Mirenan asennuksen jälkeen painonnousua
Miten sen saa pois? Nyt viitisen kiloa tullut ja tuntuu että ei lähde vaikka liikkuu enkä syö liikaa. Vai pitääkö vetää ihan rehu linjalle? En syö muutenkaan leipää tai "valkoista" ruokaa. Olen jo oidempään yrittäny pudottaa, mutta tiukassa tuntuu olevan. Yhdistän tämän mirenaan, koska aikaisemmin samoilla keinoilla olen aina onnistunut pudottamaan muutan kilon.
Kommentit (4)
Kyllähän nuo tuppaa painoa nostamaan ja vähintäänkin kerryttävät nestettä :/ Yleensä kuulee tätä, että "ei se yksi pilleri sinua lihota, se vain lisää ruokahalua" mutta tuo on ihan höpönlöpöä. Itselläni pamahti pillereiden aloituksen myötä yhtäkkiä 15 kg lisää, joka poistui yhtä mystisesti pillerit lopetettuani. Ja voin kertoa, että ei mennyt suuhun yhtään sen enempää niitä "suklaapatukoita" kuin ennenkään... Hormoneilla on erittäin iso rooli paino-asioissa.
No mä kyllä uskon, ettei ne pillerit eikä ainakaan Mirena nosta sitä painoa, ei ne niin painavia ole. Toki hormonaalisia muutoksia voi tulla, jonka seurauksena joko syö enemmän (tähän voi itse vaikuttaa olemalla syömättä enemmän) tai aineenvaihdunta hidastuu (tähän taas keinona liikunnan lisääminen/mässyn vähentäminen). Toki helppo selitys toi on :-)
Mullakin nuorena pillereiden aloituksen jälkeen paino nousi lähes kymmenen kiloa. Mutta rehellisesti myönnän, että söin kyllä erittäin epäterveellisesti ja väitän, että painonnousuni johtui kyllä siitä.
kyllä kannataa antaa asentaa kaikkia härveleitä sisuksiinsa jotka kaiken lisäksi tekee sut läskiksi. Tyhmyydestä sakotetaan.
Varaat ajan poistoon gyneltä