Mitä kuukautissuojaa käytät:
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset lakkasi kokonaan, kun aloin käyttää hormonikierukkaa, eli... kierukka! :)
Tiesithän että hormonikierukka pilaa sun luonnollisen hormonitoiminnan kokonaan?
Eikös se ole sen pointti? Hyvä, kun toimii! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi käyttää sidettä. Kerta kaikkiaan epämiellyttävää.
En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi käyttää kuukuppia. Kerta kaikkiaan epämiellyttävää ja ällöttävää.
Joillakin side hiertää & ei halua istua tunteja jossain veriliemessä & aivot ovat kehittyneet yli 12v:n tasoiseksi.
Osoitat kyllä ihan muuta. Ei sidettä/tamponia ole tarkoitettu pitää kokonaista päivää.
Vaihdat siis siteen joka tunti, jos et kerran ikinä pidä samaa sidettä "tunteja"? No ohhoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siteitä, jotakin Libressen ohuita yösiteitä. Yhden vuorokauden ajan käytän Libressen paksumpia yösiteitä kun on vuotoa enemmän. Lisäksi kummankin siteen kanssa laitan taakse jatkoksi pikkuhousunsuojan koska yöllä tai pitkään istuessa voi tulla takaa ohivuoto.
Mä luulin että olen ainoa joka joutuu jatkamaan siteitä yöksi laittamalla pienemmän siteen jatkoksi. Peppuvaon kautta tulee välillä yöllä ohivuotoja. Miksi kaikki siteet on niin lyhyitä??
Laittakaa pieni pumpulipala pakaravakoon, ei paina eikä vuoto pääse sotkemaan lakanoita vaikka nukkuisi selällään. Toimii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siteitä, jotakin Libressen ohuita yösiteitä. Yhden vuorokauden ajan käytän Libressen paksumpia yösiteitä kun on vuotoa enemmän. Lisäksi kummankin siteen kanssa laitan taakse jatkoksi pikkuhousunsuojan koska yöllä tai pitkään istuessa voi tulla takaa ohivuoto.
Mä luulin että olen ainoa joka joutuu jatkamaan siteitä yöksi laittamalla pienemmän siteen jatkoksi. Peppuvaon kautta tulee välillä yöllä ohivuotoja. Miksi kaikki siteet on niin lyhyitä??
Oletko kokeillut yösidettä? Ne on yleensä pidempiä.
Tottakai olen kokeillut, mutta kaikki ovat aivan liian lyhyitä. olemassa ei ole tarpeeksi pitkää sidemallia.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin, että kun rasvaprosentin pitää tarpeeksi alhaisena, niin ei tarvitse vuodoista kärsiä. Muutaman viikon popsimisella (esim. kesäloma) vaivat taas alkaa. Eli pysykää kanssasisaret hoikkina.
Mulla on aina ollut runsaat kuukautiset ja olen aina ollut hoikka. Kun oli ihan hirvee vaihe elämässä ja riuduin alipainoiseksi jäi kuukautiset välillä välistä. Todella terveellistä. Iän myötä on vihdoinkin muuttuneet kohtuullisiksi. Melko. Taitavat olla edelleen keskivertoa runsaammat mitä olen kuukupista mittaillut.
Ja kaikkea tulee käytettyä riippuen tilanteesta ja fiiliksestä. Välillä kaikki tamponit ja kuukupit vain tuntuvat todella ikäviltä…
N48 171/58
Inkontinenssisuojia kokoa large. Minulla on endometrioosi ja todella runsaat, kivuliaat kuukautiset.
Vierailija kirjoitti:
Inkontinenssisuojia kokoa large. Minulla on endometrioosi ja todella runsaat, kivuliaat kuukautiset.
Ja näillä mitoilla olen lähes alipainoinen, joten laihduttamista hoitomuodoksi vihjaavat, haistakaa p.
171cm/50 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset lakkasi kokonaan, kun aloin käyttää hormonikierukkaa, eli... kierukka! :)
Tiesithän että hormonikierukka pilaa sun luonnollisen hormonitoiminnan kokonaan?
Eikös se ole sen pointti? Hyvä, kun toimii! :D
Miten voit iloita siitä kun pilaat naiselle luonnollisen asian eli terveytesi?
Kuukuppi ja runsaimpana vuotopäivänä lisänä yöside. Töissä kun ei aina pääse kuppia sillä sekunnilla tyhjentämään kun se alkaa vuotaa yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut yösidettä? Ne on yleensä pidempiä.
Tottakai olen kokeillut, mutta kaikki ovat aivan liian lyhyitä. olemassa ei ole tarpeeksi pitkää sidemallia.
Sinuna laittaisin palautetta esim. kotimaiselle Vuokkosille että toivoisit pidempiä yösiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Tamponi super plus. En enää mitään muuta. Tuon kanssa ei tule ohivuotoja.
Vuodon vähentyessä siirryn normal kokoon.Tosi tosi harvoin side.
Tuota vapaata vuotamista en voi ymmärtää.
Mikä siinä on pointti? Naisilla on kuukautiset ja se on luonnollista Sekö?
Luin joskus jonkun toimittajan kokeilun vapaasta vuotamisesta. Oli käynyt sovittelemassa vaatteitakin kaupoissa! Yök! Oli sovetellut vaan mustia kun oli niin veressä siinä kohtaa.
Mulla tulee usein verta nenästä talvisin. Pitäisikö vaan antaa valua?
Pissahätä on myös luinnollinen asia. Päästellään housuun vaan kun kävellään. Mitäs sitä vessaan. Luonnollistahan se on. Samoin ulosteet.Oikeasti. Jos verta valuu niin tokihan normaali ihminen koittaa estää veren leviämisen joka paikkaan. Mikä oikeus ne menkat on sotkea vereen kaikki? Veri ei vieläpä edes lähde pois pesussa jos ei heti pääse pesemään.
Tuo vapaa vuotaminen on täysin mielikuvituksen tuotetta.
[ quote]
Sinuna laittaisin palautetta esim. kotimaiselle Vuokkosille että toivoisit pidempiä yösiteitä.[/quote]
Vuokkoset on kamalaa paskaa. En pidä.
Vihreässä paketissa olevat ob:n tamponit, eli varmaan joku super plus + libressen paksu yöside on paras kombo päivisin. Yöllä paksu yöside ja pyyhe kaksin kerroin sängyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alwayssillä on pidempiä siteitä. Kokeile vaikka Always ultra secure night-sidettä. Se on myös hyvä jos joutuu paljon liikkumaan. Yhtä ohut kuin normaaliside, mutta vain pidempi, eikä pelkoa sotkusta tai ohivuodoista edes yöllä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi käyttää sidettä. Kerta kaikkiaan epämiellyttävää.
Kuka pitää mitäkin epämiellyttävänä. Itse kokisin esim kuukupin kanssa säheltämisen vieraissa vessoissa epämiellyttävänä. Sellaistakin olen kuullut että kuukupin alipaine petti ja veret losahtivat reisille. Monet julkiset vessat on niin törkysiä ilman käsienpesumahdollisuutta kopissa (tai sekin on niin törkynen ettei viitsi käyttää) etten niissä oloissa kyllä tunkisi sisääni yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alwayssillä on pidempiä siteitä. Kokeile vaikka Always ultra secure night-sidettä. Se on myös hyvä jos joutuu paljon liikkumaan. Yhtä ohut kuin normaaliside, mutta vain pidempi, eikä pelkoa sotkusta tai ohivuodoista edes yöllä.
Kokeiltu on. Ei ole tarpeeksi pitkiä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeiltu on. Ei ole tarpeeksi pitkiä olemassa.
Te, joilla tulee peppuvaon kautta ohivuotoja: laittakaa pakaroiden väliin pumpulia tai rullalle käärittyä vessapaperia.
Itse käytän Always-siteitä, imukykyisempiä kuin esim Vuokkoset. Miellyttävä koostumus eikä tuoksu. Tamponeja joskus treeneissä, uimassa ja paljussa.
Osoitat kyllä ihan muuta. Ei sidettä/tamponia ole tarkoitettu pitää kokonaista päivää.