Puolisosi pienet ärsyttävät tavat -peukutusketju
Nyt kehiin, mitkä pienet asiat nyppivät arjessa puolison kanssa. Ryystääkö puoliso ärsyttävällä tavalla kahvia aamuisin? Käveleekö puolisosi likaisilla kengillä sisällä? Ketju ei ole sukupuolittunut, joten asioita voi kertoa mistä tahansa sukupuolesta. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = ärsyttäisi minuakin, peukku alas = ei ärsyttäisi minua. Ap aloittaa:
Puolisollani on tapana laittaa suihkun jälkeen märkä kylpypyyhe takaisin naulaan. En käsitä tuota tapaa, sillä pyyhe ei kuivu kunnolla ja meillä on Oskarin-oksa, johon pyyhkeen saa ilmavasti kuivumaan. Puolisoni on oppinut tuon tapansa kotoaan, vanhempansa ripustavat myös märät kylpypyyhkeet käytön jälkeen takaisin naulakkoon. :D
Ap
Kommentit (31)
Jättää wc-kannen auki eikä vedä kusen jälkeen.
Raivostuttavaa kertakaikkiaan!
Vierailija kirjoitti:
Hän pyytää että tekisinkö jotain ja jos en sekunnin sadasosalla reagoi hän tekee sen itse
Voi ei, myönnän tekeväni tätä. Ja ärsyynnyn, jos pyyntöön ei reagoida tarpeeksi nopeasti ja sitten "martyroidun" ja teen passiivis-aggressiivisesti asian sitten itse. Yritän opetella pois tästä kyllä!
Raivokas siivousvimma. Vaikka sanoisin erikseen illalla että älä koske näihin sohvalla lojuviin uikkareihin, menen aamulla uimaan ja kokeilen niitä vielä ennen kuin teen päätöksen mahdollisesta palautuksesta. Aamulla soitan miehelle töihin että missä uikkarit kun olen jo myöhässä. Ne löytyvät mistä tahansa random kaapista (sillä kertaa vessapaperikaapista), sillä mitään tavaraa ei saa koskaan hetkeäkään säilyttää muualla kuin kaapeissa.
Toisaalta en ole itse siivonnut vuosiin kun mies hoitaa homman ennen kuin ehdin kissaa sanoa. Eli ehkä kestän vaieten sen, että joudun etsimään jokapäiväisiä tavaroitani milloin mistäkin jemmasta.
Rikkoo kaiken mihin koskee.
Ei hallitse yhtään rahan käyttö, ostaa kokoajan kaikkea aivan turhaa.
Nukkuu liian vähän ja on sitten kiukkuinen kaikille.
Kun tulee kotiin istahtaa sohvalle ja nakkaa molemmat sukkansa eri puolelle huonetta. Ja kun siitä sanoo, tokaisee, ettei tee niin kuin harvoin..
Aina kun käyn vessassa niin on helppo nähdä, että mies on ollut siellä viimeksi: vessapaperi on niin tiukasti rullalla että on vaikea saada siitä palasia.
itse jätän aina pätkän roikkumaan niin että siitä saa helposti kiinni.
Tilaamme ravintolassa yleensä kaksi eri annosta jaettavaksi puoleksi ja jos parempi annos sattuu miehelleni, niin hän kauhoo sen niin nopeasti naamaan ettei siitä jää kuin muruset! Se siitä jakamisesta. Sikamaista.
Selvästi tuohtunut jostain, mutta kysyttäessä ei kuulemma ole mikään. Nykyään olen vain lopettanut kyselyn, tai sanon kerran että älä sitten kiukuttele.
Vierailija kirjoitti:
jättää likaiset vaatteet kasoihin lattialle pyykkikoriin viemisen sijaan
Ethän sinä vaan korjaa niitä lattialta pois, ethän?
Jättää aina jälkeensä kaappien ovet auki.
Minun miehelläni olisi näitä varmaan useita itsestäni, mutten tietenkään muista juuri nyt yhtäkään. Vuosien mittaan moni jompaakumpaa ärsyttävä tapa on kyllä karsiintunut, oikeastaan jo ensimmäisenä yhteisenä asuinvuotena suurin osa vähitellen hävisi. Jos on pätevät perustelut, niin ei minua haittaa muuttaa tapojani. 🙂