Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille

Vierailija
11.02.2015 |

Tuossa aiemmin oli esitetty kysymys pepou neitsyyden menettämisestä. No entä miehet: onko peppneitsyyden otto "sulka hattuun", "saaliin kaato" vai "jotain muuta"

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua?

Vierailija
2/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sitä keneltäkään vienyt. Etukäteen funtsittuna en pitäisi asiaa oikein minään. Ehkä, jos naisen(mun kohalla puhutaan naisista) kanssa olisi sopivaa värinää, tapailu melko aluillaan ja nainen sanoisi suht spontaanisti tietyllä nuotilla että mä haluan että panet mua perseeseen, voisin olla jollain tapaa otettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on jotain muuta, ja naisen tulee haluta sitä, eikä tehdä sitä vain miehen mieliksi, muutaman naisen kanssa se on ollut molemmille mukavaa kun on nainut takaa ja samalla hieronut edestä, mutta ymmärrän myös jos joku ei halua sitä, niin sitten ei halua ja sillä selvä.

Vierailija
4/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muuta

Vierailija
5/9 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muuta. Molemmille sen on oltava ilo ja nautinto.

Vierailija
6/9 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 00:39"]Jotain muuta. Molemmille sen on oltava ilo ja nautinto.
[/quote]

Mitäs, jos sille omalle kumppanille se ei ole nautinto? Mutta ei varsinaisesti pahaltakaan tunnu. Ja olisi ihan valmis antamaan, mutta ei vain itse saa siitä mitään. Haluatteko silti? Totuushan on se, että harva nauttii, osa feikkaa ja osa jotain muuta.

Vierailija
7/9 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pidän ajatusta anaaliseksistä hyvin vastenmielisenä. En halua kenenkään perseeseen. T. M31

Vierailija
8/9 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:51"]

Jotain muuta

[/quote]

Mitä tarkoittaa "jotain muuta"

Vierailija
9/9 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:35"]

Tuossa aiemmin oli esitetty kysymys pepou neitsyyden menettämisestä. No entä miehet: onko peppneitsyyden otto "sulka hattuun", "saaliin kaato" vai "jotain muuta"

[/quote]

Kaaliin sattuu ja halut suttuun. Ihme kysymyksiä, oon pihalla...

-Niksu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi