Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsa värisee?

Vierailija
20.11.2021 |

Otsikko. Outo värinän tunne ollut vasemmalla puolella vatsaa koko päivän. En ole raskaana. Eli ilmeisesti suoli siellä hyppii? Inhottava tunne.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain outoa sun mahalaukussa tai suolistossa. Mitäs sinne on laitettu, tai mitä olet siis sinne pistänyt. Mene magneettikuviin, jos ei näkymätön juttu, ehkä löytyy jotain.

Aaltoileva tunne voi olla haimasta. Jossain navan seuduilla.

Kasvaimia voi olla missä vain. Yhdeltä löytyi sattumalta (en kyllä muista miten, mutta jotenkin se oli yllätys) selkärangan vierestä.

Paksusuoli näkyy vain tähystyksessä eli kolonoskopiassa.

Ap:llä ei kai suolistovaivoja ollut? Itselläni taas outoja tuntemuksia navan seudulla. Eikö magneettikuvissa näy suoletkin tai heh jos jotain siellä vikana.

Vierailija
22/38 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läkare kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain outoa sun mahalaukussa tai suolistossa. Mitäs sinne on laitettu, tai mitä olet siis sinne pistänyt. Mene magneettikuviin, jos ei näkymätön juttu, ehkä löytyy jotain.

Aaltoileva tunne voi olla haimasta. Jossain navan seuduilla.

Kasvaimia voi olla missä vain. Yhdeltä löytyi sattumalta (en kyllä muista miten, mutta jotenkin se oli yllätys) selkärangan vierestä.

Paksusuoli näkyy vain tähystyksessä eli kolonoskopiassa.

Ap:llä ei kai suolistovaivoja ollut? Itselläni taas outoja tuntemuksia navan seudulla. Eikö magneettikuvissa näy suoletkin tai heh jos jotain siellä vikana.

Eipä kuulemma näy. Vastikään kävin lääkärillä aiheesta vatsakivut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gastroskopia ja kolonoskopia kutsuvat.

Ei magneettikuvista näe kaikkea.

Vierailija
24/38 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on esiintynyt toisinaan sellaista nykimistä. Tänään huomasin, että se näkyy viivamaisena muotona kylkiluiden suunnasta navan suuntaan. Kyse on siis elohiirestä vinoissa vatsalihaksissa.

Vierailija
25/38 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veemäisiä juttuja nuo mahavaivat. Ja niihin voi olla sata syytä.

Vierailija
26/38 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinojen vatsalihasten kramppi aiheuttaa värisevää tunnetta. Olen käynyt pari vuotta sitten Mehiläisessä tutkituttamassa värinän kun pelkäsin että se johtuu sydämestä.

Minulla värisi vatsan vasemmalla puolella.

Vierailija
27/38 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona aiheuttaa värinää lihaksissa ja iholla. Miksei muuallakin elimistössä.

Vierailija
28/38 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokote

Vierailija
29/38 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siru mikä siellä ottaa yhteyttä 5g verkkoon. Odota vain kun se kulkeutuu aivoihisi niin sinusta tulee bill gatesin orja.

Vierailija
30/38 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä, vähän ohi aiheen mut mulla on ollut tuollaista nykimistä jo kohta vuoden, selässä, vatsassa jne. Lääkäri ei pitänyt vaarallisena kun keväällä otin puheeksi. En myöskään ole raskaana. Tai no elohiiriä on jostain syystä muuallakin kropassa.. ja joo olen vielä alle 30v.

Niin minullakin.Välillä ovat poissa,sitten taas palaavat.Ärsyttäviä varsinkin silmissä.

Vierailija
31/38 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodi22 kirjoitti:

Se on siru mikä siellä ottaa yhteyttä 5g verkkoon. Odota vain kun se kulkeutuu aivoihisi niin sinusta tulee bill gatesin orja.

Tietäisit mitä kaikkea interaktiivista on olemassa muutakin kun jotkut sirut. Ap:llä tuskin siru, mutta jos halutaan jännempiä versioita niin ap:llä on joku depot kapseli siellä vapauttamassa pikkuhiljaa jotain meille tuntemattomia aineita. Laitettu ap:n tietämättä. Keksikää te miten.

Vierailija
32/38 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdut.

Vierailija
33/38 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ylös keskustelua

Vierailija
34/38 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gastroskopiassa käyty - sieltä ei ainakaan syytä löytynyt.

Kolonoakopia seuraavaksi?

Rokotettu olen ja "värinä" alkoi n. 3 viikkoa rokotuksesta. Siitä tuli tosin muitakin oireita.

- ei ap

Vierailija
35/38 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpää se vaan on

Vierailija
36/38 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kans ollu keväästä asti sellanen värisevä tunne keskikehossa. Voisi verrata nälkiintymisen tunteeseen kun värisee. Ei auta syöminen eikä liikunnan harrastaminen. Olisko sitten vähäoireinen korona aiheuttanut.

Vierailija
37/38 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muiden ihmisten energiat.. Se proteiini saa ihmiset värähtelemään ikävää energiaa. Pidempi altistuminen tekee aivosumun ja pyörrytystä.

Vierailija
38/38 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis tämä ihan sama juttu, vasemmalla puolella rinnan alla värisee ja OLEN raskaana. Keksikö joku tähän oikeasti syytä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi