Mitä kuukautissuojaa käytät:
Kommentit (94)
Vuokkoset Cotton siteitä ja pikkuhousunsuojia, kaikista muista tulee kutinaa ja/tai ihottumaa. Kuukupin omistan, mutta se falskaa ja on ihan kauhea ottaa pois. Tamponeja olen joskus käyttänyt, mutta olen liian hysteerinen niiden suhteen, joten en enää halua niitä käyttää. Kestositeitäkin on ollut, mutta heitin ne jossain vaiheessa pois, kun alkoivat olla jo käyttöikänsä lopussa enkä ole saanut aikaiseksi ostaa uusia tilalle. Kotona olen usein ilman suojaa, kun en oikeastaan vuoda muuten kuin kyykkiessä ja pöntöllä istuessa, en tiedä miksi.
Kertissiteitä,tulppia ja kestositeitä. Kotona käytän kestoja, käyttäisin töissäkin jos vessa olisi pukkarin yhteydessä eikä tarttis ravata .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuppi.
aika ällö. hyi.
0/5
Kuukautiset lakkasi kokonaan, kun aloin käyttää hormonikierukkaa, eli... kierukka! :)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi käyttää sidettä. Kerta kaikkiaan epämiellyttävää.
Kaikille ei sovi tamponit/kupit anatomian takia.
Vierailija kirjoitti:
Vuokkoset Cotton siteitä ja pikkuhousunsuojia, kaikista muista tulee kutinaa ja/tai ihottumaa. Kuukupin omistan, mutta se falskaa ja on ihan kauhea ottaa pois. Tamponeja olen joskus käyttänyt, mutta olen liian hysteerinen niiden suhteen, joten en enää halua niitä käyttää. Kestositeitäkin on ollut, mutta heitin ne jossain vaiheessa pois, kun alkoivat olla jo käyttöikänsä lopussa enkä ole saanut aikaiseksi ostaa uusia tilalle. Kotona olen usein ilman suojaa, kun en oikeastaan vuoda muuten kuin kyykkiessä ja pöntöllä istuessa, en tiedä miksi.
Sulla on taaksepäin kallistunut kohtu, siksi.
Kertakäyttösiteitä, kestositeitä, tamponeja, kuukautiskuppia ja kuukautissieniä. Riippuu tilanteesta, mikä suoja kulloinkin on paras.
Libressen pitkiä päiväsiteitä. Kuten joku mainitsi niin tavalliset on liian lyhyitä ja vuotaa yleensä takaa yli. Noilla pärjää yölläkin.
Tamponi+side. Mulla on runsaat kuukautiset, töissä jos mulla on pelkästään toinen noista, voi tulla läpi jo tunnissa. Siksi tuplavarmistus. Öisin yöside+pyyhe pepun alla.
Olen käyttänyt vähävuotoisina päivinä 4x vessapaperinpalaa päälletysten "siteenä"
Tamponi super plus. En enää mitään muuta. Tuon kanssa ei tule ohivuotoja.
Vuodon vähentyessä siirryn normal kokoon.
Tosi tosi harvoin side.
Tuota vapaata vuotamista en voi ymmärtää.
Mikä siinä on pointti? Naisilla on kuukautiset ja se on luonnollista Sekö?
Luin joskus jonkun toimittajan kokeilun vapaasta vuotamisesta. Oli käynyt sovittelemassa vaatteitakin kaupoissa! Yök! Oli sovetellut vaan mustia kun oli niin veressä siinä kohtaa.
Mulla tulee usein verta nenästä talvisin. Pitäisikö vaan antaa valua?
Pissahätä on myös luinnollinen asia. Päästellään housuun vaan kun kävellään. Mitäs sitä vessaan. Luonnollistahan se on. Samoin ulosteet.
Oikeasti. Jos verta valuu niin tokihan normaali ihminen koittaa estää veren leviämisen joka paikkaan. Mikä oikeus ne menkat on sotkea vereen kaikki? Veri ei vieläpä edes lähde pois pesussa jos ei heti pääse pesemään.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi käyttää sidettä. Kerta kaikkiaan epämiellyttävää.
En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi käyttää kuukuppia. Kerta kaikkiaan epämiellyttävää ja ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Tuota vapaata vuotamista en voi ymmärtää.
Mikä siinä on pointti? Naisilla on kuukautiset ja se on luonnollista Sekö?
Kaipa sitä voi joku kotonaan harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi käyttää kuukuppia. Kerta kaikkiaan epämiellyttävää ja ällöttävää.
Joillakin side hiertää & ei halua istua tunteja jossain veriliemessä & aivot ovat kehittyneet yli 12v:n tasoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset lakkasi kokonaan, kun aloin käyttää hormonikierukkaa, eli... kierukka! :)
Tiesithän että hormonikierukka pilaa sun luonnollisen hormonitoiminnan kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Hormonikierukka. Ei kuukautisia.
Sitä tässä juu kysyttiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siteitä, jotakin Libressen ohuita yösiteitä. Yhden vuorokauden ajan käytän Libressen paksumpia yösiteitä kun on vuotoa enemmän. Lisäksi kummankin siteen kanssa laitan taakse jatkoksi pikkuhousunsuojan koska yöllä tai pitkään istuessa voi tulla takaa ohivuoto.
Mä luulin että olen ainoa joka joutuu jatkamaan siteitä yöksi laittamalla pienemmän siteen jatkoksi. Peppuvaon kautta tulee välillä yöllä ohivuotoja. Miksi kaikki siteet on niin lyhyitä??
Oletko kokeillut yösidettä? Ne on yleensä pidempiä.
Huomasin, että kun rasvaprosentin pitää tarpeeksi alhaisena, niin ei tarvitse vuodoista kärsiä. Muutaman viikon popsimisella (esim. kesäloma) vaivat taas alkaa. Eli pysykää kanssasisaret hoikkina.
Mä luulin että olen ainoa joka joutuu jatkamaan siteitä yöksi laittamalla pienemmän siteen jatkoksi. Peppuvaon kautta tulee välillä yöllä ohivuotoja. Miksi kaikki siteet on niin lyhyitä??