Paljonko juotte alkoholia viikon aikana?
Vaimon mukaan juon liikaa olutta, kun juon sikspäkin perjantaina ja toisen lauantaina. Työviikon aikana kuluu iltaisin yhteensä pari tölkkiä. Onko tämä muka liiallista käyttöä?
Kommentit (59)
Juon pe ja la. Joskus vaan la. Noin 1.2-1.5l viiniä perjantaina ilta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pidetään normaalina ihan järjettömiä alkoholimääriä. Ihmisten elämä pyörii alkoholin ympärillä.
Alkoholi on päihde, ei mikään elämäneliksiiri jota on pakko saada säännöllisesti, vaikka toisin voisi luulla ihmisten touhuja katsellessa.Meistä moni on kasvanut alkkisvanhempien kanssa ja silti moni toistaa samaa kuviota. Jotkut ottavat sentään opikseen ja tekevät itse päinvastoin.
Jos tämä kotonatissuttelu on yksi elämäni iloista enkä aiheuta kellekään häiriötä, niin mikä sinä olet minua tuomitsemaan.
Eilen oli juttu mikä määrä alkoholia on pahasta esim. sydänsairauksiin. 21 annosta viikossa eli 3 annosta per päivä.
Eilen ja tänään on mennyt yhteensä 24 kaljaa (0,5 l),
Juon mitä juon ja se ei kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Juon mitä juon ja se ei kuulu muille.
Vieläkö juopol hengitys pihisee?
No ei todellakaan ole liikaa.
Kyllä normisti viikossa menee lähes pari laatikkoa olutta, vaikkei edes juhlisi.
Ihan tavallinen miehen rentoutumiskeino.
Itse en jaksa mitään ryyppäämistä, vaan rauhallista nautiskelua.
Kyllä mä olen pystynyyt vähentämään tosi paljon ja en usko mihinkäään absolutismiin vaan uskon rehellisyyteen kaikissa asioissa niin itselle kuin muille.
Viikolla zero, perjantaina seksikänni vaimon kanssa.
Tommonen 4-8 per päivä ja viikonloppusin sitten about tuplat.
Vierailija kirjoitti:
Siis sekä perjantai että lauantai menee kaljoitellessa, sen lisäksi juot vielä viikollakin.. En katselisi tuollaista ollenkaan.
Kaljoitellessa?
Tuo kaverihan sanoi juovansa ainoastaan sixpackin illassa.
Ei toi millään mittapuulla ole paljoa, toki tietty jos on hiekkaa "siellä", niin eiköhän tuosta mielensäpahoita.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa. Hermomyrkkyä. Luepa mitä kaikkea se tuhoaa, pikkuhiljaa.
Eipä muuta saisi suomessa ottaa. Siksi on turha valittaa alkoholin aiheuttamista ongelmista.
Se riippuu täysin viikosta. Joskus menee viikkoja etten juo yhtään. Sitten on viikko kun 2 l kirkasta viinaa ja 20-40 kaljaa nelosta lisäksi.
Viikonloppuna pullo viiniä miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu täysin viikosta. Joskus menee viikkoja etten juo yhtään. Sitten on viikko kun 2 l kirkasta viinaa ja 20-40 kaljaa nelosta lisäksi.
Ohoh, aika raju. :D
Vierailija kirjoitti:
Juon pe ja la. Joskus vaan la. Noin 1.2-1.5l viiniä perjantaina ilta.
Siis 2 pulloa illassa. Aika järtsy määrä.
Suomessa pidetään normaalina ihan järjettömiä alkoholimääriä. Ihmisten elämä pyörii alkoholin ympärillä.
Alkoholi on päihde, ei mikään elämäneliksiiri jota on pakko saada säännöllisesti, vaikka toisin voisi luulla ihmisten touhuja katsellessa.
Meistä moni on kasvanut alkkisvanhempien kanssa ja silti moni toistaa samaa kuviota. Jotkut ottavat sentään opikseen ja tekevät itse päinvastoin.