Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisille luusereille myönnetään palkkatukea?

Vierailija
11.02.2015 |

Millainen itkupilli täytyy olla, että saa TE-työkkäristä palkkatukipäätöksen? Tuleeko se kuin Manulle illallinen vai pitääkö itkeä surkeaa elämäänsä ja asbestikeuhkoa syntymästä asti? Kyllä mullekkin kelpais tuki!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaaliluusereille?

Vierailija
2/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu. Ota lääkkeet ja lopeta dokaaminen, puhut kuitenkin itsestäsi. T. Päihdehoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:33"]

Rauhoitu. Ota lääkkeet ja lopeta dokaaminen, puhut kuitenkin itsestäsi. T. Päihdehoitaja

[/quote]

Päihdehoitajaeli vanha juoppo raamattu kädessä, Hallelujaaaaaah?

Vierailija
4/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri on se, joka toista luuseriksi kutsuu.

Vierailija
5/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi itse hakea palkkatukea. Vain työnantaja voi hakea sitä sinulle ENNEN työsopimuksen allekirjoitusta.

Vierailija
6/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kun menin työkkäriin ekaa kertaa jäätyäni työttömäksi opiskelujen jälkeen. Ei, en koe olevani luuseri.

Vierailija
7/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palkkatuella palkkasimme 52 v. työntekijän. Hän sai uuden ammatin, elämä hymyilee työnantajalle ja tekijälle.

Vierailija
8/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:38"]

Et voi itse hakea palkkatukea. Vain työnantaja voi hakea sitä sinulle ENNEN työsopimuksen allekirjoitusta.

[/quote]

Ota kuule asioista selvää ennen kuin tulet pätemään.

Vierailija
9/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä aika monelle esim. konkurssissa tai yt-neuvotteluissa irtisanotuille varsin toimiva ratkaisu työllistyä ja hankkia vaikka uusi ammatti.

Vierailija
10/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan kertoo minulle aina siitä ihmisestä itsestään aika paljon, jolla on tarve lätkiä toisiin ihmisiin jotain "luuseri" leimoja. Kun ei kestä itseään, niin helppo ratkaisu omaa pahaa oloaan pakoon, on arvostella toisia ihmisiä. Luuseri on se joka toista ihmistä luuseriksi nimittelee, näin se vaan menee.

Vierailija
11/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatuki on pääsääntöisesti kahta asiaa: 1) Tempputyöllistämistä 2) Yritystukea, mikä sataa suoraan yrittäjien taskuun.

Vierailija
12/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle just ilmeisesti myönnetty toi tuki kun olet noin asiantunteva. Itse en tiennyt moista tukea edes olevan.

Vierailija
13/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:44"]

Kyllä se vaan kertoo minulle aina siitä ihmisestä itsestään aika paljon, jolla on tarve lätkiä toisiin ihmisiin jotain "luuseri" leimoja. Kun ei kestä itseään, niin helppo ratkaisu omaa pahaa oloaan pakoon, on arvostella toisia ihmisiä. Luuseri on se joka toista ihmistä luuseriksi nimittelee, näin se vaan menee.

[/quote]

Aamen sinä pätevä ihminen!

Vierailija
14/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ihan jokainen työtön ole oikeutettu palkkatukeen. Olikohan niitä 3 eri "porrasta" ja täyden palkkatuen saa 500 päivää työttömänä olleet. Palkkatuki maksetaan työnantajalle joka palkkaa työttömän.

Vierailija
15/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:45"]

Sulle just ilmeisesti myönnetty toi tuki kun olet noin asiantunteva. Itse en tiennyt moista tukea edes olevan.

[/quote]

Hain, en saanut.

Vierailija
16/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ihan jokainen työtön ole oikeutettu palkkatukeen. Olikohan niitä 3 eri "porrasta" ja täyden palkkatuen saa 500 päivää työttömänä olleet. Palkkatuki maksetaan työnantajalle joka palkkaa työttömän.

[/quote]

Ei ole, pitää olla ns. vaikeasti työllistettävä. Ainakin teoriassa. Ihmettelen kun samat naamat vuodesta toiseen on palkkatuella samalla työnantajalla. 

Vierailija
17/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatuki on pääsääntöisesti kahta asiaa: 1) Tempputyöllistämistä 2) Yritystukea, mikä sataa suoraan yrittäjien taskuun.

[/quote]

ok. Olen pian aloittava yrittäjä ja voin todellakin sanoa, että se ensimmäinen työntekijä jäisi helposti palkkaamatta, jos palkkatukijärjestelmää ei olisi. Rahat ei riittäisi. Palkkatuki kattaa normaalisti kuitenkin vain murto-osan työntekijäkustannuksista.

Vierailija
18/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:48"]

[/quote]

Ei ole, pitää olla ns. vaikeasti työllistettävä. Ainakin teoriassa. Ihmettelen kun samat naamat vuodesta toiseen on palkkatuella samalla työnantajalla. 

[/quote] Kyllä ennen on saanut palkkatuen ihan lyhyenkin työttömyyden jälkeen. Eikä palkkatukea loputtomiin makseta, 2 vuotta taitaa olla max. aika.

Vierailija
19/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:46"]

[/quote]

Hain, en saanut.

[/quote] Oletko työntekijä vai -antaja? Ei työtön sitä tukea hae, vaan työnantaja. 

Vierailija
20/30 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:50"]

[/quote]

ok. Olen pian aloittava yrittäjä ja voin todellakin sanoa, että se ensimmäinen työntekijä jäisi helposti palkkaamatta, jos palkkatukijärjestelmää ei olisi. Rahat ei riittäisi. Palkkatuki kattaa normaalisti kuitenkin vain murto-osan työntekijäkustannuksista.

[/quote]

Niin, eli palkkatuki on veronmaksajien maksama yritystuki! Älä yritä, jos sinulla ei ole siihen varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi