Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

26-vuotias tyttäreni käy vieläkin opiskelijabileissä

Vierailija
11.02.2015 |

Tämä selvisi minulle eilen. Onko tuo nyt ihan rappiolla vai normaalia? Valmistuu parin vuoden päästä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyl saman ikäisenä enää jaksanut niitä juuri lukiosta päässeiden opiskelijabileitä, en sitten mitenkään. Mutta vähän vanhempien kanssa toki käyn edelleen ulkona.. tosin se ei ehkä ole ihan samanlaista pöydillä riekkumista ja tequilan ryystämistä.

Älä ole huolissaan, tyttäres on vielä nuori!

Vierailija
2/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Normaalua tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nohuh, luulin että lukion tokaluokkalainen ystäväni on sekaisin ja lortto kun hyppii innosta ja kiljuu (kirjaimellisesti) kuin pikkutyttö jos on tulossa "mahtavat lukiobileet joihin on pakko mennä koska saa tanssii ja tutustuu ja tottakai lukios osallistutaa ihan kaikkeen maholliseen" wupiiii..

ei vissiin itellä mene niin huonosti kun aplla, jos joutuu vierestä katsomaan jo tuon ikäisen opiskelijarillutusta.

Vierailija
4/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se opiskelijabileissä käyminen kerro vielä yhtään mitään. Mä ainakin kävin tuon ikäisenä, enkä oo sitä tyyppiä että joisin itseni räkäkänniin joka kerta. Tuttuja oli hauska nähdä ja tanssia hiki päässä. Jokaisella se meno on erilaista.

Vierailija
5/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ikäerohullu keksinyt ovelana uuden näkökulman saada julistettua pakkomielteistä "totuuttaan".

Näin saa mammat ensin toteamaan, että 26v voi vielä ihan hyvin elää nuoruuttaan. Tästä sitten voi tehdä loppupäätelmän, että tytär on liian nuori seurustelemaan 34-vuotiaan(vai olisiko jo 35v) miehen kanssa

Vierailija
6/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä iässä ei ole enää soveliasta käydä opiskelijabileissä? Jos aloittaa yliopiston esim. 25 vuotiaana, saako käydä yksissäkään haalaribileissä? Automaattinen rappio?

Vierailija
7/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:07"]nohuh, luulin että lukion tokaluokkalainen ystäväni on sekaisin ja lortto kun hyppii innosta ja kiljuu (kirjaimellisesti) kuin pikkutyttö jos on tulossa "mahtavat lukiobileet joihin on pakko mennä koska saa tanssii ja tutustuu ja tottakai lukios osallistutaa ihan kaikkeen maholliseen" wupiiii..

ei vissiin itellä mene niin huonosti kun aplla, jos joutuu vierestä katsomaan jo tuon ikäisen opiskelijarillutusta.
[/quote]

Täh? Mitä 26-vuotiaan sun mielestä pitäis olla tekemässä? Sehän on nuori aikuinen, opiskelu- ja bileikä vielä. T. 26v :)

Vierailija
8/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:07"]

nohuh, luulin että lukion tokaluokkalainen ystäväni on sekaisin ja lortto kun hyppii innosta ja kiljuu (kirjaimellisesti) kuin pikkutyttö jos on tulossa "mahtavat lukiobileet joihin on pakko mennä koska saa tanssii ja tutustuu ja tottakai lukios osallistutaa ihan kaikkeen maholliseen" wupiiii..

[/quote]

Lortto..? Oletko lesta kenties? :D

Vierailija
9/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:14"]

[/quote]

[/quote]

no en ole, häiritsee vain ystäväni käytös noissa tapahtumissa, ja muutenkin..seurustelee "vakavasti" ja silti nauttii muiden miehien huomiosta, ja ei, ei sillä ystävällisellä tavalla. Kerää näitä vastakkaisen sukupuolen kavereita, mutta tytöt eivät kelpaa. Puhuu näiden kanssa mm. omasta seksielämästään (esim. milloin nielaisee spermat, mikä on hyvä koko jne) vaikka noi asiat ainakin mun mielestä kuuluis parisuhteeseen, eikä puolituttujen miehien kiinnostuksen saamiseen. Vähän lortahtava ystävä mielestäni, joku voisi olla vapaampi ajattelija toki tässäkin asiassa

Vierailija
10/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:25"]

[/quote]

[/quote]

no en ole, häiritsee vain ystäväni käytös noissa tapahtumissa, ja muutenkin..seurustelee "vakavasti" ja silti nauttii muiden miehien huomiosta, ja ei, ei sillä ystävällisellä tavalla. Kerää näitä vastakkaisen sukupuolen kavereita, mutta tytöt eivät kelpaa. Puhuu näiden kanssa mm. omasta seksielämästään (esim. milloin nielaisee spermat, mikä on hyvä koko jne) vaikka noi asiat ainakin mun mielestä kuuluis parisuhteeseen, eikä puolituttujen miehien kiinnostuksen saamiseen. Vähän lortahtava ystävä mielestäni, joku voisi olla vapaampi ajattelija toki tässäkin asiassa

[/quote]

Sinä kuulostat lähinnä estyneeltä. Minulla on eräs kaltaisesi ystävä ja pyrin aina puhumaan alapääjuttuja hänen läsnäollessaan, josko siitäkin karsiutuisi estot pois pikkuhiljaa! :D

Parisuhteita joutaa miettiä sitten aikuisena!

Vierailija
11/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinä kuulostat lähinnä estyneeltä. Minulla on eräs kaltaisesi ystävä ja pyrin aina puhumaan alapääjuttuja hänen läsnäollessaan, josko siitäkin karsiutuisi estot pois pikkuhiljaa! :D

Parisuhteita joutaa miettiä sitten aikuisena!

[/quote]

No kyllä mullekkin on ihan ookoo puhua ystävieni kanssa noita, ja yleisesti puhummekin, mutta ei juuri tapaamieni miehien kanssa että mitä teen poikaystävälleni sängyssä..
en ite näe itteeni estyneenä mitenkään, ei vaan kiinnosta muiden miesten huomio tai sen kerjääminen..

Vierailija
12/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaalia myös yli 30 - vuotiaille

Vierailija
13/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelu ei katso ikää. eikä hauskanpito. saako sw sitten aikuisten juhlissa käydä kun käy töissä?

Vierailija
14/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän pian 25 ja opiskelen ensimmäistä vuotta ammattikorkeassa. Opiskelijabileissä olen käynyt (kohteliaisuudessa) kahdesti, mutta inhosin molempia kertoja. Suoraan sanottuna pidän muita juhlissa hyppiviä luokkalaisia vähän... keskinkertaisina. En ymmärrä miksi tässä vielä iässä pitäisi huuhtoa aivosoluja kurkusta alas, eikä panostaa opiskeluun.

Vierailija
15/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:07"]

Täytän pian 25 ja opiskelen ensimmäistä vuotta ammattikorkeassa. Opiskelijabileissä olen käynyt (kohteliaisuudessa) kahdesti, mutta inhosin molempia kertoja. Suoraan sanottuna pidän muita juhlissa hyppiviä luokkalaisia vähän... keskinkertaisina. En ymmärrä miksi tässä vielä iässä pitäisi huuhtoa aivosoluja kurkusta alas, eikä panostaa opiskeluun.

[/quote]

Verkostuituminen. Voi olla tuleva pomosi, jonka kanssa ryyppäät!

Vierailija
16/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijabileet ja ryyppääminen ei ole yksi ja sama asia! Kyllä sitä pystyy yhden siiderin tai vaikka limsan voimalla bilettämään aamukolmeen ihan kevyesti. Tai siis, opiskeluaikoina pystyi. Enää ei onnistuisi, kun uni voittaa jo iltakymmeneltä :)

Vierailija
17/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:07"]Täytän pian 25 ja opiskelen ensimmäistä vuotta ammattikorkeassa. Opiskelijabileissä olen käynyt (kohteliaisuudessa) kahdesti, mutta inhosin molempia kertoja. Suoraan sanottuna pidän muita juhlissa hyppiviä luokkalaisia vähän... keskinkertaisina. En ymmärrä miksi tässä vielä iässä pitäisi huuhtoa aivosoluja kurkusta alas, eikä panostaa opiskeluun.
[/quote]
Noista luokkalaisista voi joskus olla apua työelämässä. Ainakin itselle nuo bileet oli tärkeä osa opiskelujen sosiaalista puolta.

Vierailija
18/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: minkä ikäisenä lopetit itse niissä käymisen?

Mitä teit itse 26-vuotiaana, olitko kotona lasten kanssa?

jos olit, niin turhan kateellinen olet tytärellesi!

nimim melkein ikiteekkari

Vierailija
19/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti? Pakko ottaa nuoruudesta vielä irti viimeiset hetket. Opinnot sujuvat hyvin. Soitellaan.

Vierailija
20/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 32 ja käyn silti joskus opiskelijabileissä... Olen siis opiskelija....