Lääkäreiltä tiukka vaatimus Krista Kiurulle: Koronan yleisvaarallisuus kumottava
hoitovelka kuormittaa terveydenhuollon
Terveydenhuolto on kuormittunut pandemian aikana kertyneen hoitovelan vuoksi, ja henkilökuntaa on yhä kiinnitettynä myös koronavirusneuvontaan ja koronarokotuksiin, kaupunkien tartuntatautilääkärit painottavat vaatimuksessaan.
On jo kuormittanut, koronalla selittämätöntä ylikuolleisuutta on paljon juuri nyt. Kykeneekö Kiuru päästämään irti pakkomielteestään? Entä sinä?
Kommentit (92)
Olen lääkärien kanssa samaa mieltä.
”Toisen eli vaarallisuuskriteerin täyttyminen on tulkinnanvaraisempaa. Rokotusten ja sairastetun taudin tuoman immuniteetin sekä virusten muuntumisen myötä koronavirustaudin taudinkuva on muuttunut selvästi vuosia 2020–2021 lievemmäksi. Suurella osalla sairaaloiden koronaviruspositiivisista henkilöistä infektio ei ole sairaalassa olon varsinainen syy, ja tehohoidon kuormitus on vähäistä. Yleiskuvaltaan koronavirustauti muistuttaa muita hengitystieinfektioita, kuten influenssaa ja RS-virustautia, jotka niin ikään aiheuttavat kausittain sairaalakuormitusta ja kuolleisuutta.”
Kiuruko sen on yksinään julistanut yleisvaaralliseksi?
Lienee aika.
Omikron kannatti sairastaa vs kahden kuukauden välein vanheneva rokotussuoja, joka heikentää luontaista immuniteettia ja josta ei tiedetä tarpeeksi, että lisääkö se ylikuolleisuutta mm sydän- ja keuhkotapahtumien ja syövän muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Demarithan hallitusta johtavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarithan hallitusta johtavat.
Ja Kiuru koronatoimia STM:n johdossa.
Hyvä. Kaipa lääkärit tietää parhaiten.
Kiurulla ei ole lääketieteen tutkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa dokkari Died suddently.
Löytyy myös tekstitettynä suomeksi tok en tube sta.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että jos huonolla säkällä joutuu tästä kukkutaudista sairaalahoitoon, maksaa hoidon _itse_. Ja tämän te haluatte? Asia selvä!
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että jos huonolla säkällä joutuu tästä kukkutaudista sairaalahoitoon, maksaa hoidon _itse_. Ja tämän te haluatte? Asia selvä!
Ei tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita.
Kyllä muuten tarkoittaa!
Kiuru ottaa Puolustusvoimat avuksi rokottamattomien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
So what maksan itse. Edellytykset eivät täyty. Lääkärit ovat oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita.
Kyllä muuten tarkoittaa!
Missään ei lue näin. Älä keksi omiasi.
Ja tässä vielä linkki itse uutiseen:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/41a98888-ebed-4df0-accf-459d4e37d…