Vatsa värisee?
Otsikko. Outo värinän tunne ollut vasemmalla puolella vatsaa koko päivän. En ole raskaana. Eli ilmeisesti suoli siellä hyppii? Inhottava tunne.
Kommentit (38)
Läkare kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa sun mahalaukussa tai suolistossa. Mitäs sinne on laitettu, tai mitä olet siis sinne pistänyt. Mene magneettikuviin, jos ei näkymätön juttu, ehkä löytyy jotain.
Aaltoileva tunne voi olla haimasta. Jossain navan seuduilla.
Kasvaimia voi olla missä vain. Yhdeltä löytyi sattumalta (en kyllä muista miten, mutta jotenkin se oli yllätys) selkärangan vierestä.Paksusuoli näkyy vain tähystyksessä eli kolonoskopiassa.
Ap:llä ei kai suolistovaivoja ollut? Itselläni taas outoja tuntemuksia navan seudulla. Eikö magneettikuvissa näy suoletkin tai heh jos jotain siellä vikana.
Eipä kuulemma näy. Vastikään kävin lääkärillä aiheesta vatsakivut.
Gastroskopia ja kolonoskopia kutsuvat.
Ei magneettikuvista näe kaikkea.
Itsellänikin on esiintynyt toisinaan sellaista nykimistä. Tänään huomasin, että se näkyy viivamaisena muotona kylkiluiden suunnasta navan suuntaan. Kyse on siis elohiirestä vinoissa vatsalihaksissa.
Veemäisiä juttuja nuo mahavaivat. Ja niihin voi olla sata syytä.
Vinojen vatsalihasten kramppi aiheuttaa värisevää tunnetta. Olen käynyt pari vuotta sitten Mehiläisessä tutkituttamassa värinän kun pelkäsin että se johtuu sydämestä.
Minulla värisi vatsan vasemmalla puolella.
Korona aiheuttaa värinää lihaksissa ja iholla. Miksei muuallakin elimistössä.
Se on siru mikä siellä ottaa yhteyttä 5g verkkoon. Odota vain kun se kulkeutuu aivoihisi niin sinusta tulee bill gatesin orja.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä, vähän ohi aiheen mut mulla on ollut tuollaista nykimistä jo kohta vuoden, selässä, vatsassa jne. Lääkäri ei pitänyt vaarallisena kun keväällä otin puheeksi. En myöskään ole raskaana. Tai no elohiiriä on jostain syystä muuallakin kropassa.. ja joo olen vielä alle 30v.
Niin minullakin.Välillä ovat poissa,sitten taas palaavat.Ärsyttäviä varsinkin silmissä.
Bodi22 kirjoitti:
Se on siru mikä siellä ottaa yhteyttä 5g verkkoon. Odota vain kun se kulkeutuu aivoihisi niin sinusta tulee bill gatesin orja.
Tietäisit mitä kaikkea interaktiivista on olemassa muutakin kun jotkut sirut. Ap:llä tuskin siru, mutta jos halutaan jännempiä versioita niin ap:llä on joku depot kapseli siellä vapauttamassa pikkuhiljaa jotain meille tuntemattomia aineita. Laitettu ap:n tietämättä. Keksikää te miten.
Gastroskopiassa käyty - sieltä ei ainakaan syytä löytynyt.
Kolonoakopia seuraavaksi?
Rokotettu olen ja "värinä" alkoi n. 3 viikkoa rokotuksesta. Siitä tuli tosin muitakin oireita.
- ei ap
On kans ollu keväästä asti sellanen värisevä tunne keskikehossa. Voisi verrata nälkiintymisen tunteeseen kun värisee. Ei auta syöminen eikä liikunnan harrastaminen. Olisko sitten vähäoireinen korona aiheuttanut.
Tunnen muiden ihmisten energiat.. Se proteiini saa ihmiset värähtelemään ikävää energiaa. Pidempi altistuminen tekee aivosumun ja pyörrytystä.
Mulla on siis tämä ihan sama juttu, vasemmalla puolella rinnan alla värisee ja OLEN raskaana. Keksikö joku tähän oikeasti syytä?
Ap:llä ei kai suolistovaivoja ollut? Itselläni taas outoja tuntemuksia navan seudulla. Eikö magneettikuvissa näy suoletkin tai heh jos jotain siellä vikana.