Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT auttakaa- mies raivoaa mitättömästä

Vierailija
11.02.2015 |

Nyt haluan rehellisen mielipiteen meidän riitaan ulkopuoliselta:

Aamulla halusin lainata miehen uutta laukkua, mies antanut lainata. Loukkaannuin, koska miksi ei voi minulle lainata kun ei itse sitä tänään tarvinnut. Mies sanoi että on uusi ja kallis ja haluaa korkata sen itse. Suutuin, koska tiedän että oikeasti ei vain halua lainata minulle sitä. Aivan älytön riita, mutta paisui valtavasti.

Mies lähti töihin ja minä sitten otin sen laukun kuitenkin. Kun mies sai tietää tästä niin hän sekosi aivan täysin. Meidän piti tänään mennä katsomaan minulle mekkoa yhteen minulle todella tärkeään once in a lifetime- tapahtumaan. Mies perui sen. Hän ei lähde. Hän myöskään ei halua nähdä minua lainkaan tänään. Yritin pyytää anteeksi, ei kelpaa. Ostin miehelle herkkuja anteeksipyynnön merkiksi. Vastaus "en todellakaan ole tulossa, voi sua jos sun suklaas nyt jää syömättä." Todella ilkeää mielestäni. Hän ei suostu keskustelemaan. Hitto yhden laukun lainaamisen takia on nyt minulle tärkeän mekon haku peruttu. Samoin anteeksipyyntö ei kelpaa. Mitä voi tehdä jos toinen ei huoli anteeksipyyntöä?? Hän vain haukkuu minua ja nyt on puhelin kiinni.

Kysyn vaan, että mitä sitten jos joskus teen jotain OIKEESTI väärää. Jos tästä jo tällainen show. Olen niin katkera miehelle hänen reaktiostaan. Niin vihainen. En todellakaan aio itsekkään antaa enää anteeksi ja perun yhteiset menot jos vähääkään toisen naama *ituttaa.
Vai olenko minä ansainnut tämän? Miten teidän mies olisi homman hoitanut? Varmaan vain lainannut sitä laukkuaan..

Kommentit (179)

Vierailija
81/179 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:42"]Olenko ainoa, joka miettii, että mitä helvettiä se mies tekee laukulla?
[/quote]

Minä mietin, että MITÄ siellä laukussa oli niin salaista, että sitä ei voinut lainata ja mies suuttui noin kohtuuttomasti. Todennäköisesti toisen naisen yhteystietoja tms. ja mies sai nyt hyvän tekosyyn pistää poikki. Lähti muka dokaa, paskanmarjat. Lähti sen toisen naisen luo.

Vierailija
82/179 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:42"]Olenko ainoa, joka miettii, että mitä helvettiä se mies tekee laukulla? [/quote] Minä mietin, että MITÄ siellä laukussa oli niin salaista, että sitä ei voinut lainata ja mies suuttui noin kohtuuttomasti. Todennäköisesti toisen naisen yhteystietoja tms. ja mies sai nyt hyvän tekosyyn pistää poikki. Lähti muka dokaa, paskanmarjat. Lähti sen toisen naisen luo.

[/quote]

Jos se oli käyttämätön ja uusi laukku :D Toki kassaneiti on sinne sujauttanut puhelinnumeronsa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/179 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo, AP teki väärin mutta kyllä tuo mieskin vaikuttaa aivan naurettavalta kun pakko saada vetää kännit koska "on niin loukkaantunut." Oikeus olisi olla vihanen mutta voi luoja mikä pelle kun tällaisen takia pakko vetää känni päälle, kuulostaa munkin mielestä vähän tekosyyltä. 

Jätä se ja älä enää lainaa tulevien kumppaneiden tavaroita ilman lupaa

Vierailija
84/179 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:57"]Niin onneksi joku näkee kantani. Mies on kuin kakara. Mutta mitä mun nyt kuuluu tehdä? En todellakaan aio itsekkään kaikkea sietää. Varmaan tästä tulee nyt joku isompi kriisi. Jos olisin tän tienny ni en olis lainannu! Mutta en todellakaan niele sitä että tää päivä peruttiin kun olin tätä niin kovin odottanu. Enkä sitä että mun anteeksipyynnölle ja suklaille haistatettiin vitut. Mies aina itsekkin ostaa karkkia ja siihen mun pitää olla tyytyväinen. Enkä niele sitä miten se haukku mua. Eli mitä mun kuuluu tehdä? Kun mies seuraavaksi suvaitsee lähestyä mua. Hän ei tajua tehneensä myös itse väärin.
[/quote]
Miten mies haukkui sua?
Ei toi teidän parisuhde kyllä kovin terveeltä vaikuta. Miksi ootte yhdessä jos on noin vaikeaa?

Vierailija
85/179 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:48"]

En ole lainannut. Tämä oli ensimmäinen kerta. Eli senkään piikkiin ei voi laittaa. Mies vain on hullu kusipää joka halua riidellä ja sai nyt hyvän syyn. Ap

[/quote]

Voi olla että miehesikin on turhan herkkähipiäinen ja hankala, mutta kyllä sinä nyt oikeasti vaikutat teistä kahdesta enemmän hullulta kusipäältä. Tällainen toisen syytteleminen ja se, että keskityt nyt olemaan enemmän suuttunut miehen reaktiosta kuin ottamaan vastuuta omasta itsekkyydestäsi, on kyllä jotenkin ihan uskomattoman kuuloista. Onko oikeasti olemassa tuollaisia tyyppejä kuin sinä? :D
[/quote]

On valitettavasti, veljen avovaimo on niinkuin tämä antisankari potenssiin tuhat... Voin sanoa että v****tta katsoa miten repii hyväuskoista kumppania hajalle.

Vierailija
86/179 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vastaa sinulta kysyttyihin kysymyksiin! 1. Millainen tämä megahieno unisex laukku on? Kuva pliis :D 2. Mikä ihme mekko se on jota ei voi yksin hakea ja miksi sun mies tulis mukaan?

Vierailija
87/179 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:00"]

Siis joo, AP teki väärin mutta kyllä tuo mieskin vaikuttaa aivan naurettavalta kun pakko saada vetää kännit koska "on niin loukkaantunut." Oikeus olisi olla vihanen mutta voi luoja mikä pelle kun tällaisen takia pakko vetää känni päälle, kuulostaa munkin mielestä vähän tekosyyltä. 

Jätä se ja älä enää lainaa tulevien kumppaneiden tavaroita ilman lupaa

[/quote]

Tuskin se laukku tässä onkaan se pääsyy miehen suuttumukselle, vaan se että ap otti sen kielloista huolimatta, mikä kertoo ettei hän kunnioita miehen omaisuutta ja mielipidettä eikä häneen voi luottaa. Laukkucase vain laukaisi koko homman. Voihan taustalla olla muita samankaltaisia tapauksia, joista ap ei kerro.

Vierailija
88/179 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vanhojentanssit se tärkeä tapahtuma, johon mekko piti hakea?

Vierailija
89/179 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko sen miehen nyt edes vaikka huomiseen antaa rauhassa kiukutella, ennenkuin alkaa anteeksiantoa vaatimaan. Toiset vaan ovat pitkävihaisempia kuin toiset eikä anteeksi antaminen oikein onnistu silloin, kun on itse vielä vihainen ja loukkaantunut. Anna miehesi leppyä nyt ekaksi ja tarjoa sitten sille ne herkkuruuat :)

Vierailija
90/179 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko aatellut että mitä jos esittelisit sun jotain ihanaa uutta mekkoa sun kaverille ja kaveri ois heti et "hei toi sopiskin mun yksiin juhliin, saanko lainata?". Kieltäytyisit tästä ja sit myöhemmin huomaisit et se sun kaveris ois ottanu sen mukaansa lähtiessään. Olisitko kiukkunen? Entä mitä tykkäisit kun sun kaveris ois ihan et "mitä ihmettä se mesoo tälläsestä pikku jutusta. Ei kukaan muukaan tälläsestä suuttuis." Peruisitko seuraavan päivän sovitun shoppailureissun samaisen kaverin kanssa vai menisitko ihan hymyssä suin ja olisit et ei mitään. Pikku juttu?

Vierailija
91/179 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:15"]

Kasva aikuiseksi, mitä tuo mesoaminen täällä auttaa. Ja nyt miehesi oli jo leppynyt, joten rauha maassa, pitäkääkin se siellä. Äläkä lainaile mitään, varsinkaan jos kielletään, pälli!

[/quote]

Äläkä hauku ketään pälliksi saati pässiksi, se varmasti loukkaa ja tuntuu pahalta. Toivottavasti tuo oli eka kerta ja viimeinen!

Vierailija
92/179 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:51"]

Olen niin hermona jos mies lähtee kaljoittelemaan. Ei se suhde niin toimi että kun suuttuu niin voi lähteä menemään ja vetää pään täyteen ja toinen on yksin ja huolissaan kotona. Ap

[/quote]

Ei se suhde niin toimi että kun toinen kieltää lainaamasta uutta tavaraa niin toinen lainaa silti. Mies on aivan aiheesta suuttunu. Tässä tuskin pääasiana on juuri se laukku vaan se, että osoitit ettei sinuun voi luottaa. Se vituttaa.

Ja miksi sinun tarvitsee olla huolissaan? Aikuinen mies osannee kännätä ilman huolehimistakin.

Miksi otit laukun vaikka kiellettiin?

[/quote]

Joo, toi, että asiat verhotaan HUOLESTUMISEN piikkiin ilman oikeaa aihetta on aivan melodramaattista! Sillä haetaan vain itselle marttyyriuspisteitä, kun minua ei ole nyt kukaan huomioimassa niin kuin minä tahdon!Koettu on:D

Vierailija
93/179 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kajoat toisen omaisuuteen, etenkin vielä sen jälkeen kun sua on kielletty? Melkonen tampio.

Vierailija
94/179 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vastauksia täällä... Ei todellakaan ole aihetta noin paljon suuttua. Minä jättäisin tollaisen. En kattelis naista jos tavarat on niin tärkeitä ettei niihin saa koskea ja minun vaimoni saa kyllä kaikkia minun tavaroita käyttää jos tarvitsee, eikä ole itsellä käytössä.

Vierailija
95/179 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla ei oo miestä ei laukkua eikä rahaa. Siksi pitää tulla tänne keksimään. Ensinnäkään, miehillä ei ole laukkuja saatika sellaisia mitä naiset haluaa väkisin lainata. 

Vierailija
96/179 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ansainnut.

Vierailija
97/179 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 01:55"]

Kyllä mun mies varmaan ois vaan lainannut sen laukun :D

[/quote]

Mutta jos ei olisi,olisitko lainannut silti,niin kuin ap teki? Sehän tässä varsinainen riidan aihe on.

Vierailija
98/179 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan ap:n kriisi on selvinnyt?

Vierailija
99/179 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko materialisteja?

Vierailija
100/179 |