Voiko tältä palstalta löytää miehen?
Ilmoittaudu jos haluat kauniin ja hoikan naisen!
Kommentit (59)
Eihän tältä palstalta juuri muuta enää löydäkään kuin miehiä!
Mies
Kertoo tasosta kun älyä mitataan senteissä. Eli ei täältä löydy.
Jos aloittaja on tosissaan ja ihan ihmisen näköinen, eikä ole todella ylipainoinen ja syrjäytynyt, niin on hyvinkin mahdollista että löytyy hyvä mies. Ikävä tapa vaan muilla naisilla on alkaa pelleilemään ja mollaamaan miehiä, joille tästä keskustelusta saattoi syttyä pieni toivonkipinä. Tuota tapaa en ole koskaan ymmärtänyt, että miksi ihmeessä sabotoida toisten parinmuodostuskuviot.
Vähän liikaa informaatiota.
'Ilmoittaudu' olisi riittänyt.
Voisin aloittaa vaikka hidastustöyssynä tai ovimattona.
Vierailija kirjoitti:
Jos aloittaja on tosissaan ja ihan ihmisen näköinen, eikä ole todella ylipainoinen ja syrjäytynyt, niin on hyvinkin mahdollista että löytyy hyvä mies. Ikävä tapa vaan muilla naisilla on alkaa pelleilemään ja mollaamaan miehiä, joille tästä keskustelusta saattoi syttyä pieni toivonkipinä. Tuota tapaa en ole koskaan ymmärtänyt, että miksi ihmeessä sabotoida toisten parinmuodostuskuviot.
Löytää niin mistä?!
No vaikka kuinka monta. Eri asia sitten että kuka on niin seonnut/epätoivoinen että haluaa yhdenkään palstamiehen vaivoikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytää niin mistä?!
Etkö lukenut aloitusta? Täältä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kurveja?
mies53v
Hmm, kannattaakohan sun kovin kurvikasta Eevaa itsellesi etsiä. Sellainen nainenhan on muidenkin miesten suosiossa ja kun nainen on oletusarvoisesti heikko lihassaan, niin todennäköisesti vain uskoton, huikentelevainen ja kuriton käärme. Etsi sinä hurskaana miehenä itsellesi nöyrä ja vaatimaton nainen, niin niin sisäisesti, kuin ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka kuinka monta. Eri asia sitten että kuka on niin seonnut/epätoivoinen että haluaa yhdenkään palstamiehen vaivoikseen.
Täällähän on naisiin verrattuna erittäin fiksuja miehiä. Jos sinä olet sekaisin/epätoivonen, niin silloinhan olet väärässä keskustelussa.
Täällähän me ollaan, suomen valioyksilöt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä varakas isokokoinen katseen kestävä mies 27 vuotta. Tule ja ota.
Miksi tuollainen olisi sinkku?
Eihän hän sanonut olevansa sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kurveja?
mies53v
Hmm, kannattaakohan sun kovin kurvikasta Eevaa itsellesi etsiä. Sellainen nainenhan on muidenkin miesten suosiossa ja kun nainen on oletusarvoisesti heikko lihassaan, niin todennäköisesti vain uskoton, huikentelevainen ja kuriton käärme. Etsi sinä hurskaana miehenä itsellesi nöyrä ja vaatimaton nainen, niin niin sisäisesti, kuin ulkoisesti.
Aina kannattaa yrittää. Tiedät, että yrittänyttä ei laiteta. kerroit hyvin selväsanaisesti millainen nainen on ja minulla on siihen lääke, jota olen palstalla toitottanut jo tovin aikaa😉
mies53v
Olen 44v tisseistä kiinnostunut nuorekas mies. Ota yhteyttä!
Jarkko44
Av yv, mulle!! Kohta loppuu se runkkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kurveja?
mies53v
Aina kannattaa yrittää. Tiedät, että yrittänyttä ei laiteta. kerroit hyvin selväsanaisesti millainen nainen on ja minulla on siihen lääke, jota olen palstalla toitottanut jo tovin aikaa😉
mies53v
No näinhän se toki on ja siitä (yrityksen puutteesta) ei teitä miehiä, eikä varsinkaan uskon ihmisiä voi ainakaan moittia. Ehkäpä vähän pienempi annostelu sitä lääkitystäsi saattaisi riittää ja tuottaa jopa parempaa tulosta. Toisaalta, jos päätät jossain vaiheessa vähän revitellä ja tuulettaa ummehtuneita katsontakantojasi, niin minulta löytyy puolestaan siihen juuri oikea lääke. ;-)
nainen43v
Pelaavat. Saavat nautintoa siitä.