NYT auttakaa- mies raivoaa mitättömästä
Nyt haluan rehellisen mielipiteen meidän riitaan ulkopuoliselta:
Aamulla halusin lainata miehen uutta laukkua, mies antanut lainata. Loukkaannuin, koska miksi ei voi minulle lainata kun ei itse sitä tänään tarvinnut. Mies sanoi että on uusi ja kallis ja haluaa korkata sen itse. Suutuin, koska tiedän että oikeasti ei vain halua lainata minulle sitä. Aivan älytön riita, mutta paisui valtavasti.
Mies lähti töihin ja minä sitten otin sen laukun kuitenkin. Kun mies sai tietää tästä niin hän sekosi aivan täysin. Meidän piti tänään mennä katsomaan minulle mekkoa yhteen minulle todella tärkeään once in a lifetime- tapahtumaan. Mies perui sen. Hän ei lähde. Hän myöskään ei halua nähdä minua lainkaan tänään. Yritin pyytää anteeksi, ei kelpaa. Ostin miehelle herkkuja anteeksipyynnön merkiksi. Vastaus "en todellakaan ole tulossa, voi sua jos sun suklaas nyt jää syömättä." Todella ilkeää mielestäni. Hän ei suostu keskustelemaan. Hitto yhden laukun lainaamisen takia on nyt minulle tärkeän mekon haku peruttu. Samoin anteeksipyyntö ei kelpaa. Mitä voi tehdä jos toinen ei huoli anteeksipyyntöä?? Hän vain haukkuu minua ja nyt on puhelin kiinni.
Kysyn vaan, että mitä sitten jos joskus teen jotain OIKEESTI väärää. Jos tästä jo tällainen show. Olen niin katkera miehelle hänen reaktiostaan. Niin vihainen. En todellakaan aio itsekkään antaa enää anteeksi ja perun yhteiset menot jos vähääkään toisen naama *ituttaa.
Vai olenko minä ansainnut tämän? Miten teidän mies olisi homman hoitanut? Varmaan vain lainannut sitä laukkuaan..
Kommentit (179)
Annat sen nyt murjottaa. Sinähän tässä olet se joka mokasi. Sitä en kyllä tajua miksi sä tarvit miehen sinne mekon ostoon.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:22"]
Ihan itse myös ostan mekon. Mies ei osta mulle ikinä MITÄÄN. Esim ystävänpäivä la ja tuleva naistenpäivä on hänelle tuntemattomia käsitteitä. Että lompakosta ei ole nyt kyse. Vaan siitä että mekko on mulle tärkeä ja mies peruu tällaisen takia. Myös haukkuminen harmittaa. Ja eniten se että anteeksipyynnölle haistatti vitut.
[/quote]
Mikset hae yksin? Haloo nyt, jos on noin kamalaa niin toisen kanssa ei ole pakko olla. eroa.
Tuollaisen pikkujutun takia just ärsyttää eniten. Kun et voinut edes näin pienessä asiassa joustaa, niin miten suhun voi isommissakaan asioissa luottaa? Miksi et voi hakea mekkoasi yksin? Yleisellä tasolla, jos teidän suhde on tuollaista pikkuasioista riitelyä, 4 päivän ryyppyputkia ja jatkuvaa toisen lepyttelyä, niin kannattaa miettiä jatkoa. Me ollaan oltu mieheni kanssa 20 vuotta naimisissa ja riidelty sinä aikana, muttei koskaan hamnastahnatuubeista, roskapusseista yms pikkujutuista eikä luottamuksen menettämisrstä. Riidat kuuluu kyllä parisuhteeseen mutta jatkuva vääntö ja vänkätys ei.
mikäs hiton homosteleva metroseksuaali ap:n mies on?
olis kiva nähdä, minkälaisesta laukusta on kyse.
"Vaan siitä että mekko on mulle tärkeä ja mies peruu tällaisen takia."
Laukku oli miehelle tärkeä eikä se sua paljoa haitannut. Sinä rikoit miehen luottamuksen vain siksi, että halusit. Niin makaa kuin petaa, biaatch.
Millaisella miehellä on laukku :D? Kai ukollas on sitten mekkokin? Lainaa sitä, niin ei tarvii lähtee once in lifetime -mekko-ostoksille! Ongelma ratkaistu!
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:26"]
Millaisella miehellä on laukku :D? Kai ukollas on sitten mekkokin? Lainaa sitä, niin ei tarvii lähtee once in lifetime -mekko-ostoksille! Ongelma ratkaistu!
[/quote]
Laukkuja on monenlaisia. Kameralaukku esimerkiksi löytyy meiltäkin.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:26"]Millaisella miehellä on laukku :D? Kai ukollas on sitten mekkokin? Lainaa sitä, niin ei tarvii lähtee once in lifetime -mekko-ostoksille! Ongelma ratkaistu!
[/quote]
Aika monella nuorella miehellä on olkalaukku.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:26"]
[/quote]
Oikea Mies ei mitään laukkuja käytä, homojen hommaa. Oikea Mies haisee pahalle ja pukeutuu likaisiin huonosti istuviin farkkuihin ja bänditeepaitaan. Nih.
Monilla miehillä on laukku. Mut voidaan puhua myös tavarasta, jos se laukku niin paljon häiritsee ku se nyt ei ole pointti.
Harmittaa vaan, kun tiedän että teidän kaikkien miehet olisi joko a) alunperin lainannut sitä laukkua ilomielin kun se naisen mielestä oli hieno tai b) suuttunut, mutta anteeksipyynnöllä tilanne olisi ohi ja mekkoa oltaisiin voitu lähteä hyvillä mielin hakemaan ja viettää mukava päivä.
Mitä tästä elämästä tulee jos pienikin virhe saa miehen aivan pois tolaltaan. Tiedän, että nyt on syntynyt kierre. Nyt minä suutun miehelle kun hän on haukkunut ja ylireagoinut ja haistattanut pitkät mun anteeksipyynnölle. Ja mies ei anna periksi. Ja sitten kiukutellaan puolin ja toisin taas. Mies ei tajua että ylireagoi. Yritin kysyä, että mitä sitten kun oikeesti teen väärin. Hän ei vastaa. Ja minua myös loukkaa että tässä asiassa mentiin henkilökohtaisuuksiin ja hän haukkuu mua ja mun kasvatusta. Vaikka hän on aikuinen!! Ja käyttäytyy kuin teini.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:26"]Millaisella miehellä on laukku :D? Kai ukollas on sitten mekkokin? Lainaa sitä, niin ei tarvii lähtee once in lifetime -mekko-ostoksille! Ongelma ratkaistu!
[/quote]
Mun miehellä (41 v. raksaduunari)on laukku, sellainen siisti olkalaukku. Takataskussako sinä kannat tavarasi vai reppuko on selässä? Mekkoakin mun mies on muuten joskus käyttänyt, festareilla :D
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:32"]
Monilla miehillä on laukku. Mut voidaan puhua myös tavarasta, jos se laukku niin paljon häiritsee ku se nyt ei ole pointti. Harmittaa vaan, kun tiedän että teidän kaikkien miehet olisi joko a) alunperin lainannut sitä laukkua ilomielin kun se naisen mielestä oli hieno tai b) suuttunut, mutta anteeksipyynnöllä tilanne olisi ohi ja mekkoa oltaisiin voitu lähteä hyvillä mielin hakemaan ja viettää mukava päivä. Mitä tästä elämästä tulee jos pienikin virhe saa miehen aivan pois tolaltaan. Tiedän, että nyt on syntynyt kierre. Nyt minä suutun miehelle kun hän on haukkunut ja ylireagoinut ja haistattanut pitkät mun anteeksipyynnölle. Ja mies ei anna periksi. Ja sitten kiukutellaan puolin ja toisin taas. Mies ei tajua että ylireagoi. Yritin kysyä, että mitä sitten kun oikeesti teen väärin. Hän ei vastaa. Ja minua myös loukkaa että tässä asiassa mentiin henkilökohtaisuuksiin ja hän haukkuu mua ja mun kasvatusta. Vaikka hän on aikuinen!! Ja käyttäytyy kuin teini. Ap
[/quote]
Miten niin Kaikki Muut Miehet olisivat lainanneet laukkua? Oliko mies pitkään säästänyt laukkua varten? En yhtään ihmettele että hän olisi halunnut "korkata" sen itse, mutta sinä itsekkäästi päätit ottaa sen käyttöön. Kiellosta huolimatta.
Oletko ennenkin lainaillut miehen tavaroita luvatta?
Vau, enpä oo koskaan kuullu materialistisemmasta riidasta. Miten laukusta ja mekosta voi saada tollasen sodan aikaseks? tulee ekana mieleen pikkulapset jotka tappelee leluista. Mutta jos pitäis valita puoli niin valitsen miehes puolen, ei toisen omaa oteta kysymättä.
Monilla miehillä on laukku. Mut voidaan puhua myös tavarasta, jos se laukku niin paljon häiritsee ku se nyt ei ole pointti. Harmittaa vaan, kun tiedän että teidän kaikkien miehet olisi joko a) alunperin lainannut sitä laukkua ilomielin kun se naisen mielestä oli hieno tai b) suuttunut, mutta anteeksipyynnöllä tilanne olisi ohi ja mekkoa oltaisiin voitu lähteä hyvillä mielin hakemaan ja viettää mukava päivä.[/quote]
Ei, vaan c) en olisi edes ottanut mieheltä esinettä jonka hän on kieltänyt ottamasta. SINÄ olet tehnyt väärin, ei mies. Miehellä on ihan oikeus reagoida siihen, että sinä teet häntä kohtaan väärin! Miehellä on oikeus olla lainaamatta tavaroita joita hän ei halua lainata.
Et sinä voi suuttua miehelle siitä, ettei hän suostu huonosti kohdeltavaksi! Sulla ei ole siihen mitään oikeutta, ja kyllähän tuo kuulostaa siltä että on jäänyt kotikasvatus puolitiehen kun et ole sisäistänyt asiaa jonka lapset oppii jo ennen ala-astetta - toisten omaa ei oteta.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:32"]Yritin kysyä, että mitä sitten kun oikeesti teen väärin. Hän ei vastaa. [/quote]
Mitenkäs sellainen vaihtoehto että et vaan tee "oikeesti väärin"?? Mikä ihmeen oikeus sulla on tehdä pienempiä ja isompia vääriä tekoja, häh? Kuulostat todella huonolta puolisolta.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:32"]Monilla miehillä on laukku. Mut voidaan puhua myös tavarasta, jos se laukku niin paljon häiritsee ku se nyt ei ole pointti.
Harmittaa vaan, kun tiedän että teidän kaikkien miehet olisi joko a) alunperin lainannut sitä laukkua ilomielin kun se naisen mielestä oli hieno tai b) suuttunut, mutta anteeksipyynnöllä tilanne olisi ohi ja mekkoa oltaisiin voitu lähteä hyvillä mielin hakemaan ja viettää mukava päivä.
Mitä tästä elämästä tulee jos pienikin virhe saa miehen aivan pois tolaltaan. Tiedän, että nyt on syntynyt kierre. Nyt minä suutun miehelle kun hän on haukkunut ja ylireagoinut ja haistattanut pitkät mun anteeksipyynnölle. Ja mies ei anna periksi. Ja sitten kiukutellaan puolin ja toisin taas. Mies ei tajua että ylireagoi. Yritin kysyä, että mitä sitten kun oikeesti teen väärin. Hän ei vastaa. Ja minua myös loukkaa että tässä asiassa mentiin henkilökohtaisuuksiin ja hän haukkuu mua ja mun kasvatusta. Vaikka hän on aikuinen!! Ja käyttäytyy kuin teini.
Ap
[/quote]
Ei mun mies ole mulle kaikkia uusia kamojaan lainannut. On ollut eri syitä, esim ei halunnut lainata mulle uutta porakonettaan harrastukseeni, koska pelkäsi että hajotan sen. Se oli ihan ok, hommattiin pora muualta. Ja kyllä mun miehellä kestää joskus pitkäänkin että leppyy, niin myös minulla. Vain lestadiolaisten pitäisi unohtaa kaikki teot kun joku sanoo anteekdi. Seuraavassa hetkessä voikin sitten taas tehdä jotain väärää, kun anteeksi saa kuitenkin...
Noh. Minun mieheni olisi varmastikin lainannut laukkua pyynnöstä. Mutta jos ei olisi niin olisin käyttänyt omaani. Eli tuohon tilanteeseen ei olisi päädytty.. Outoa aikuisilta ihmisiltä (ts minkä ikäisiä te oikein olette??)
Monilla miehillä on laukku. Mut voidaan puhua myös tavarasta, jos se laukku niin paljon häiritsee ku se nyt ei ole pointti. Harmittaa vaan, kun tiedän että teidän kaikkien miehet olisi joko a) alunperin lainannut sitä laukkua ilomielin kun se naisen mielestä oli hieno tai b) suuttunut, mutta anteeksipyynnöllä tilanne olisi ohi ja mekkoa oltaisiin voitu lähteä hyvillä mielin hakemaan ja viettää mukava päivä. Mitä tästä elämästä tulee jos pienikin virhe saa miehen aivan pois tolaltaan. Tiedän, että nyt on syntynyt kierre. Nyt minä suutun miehelle kun hän on haukkunut ja ylireagoinut ja haistattanut pitkät mun anteeksipyynnölle. Ja mies ei anna periksi. Ja sitten kiukutellaan puolin ja toisin taas. Mies ei tajua että ylireagoi. Yritin kysyä, että mitä sitten kun oikeesti teen väärin. Hän ei vastaa. Ja minua myös loukkaa että tässä asiassa mentiin henkilökohtaisuuksiin ja hän haukkuu mua ja mun kasvatusta. Vaikka hän on aikuinen!! Ja käyttäytyy kuin teini. Ap
[/quote]
Ehkä kaikki miehet eivät olisi suuttuneet noin paljon, mutta en ihan ymmärrä sinun perustelujasi tässä. Osaatko kertoa miksi otit laukun, vaikka toinen sanoi ettei saa? Miksi et voinut odottaa, että toinen saa käyttää sitä ensin? Hieman kunnioitusta. Siitä tässä on kyse. Olipa asia kuinka vähäpätöinen sinulle, niin hänelle ei ollut.
Jos ostaisit uudet kalliit ja ihantakengät tai mekon johonkin tilaisuuteen, ja sitten kaveri näkisi ne ja kysyisi voiko nopeasti käyttää niitä yhden kerran ennen sinun tilaisuuttasi, niin mitä sanoisit?
Olen ollut yhdessä mieheni kanssa jo 23 vuotta ja jos olisi noin vaikeaa niin emme olisi olleet yhdessä päivääkään.
Siis mieheni olisi todellakin antanut minun lainata uutta laukkua tai ihan mitä vaan...olisi varmaan vielä muutakin tyrkyttänyt lainaksi.
Mutta jos nyt olisi sanonut EI niin en tietenkään olisi ilman lupaa ottanut laukkua!
Ja kumpikaan ei meillä jostain laukusta/mekosta ym suutu ja väännä siitä tuollaista draamaa.
Mekot ostan ihan itse ilman miehen apua...hänestä ei ole siinä hyötyä eikä häntä edes kiinnosta enkä vaadi häntä kiinnostumaan.
Joku muu asia sitä miestä nyt nyppii ja tuo laukku oli vain viimeinen naula arkkuun ja ukko veti överiksi.
Ihan itse myös ostan mekon. Mies ei osta mulle ikinä MITÄÄN. Esim ystävänpäivä la ja tuleva naistenpäivä on hänelle tuntemattomia käsitteitä. Että lompakosta ei ole nyt kyse. Vaan siitä että mekko on mulle tärkeä ja mies peruu tällaisen takia. Myös haukkuminen harmittaa. Ja eniten se että anteeksipyynnölle haistatti vitut.