Kävitkö kuumana Fonzieen kun olit nuori?
Arthur Fonzie Fonzarelli oli seksikkäin tv-hahmo ever. Vaikka on vain 168cm pitkä.
Kommentit (26)
Idiootti takerrut mittaan. Fonzie kuitenkaan tuskin oli kenkään ihailun kohde ja tarkoituksella jopa tehty naurettavaksi hahmoksi, jonka ansiosta propakandakoneisto sai tavis-Petterin näyttämään fiksulta.
Mä kävin siihen ihan kuumana muksuna 🥰
Toinen oli Niles Frasierista.
Frendien Joey koittaa matkia Fonzieta mutta ei pääse lähellekään.
N34
En, oli liian leuhkan oloinen. Sen sukulaispoika, joka ilmestyi myöhemmin kuvioihin, oli kyllä söpö. Chachi taisi olla sen nimi.
Sehän on koominen hahmo, överiklisee.
En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta.
N37
En. Minusta hänellä oli aika iso pää. Myöhemmin sitten selvisikin, että esitti huomattavasti nuorempaa mitä oli oikealta iältään. 😎
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin siihen ihan kuumana muksuna 🥰
Toinen oli Niles Frasierista.Frendien Joey koittaa matkia Fonzieta mutta ei pääse lähellekään.
N34
Nils on kyllä yksi oivallisimpia hahmoja. Frasier ylipäätään ihan loistosarja. Näkisipä vielä jostain...
Kun Onnen päivät alkoi, olin kymmenvuotias. Fonzien näyttelijä oli kolmikymppinen. Kun Onnen päivät loppui, olin noin kaksikymmentä ja Fonzien näyttelijä nelikymppinen. Ei todellakaan kuumottanut, vaikka herra Winkler yrittikin näytellä kymmenen vuotta itseään nuorempaa.
En. Minun nuoruudessani kuuminta hottia olivat Backstreet Boysin pojat ja XL5 pojat :D
Kuka se on? Ei, en jaksaa guuglettaa.
Kun olin nuori kävin kuumana bilepandaan.
Oletteko nähneet sen pätkän, missä Fonzie hyppää vesisuksilla hain yli? Päällään shortsit (!!!) ja nahkarotsi. Se oli tuskallisen koomista, viimeisiä Onnenpäivät-jaksoja kun laatu alkoi heikkenee.
Tuli kai uusintana joskus kun olin nuori. Ei jaksanut kiinnostaa. Ei ole makuni mukainen mies.
En.
M55