Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti on ktm?

Vierailija
11.02.2015 |

Tiedän vaan että liittyy moottoripyöriin, mut mikä ammattina? Ja jos viitsitte niin selventäisittekö muita lyhenteitä myös mitä täällä ammateista käytetään? Kiitos.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnan työllistämä metsuri

Vierailija
2/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KauppaTieteidenMaisteri. Ei ammatti, vaan tutkinto. Voi liittyä myös moottoripyöriin, tunnen yhden henkilön joka on KTM ja ajaa myös moottoripyörää. True Story...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattia en tiedä, koulutusnimikkeenä on kauppatieteiden maisteri

Vierailija
4/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTM on moottoripyörämerkki. Moottoripyörät ei muuten liity kauppatieteidenmaisteriin, vaikka KTM KTM:llä voi muuten ajaakin.

Vierailija
5/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos joku kysyy toiselta mitä teet työksesi ja toinen vastaa että olen ktm, niin mistä sen nyt voi tietää että se on tutkinto kun en edes tiennyt mitä koko ktm tarkoittaa??

Vierailija
6/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:27"]

no jos joku kysyy toiselta mitä teet työksesi ja toinen vastaa että olen ktm, niin mistä sen nyt voi tietää että se on tutkinto kun en edes tiennyt mitä koko ktm tarkoittaa??

[/quote]

Kuka KTM oikeasti vastaa "mitä teet työksesi"-kysymykseen olevansa KTM? Kauppatieteden maistereita kun työskentelee aika monenlaisissa ammateissa ja tehtävissä, esim. minulla on työkaverina useampi. Ja IT-alalla konsultteina toimitaan.

Vierailija
7/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:27"]no jos joku kysyy toiselta mitä teet työksesi ja toinen vastaa että olen ktm, niin mistä sen nyt voi tietää että se on tutkinto kun en edes tiennyt mitä koko ktm tarkoittaa??
[/quote]

Lue ajatuksella tämä teksti, niin vastaus löytyy siitä. Hyvää loppupäivää!

Vierailija
8/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:27"]no jos joku kysyy toiselta mitä teet työksesi ja toinen vastaa että olen ktm, niin mistä sen nyt voi tietää että se on tutkinto kun en edes tiennyt mitä koko ktm tarkoittaa?? [/quote] Lue ajatuksella tämä teksti, niin vastaus löytyy siitä. Hyvää loppupäivää!

[/quote]Viittiks avata vähän tuota aivopieruasi?

Vierailija
9/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:27"]no jos joku kysyy toiselta mitä teet työksesi ja toinen vastaa että olen ktm, niin mistä sen nyt voi tietää että se on tutkinto kun en edes tiennyt mitä koko ktm tarkoittaa?? [/quote] Lue ajatuksella tämä teksti, niin vastaus löytyy siitä. Hyvää loppupäivää!

[/quote]Viittiks avata vähän tuota aivopieruasi?
[/quote]

"mistä sen nyt voi tietää että se on tutkinto kun en edes tiennyt mitä koko ktm tarkoittaa??". Jos et tiedä mitä KTM tarkoittaa, niin mistä voit tietää, että se on tutkinto? No et tietysti mistään.

Vierailija
10/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:37"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:32"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:27"]no jos joku kysyy toiselta mitä teet työksesi ja toinen vastaa että olen ktm, niin mistä sen nyt voi tietää että se on tutkinto kun en edes tiennyt mitä koko ktm tarkoittaa?? [/quote] Lue ajatuksella tämä teksti, niin vastaus löytyy siitä. Hyvää loppupäivää! [/quote]Viittiks avata vähän tuota aivopieruasi? [/quote] "mistä sen nyt voi tietää että se on tutkinto kun en edes tiennyt mitä koko ktm tarkoittaa??". Jos et tiedä mitä KTM tarkoittaa, niin mistä voit tietää, että se on tutkinto? No et tietysti mistään.

[/quote]Mä en löydä sanaa mikä kuvais tällä hetkellä sun valtavaa tyhmyyttä. Ei helvetti!! 

Vierailija
11/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:21"]KauppaTieteidenMaisteri. Ei ammatti, vaan tutkinto. Voi liittyä myös moottoripyöriin, tunnen yhden henkilön joka on KTM ja ajaa myös moottoripyörää. True Story...
[/quote]

Liittyy moottoripyöriin vain siinä, että pyörän merkki on kotari eli KTM

Vierailija
12/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:37"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:32"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:27"]no jos joku kysyy toiselta mitä teet työksesi ja toinen vastaa että olen ktm, niin mistä sen nyt voi tietää että se on tutkinto kun en edes tiennyt mitä koko ktm tarkoittaa?? [/quote] Lue ajatuksella tämä teksti, niin vastaus löytyy siitä. Hyvää loppupäivää! [/quote]Viittiks avata vähän tuota aivopieruasi? [/quote] "mistä sen nyt voi tietää että se on tutkinto kun en edes tiennyt mitä koko ktm tarkoittaa??". Jos et tiedä mitä KTM tarkoittaa, niin mistä voit tietää, että se on tutkinto? No et tietysti mistään.

[/quote]No ehkäpä ap tarkoittaa sitä kun tuolla ylempänä se kerrottiin vähän alentuvaan sävyyn että se on tutkinto ja ap vastasi lähinnä siihen.

Vierailija
13/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:37"]

[/quote]Mä en löydä sanaa mikä kuvais tällä hetkellä sun valtavaa tyhmyyttä. Ei helvetti!! 
[/quote]

Vice versa

Vierailija
14/22 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

FM: filosofian maisteri, voi olla mitä vaan humanistista luonnontieteilijöihin; VTM: valtiotieteiden maisteri; tj: toimitusjohtaja; vtj: varatoimitusjohtaja. Tässä muutamia tutkintoja ja titteleitä lyhennyksineen. Tutkintonimissä M voi olla myös K(kandidaatti) tai T(tohtori).

Vierailija
15/22 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää. Onko oikeasti noin yksinkertaisia juntteja tässä maailmassa? Näköjään on.

Vierailija
16/22 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 15 lienee niin nuori, ettei tiedä, että ennen yliopistojen tutkintojen uudistusta suoritettu tutkinto voi olla kandidaatin tutkinto, joka kuitenkin vastaa nykyistä maisterin tutkintoa. Ennen maisterin arvon voi anoa yliopistolta. Muistaakseni se maksoi muutaman markan silloin muinoin, kun itse sain FK:n valmiiksi pääaineina vieraat kielet. Anoin sitten tuon maisterin arvon lähinnä siksi, että ei tarvinnut selitellä kenellekään, mitä vielä pitäisi suorittaa, että saisi maisterin paperit. Alempi oman alani tutkinto oli ainakin silloin humanististen tieteiden kandidaatti (HuK), matemaattis-luonnontieteellisellä puolella luonnontieteiden kandidaatti (LuK).

Vierailija
17/22 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkinto on kauppatieteiden maisteri, yleensä ammatti lienee kaupan kassa.

Vierailija
18/22 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:27"]

Kuka KTM oikeasti vastaa "mitä teet työksesi"-kysymykseen olevansa KTM? Kauppatieteden maistereita kun työskentelee aika monenlaisissa ammateissa ja tehtävissä, esim. minulla on työkaverina useampi. Ja IT-alalla konsultteina toimitaan.

KTM on avllä ihan yleinen vastaus kaikissa töihin liittyvissä gallupeissa. :D Monesti miettinyt myös, mitä se käytännössä tarkoittaa.

Vierailija
19/22 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa- ja teollisuusministeri.

Vierailija
20/22 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:21"]KauppaTieteidenMaisteri. Ei ammatti, vaan tutkinto. Voi liittyä myös moottoripyöriin, tunnen yhden henkilön joka on KTM ja ajaa myös moottoripyörää. True Story...

Liittyy moottoripyöriin vain siinä, että pyörän merkki on kotari eli KTM

Kotari on kevyt moottoripyörä eli moottoritilavuus 125m3. En tiedä edes tekeekö KTM ko. kokoisia pyöriä, enkä jaksa googlettaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän