Vatsa värisee?
Otsikko. Outo värinän tunne ollut vasemmalla puolella vatsaa koko päivän. En ole raskaana. Eli ilmeisesti suoli siellä hyppii? Inhottava tunne.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Nälkä
Ei ole sekään.
Mullakin on värissyt n 1kk ajan vasen ylävatsa ihan rinnan alapuolelta. Tosi oudon tuntuista. Ei ole ilmavaivat eikä nälkä.
Minulla on joskus myös tuollaista. Olen ajatellut että tulee suolistosta.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on värissyt n 1kk ajan vasen ylävatsa ihan rinnan alapuolelta. Tosi oudon tuntuista. Ei ole ilmavaivat eikä nälkä.
Siinä on paksusuolen mutka ja mahalaukku aivan lähekkäin.
Joku suolessa kuplii, johtuu ruuansulatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Lyödäänkö vetoa ap r/&%tettu.
Tietysti on ja niin sinutkin pitäisi. Väkisin. Kolmesti.
En tiiä, vähän ohi aiheen mut mulla on ollut tuollaista nykimistä jo kohta vuoden, selässä, vatsassa jne. Lääkäri ei pitänyt vaarallisena kun keväällä otin puheeksi. En myöskään ole raskaana. Tai no elohiiriä on jostain syystä muuallakin kropassa.. ja joo olen vielä alle 30v.
Vierailija kirjoitti:
Lyödäänkö vetoa ap r/&%tettu.
Olen, mutta en nyt tätä siihen liittäisi. :D
Jotain outoa sun mahalaukussa tai suolistossa. Mitäs sinne on laitettu, tai mitä olet siis sinne pistänyt. Mene magneettikuviin, jos ei näkymätön juttu, ehkä löytyy jotain.
Aaltoileva tunne voi olla haimasta. Jossain navan seuduilla.
Kasvaimia voi olla missä vain. Yhdeltä löytyi sattumalta (en kyllä muista miten, mutta jotenkin se oli yllätys) selkärangan vierestä.
Saunabelt jääny parinkymmenen vuoden takaa..
Vierailija kirjoitti:
En tiiä, vähän ohi aiheen mut mulla on ollut tuollaista nykimistä jo kohta vuoden, selässä, vatsassa jne. Lääkäri ei pitänyt vaarallisena kun keväällä otin puheeksi. En myöskään ole raskaana. Tai no elohiiriä on jostain syystä muuallakin kropassa.. ja joo olen vielä alle 30v.
Eihän niitä kai tutkita, ellei hirveät kivut. Yksityiselle voi mennä ihan koska vaan tutkimuttamaan. En tiedä mitä ihmettä voisi olla.
Lääkäreitä paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa sun mahalaukussa tai suolistossa. Mitäs sinne on laitettu, tai mitä olet siis sinne pistänyt. Mene magneettikuviin, jos ei näkymätön juttu, ehkä löytyy jotain.
Aaltoileva tunne voi olla haimasta. Jossain navan seuduilla.
Kasvaimia voi olla missä vain. Yhdeltä löytyi sattumalta (en kyllä muista miten, mutta jotenkin se oli yllätys) selkärangan vierestä.
Paksusuoli näkyy vain tähystyksessä eli kolonoskopiassa.
Nyt vain tutkimuksiin. Miten olisi magneettikuvaukset. Ultrat on yleensä turhia, kun ei niissä niin yksityiskohtaisesti mitään näy ja kalliita yksityisellä. Magneetti vain vähän kalliimpi ja tarkempi.
Ei lääkäreitä paikalla arvuutteludiagnooseihin. Kiinnostava aihe. Mitä kaikkea voisi ollakaan.
Nälkä