisi tietää jotain lyhyen miehen elämästä. Meistä kun on aina kaikenlaista juttua palstoilla. Olen 165cm pitkä. ap [/quote]Kieltämättä vastasit jo olennaisimpiin kysymyksiin. Ehkä voisit vielä valaista kuinka naisten kanssa sujuu? Onko paljon vientiä? [/quote] Joskus on tosiaan vaikea keksiä puhuttavaa, kun ilmeisimmät asiat on jo sanottu. Olen huomannut, että naiset ei aina pidä mua millään lailla seksuaalisena aikuisena ihmisenä, mutta pääosin sujuu ihan hyvin. Kai luonteessa on sitten jotain, mistä tykätään. Aina ei tietenkään voi voittaa. Olen oikeastaan biseksuaali, ja sanoisin, että miesten kanssa on kuitenkin ollut paljon helpompaa. ap [/quote] Eli olet Venttiili-Veijo kääpiö? Sun seurassa nauraisin sun koolle. Se ei tarkoita, että olisit hauska. t ammattivalittaja
[/quote]
No olisinhan mä sitten tavallaan hauska. Kyllä mun koolle voi nauraa, nauran sille itsekin.
ap
Haittaako sinua jos nainen josta olet kiinnostunut on sinua pidempi?
Minä olen ollut aina heikkona itseäni lyhempiin miehiin. Joten oletko vapaa? Villiltä ainakin vaikutat ;)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:23"]
Tätä ketjua lukiessa ei ihmetytä yhtään, että joidenkin mielestä miehet ovat mukavampaa seuraa kuin naiset.
[/quote]
Kummastakin sukupuolesta löytyy kaikenlaisia tyyppejä.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:29"]
Haittaako sinua jos nainen josta olet kiinnostunut on sinua pidempi?
[/quote]
Ei haittaa pätkääkään (hehehee). Joskus olen miettinyt, että se olisi jännä jos nainen olisi joku parimetrinen. Ihan vapaasti naiset saa pitää niitä korkokenkiään mun seurassa.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:29"]
Minä olen ollut aina heikkona itseäni lyhempiin miehiin. Joten oletko vapaa? Villiltä ainakin vaikutat ;)
[/quote]
Mä olen villi ja vapaa. Tällanen vesikauhuinen hobitti.
ap
Itse olen lyhyt nainen ja rakastan lyhyitä miehiä! Kaiken pituisia on ollut, mutta aina haikailen hottentottien perään. Parasta seuraa kaikin puolin.
Itse olen 160cm ja mun mies 166cm. Eipä itseäni häiritse kummemmin, joskus tuntuu hassulta kyllä kaupungilla jne kävellä kun tuntuu että näytetään muista oudolta.
Mitä sanoisit nuorelle pojalle, joka tuskailee lyhyyttään (päätä muita lyhyempi, ennustepituus 165 cm)?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:42"]
Itse olen lyhyt nainen ja rakastan lyhyitä miehiä! Kaiken pituisia on ollut, mutta aina haikailen hottentottien perään. Parasta seuraa kaikin puolin.
[/quote]
Onhan ne tuolla jossain päin maailmaa sen verran lyhyitä ja pieniä, että mäkin olisin ihan tavallisen kokoinen. Sehän olis hienoa, jos olisi pieni vaimo, rakentaa joku hobitinkolo.
Mä saan muuten jotain outoa mielihyvää siitä, ettei muut aina mahdu sinne, minne mä mahdun. Nuorempana parasta viihdettä oli unohtaa meikäläisen säädöt isän auton kuskinpenkille ja katella, kun isä koittaa puristautua sinne mahansa kanssa. Isä on tavallisen kokoinen suomalainen mies. Pikkuväen geenit hyppäs parin sukupolven yli.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:43"]
Itse olen 160cm ja mun mies 166cm. Eipä itseäni häiritse kummemmin, joskus tuntuu hassulta kyllä kaupungilla jne kävellä kun tuntuu että näytetään muista oudolta.
[/quote]
Oudolta voi näyttää monesta syystä. Jokaisessa on jotain outoa. Ainakin me pikkuihmiset mahdutaan hyvin lentokoneisiin.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:44"]
Mitä sanoisit nuorelle pojalle, joka tuskailee lyhyyttään (päätä muita lyhyempi, ennustepituus 165 cm)?
[/quote]
Se, miten itse suhtautuu asiaan, on tärkein juttu. Totta kai sitä kohtaa kaikenlaista idioottia ja se tuskastuttaa joskus loputtomasti, mutta jos pitää valita, itkeekö vai nauraako, mä ainakin nauran. Aikuisena helpottaa. Teinit voi olla julmia. Joskus tekee mieli katkeroitua, mutta paremman elämän elää katkeroitumatta. Huumorilla pärjää pitkälle.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:34"]Täytyy muuten vielä mainita, että mielestäni jättiläismustekalat on todella hieno asia. Mä tulen aina onnelliseksi kun ajattelen jättiläismustekaloja.
ap
[/quote]
Jostain syystä tämä kommentti ilahdutti minua suuresti! Kiitos, ap, muistutat erästä tuntemaani miestä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:34"]Täytyy muuten vielä mainita, että mielestäni jättiläismustekalat on todella hieno asia. Mä tulen aina onnelliseksi kun ajattelen jättiläismustekaloja.
ap
[/quote]
Jostain syystä tämä kommentti ilahdutti minua suuresti! Kiitos, ap, muistutat erästä tuntemaani miestä.
[/quote]
Onko muuten syy kalmareiden diggailuun yhteiset, hmm, piirteenne?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:34"]Täytyy muuten vielä mainita, että mielestäni jättiläismustekalat on todella hieno asia. Mä tulen aina onnelliseksi kun ajattelen jättiläismustekaloja. ap [/quote] Jostain syystä tämä kommentti ilahdutti minua suuresti! Kiitos, ap, muistutat erästä tuntemaani miestä.
[/quote]
Näissä jättiläismustekaloissa on sitä jotain. Vain se ajatus, miten ne ui siellä mustissa syvyyksissä, lämmittää jotenkin.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:34"]Täytyy muuten vielä mainita, että mielestäni jättiläismustekalat on todella hieno asia. Mä tulen aina onnelliseksi kun ajattelen jättiläismustekaloja. ap [/quote] Jostain syystä tämä kommentti ilahdutti minua suuresti! Kiitos, ap, muistutat erästä tuntemaani miestä. [/quote] Onko muuten syy kalmareiden diggailuun yhteiset, hmm, piirteenne? http://www.hs.fi/ulkomaat/a1305545686689
[/quote]
Kenties, kenties. Onpa hyvän näköinen kuva. ;) Ehkä olin edellisessä elämässäni kalmari. Mielenkiintoista, että kalmaritkin ovat biseksuaaleja. Jostain luin, että mustekalat olisi todella älykkäitä. Jospa ne vain rakastuu toisiinsa sukupuoleen katsomatta löytäessään sielunkumppaninsa.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:12"]
Onko sulla senttejä jossain muualla tavallista enemmän? :D
[/quote]
Ainoa, mikä mussa on tavallista pidempää, taitaa olla mummolta peritty väkäleuka.
ap