Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi ylös eskari vanhemmat...

Vierailija
11.02.2015 |

Kuinka monta teistä oikeasti haluaa, että lapsi nukkuu päiväunet esikoulussa / päivähoidossa. Eli silloin kun lapsi vielä jää hoitoon esikoulun jälkeen. Kirjoittakaa vaan saa nukkua (esim lapsi haluaa), tai en halua että nukkuu (valvoo myöhään tai lapsi ei halua nukkua).

Minä voin aloittaa, en halua (lapsi ei uskalla nukahtaa koska silloin tulee pissa housuun)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?? Ei kai 6-vuotiaat mitään päikkäreitä enää nuku???

Vierailija
2/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoulussa väitettään, että suurin osa vanhemmista vaatii että lapsen pitää nukkua, siksi tämä kysely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha totta? Huh huh.

Vierailija
4/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei olis kyllä edes mahdollista nukkua.

Vierailija
5/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on siellä lepohetki. Isommat (=eskarit) saa levätä tai nukkua, ihan miten heistä itsestään tuntuu. Rauhoittuminen on pakollista mutta ei nukkuminen.

Ehkä kerran kahdessa viikossa lapsi on sanonut että nukkui päikkärit. Mikä minä olen sitä säätelemään??? Nukkuu jos nukuttaa, ei nuku jos ei nukuta.

Ihme asioista ongelma saadaan aikaiseksi.

Vierailija
6/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä että rahoittautuminen on ok. Minulla ei olisikaan mikään ongelma jos lapseni nukkuisi, mutta kun hän ei halua nukkua koska silloin tulee pissa housuun. Se on hänen mielestä noloa, ja siksi taistelee unta vastaan. Eli alkaa riehumaan nukkarissa.

Lastani moititaan tästä (ei saisi riehua, ja olen samaan mieltä), mutta kun se on vaikea olla hereillä kun on pimeä huone ja siellä pitää makaa 40 minuuttia. Ja jos nukahtaa niin tulee pissa housuun, ja kaverit nauraa.

Ja, joo ollaan viety lääkäriin ja saa lääkettä, mutta kun se ei auta. Lapsi itkee joka päivä kun joutuu sinne menemään. Tähän ei löydy mitään ratkaisua henkilökunnaltakaan. Lapset pitää makaa !!! Lapsi olisi hiljaa jos vaikka saisi istua ja lukea kirjaa, mutta kun se ei käy.

Vierailija
7/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nukkua, jos sitä tarvitsee. Ei ole tarvinnut 5v ryhmässä ollessaan, joten eipä nuku. Lepo on hyvä ja riittää kyllä ei ole mikään pakko laitella erikseen nukkumaan eskarilaisia.

Oikeasti se ei ole mikään mahdoton tilanne, että yksi lapsi istuisi vaikka lukemassa kirjaa. Se on enemmän työntekijöiden halusta kiinni kuin mistään muusta.

Vierailija
8/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 10:15"]

Saa nukkua, jos sitä tarvitsee. Ei ole tarvinnut 5v ryhmässä ollessaan, joten eipä nuku. Lepo on hyvä ja riittää kyllä ei ole mikään pakko laitella erikseen nukkumaan eskarilaisia.

Oikeasti se ei ole mikään mahdoton tilanne, että yksi lapsi istuisi vaikka lukemassa kirjaa. Se on enemmän työntekijöiden halusta kiinni kuin mistään muusta.

[/quote]

Näin minäkin ajattelen, mutta kun se on meidän päiväkodissa aivan mahdotonta. Koska se kuulemma häiritsee niitä lapsia jonka vanhemmat vaativat että heidän pitää nukkua. Siksi kyselen täällä, haluaatko että lapsi nukku päiväunet.

Vierailija
9/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuvat eskarissa päiväunet, jotta henkilökunta pääsee (kahvi)tauolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän