Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri piereskelee äänekkäästi

Vierailija
10.02.2015 |

Naapuristamme on jo kuukauden päivät kuulunut toistuvasti häiritsevän äänekästä piereskelyä. Olen kirjannut tänä iltana kaikki pierut ylös, ja niitä on nyt reilun 4 tunnin aikana kuulunut yhteensä 78 kappaletta. Eihän se voi olla totta!? Onkohan naapuri nauhoittanut piereskelyä ja soittaa sitä nyt kiusanteko mielessään? Se on meinaan valittanut siitä kun meillä käydään vessassa öisin. Tahtoisin tehdä valituksen, mutta pelkään että mitä jos piereskely on sittenkin aitoa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän vain soittaa trumpettia hehheh :D

Vierailija
22/28 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi hitto! Tosi ällöttävää tollanen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hlvtillinen piereskely alkaa heti kun naapuri tulee kotiinsa. Melkoinen tätsykkä ja takakireä muutoin käytävillä.

Vierailija
24/28 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi.En tiennyt että se kuuluu sinne naapuriin.

Vierailija
25/28 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, melkein voisin olla minä! :) Olen tosi pahoillani, uusi lääkitys on muuten OK, mutta ilmeisesti kapselien koostumuksessa on jotain lisäainetta. En voi tälle mitään *äääääääääääääh, prut-prut-ppruuuuuuuuttt*. Olen vakavissani. Monelle lääkkeet tekevät outoja tepposia. :/

Vierailija
26/28 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuuleeko naapurit pieruja, ei ne nyt niin tärkeitä ihmisiä ole. Sitä paitsi kuuluuhan niiden omatkin pieremiset sitten samalla lailla.

Vierailija
27/28 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tässä vain naapurinhomolle töräyttelen fanfaareja että hänellä pysyy tuntuma siihen paikkaan jossa toyotamiehet pyrkivät lisääntymään. Nyt se ei ole kai edes kotona, vaan poikien kanssa lomilla, pakkasi 10 litraa tummelia, suojalasit ja sidukkaa toyotaan ja lähti. Toisinaan se kyllä vain vie auton piiloon ja hiipii takaisin kotiinsa ja kuuntelee pierujani stetoskoopilla seinänläpi katsellen lämpökamerallaan, olen nähnyt  lämpökamerallani se on näitä raksamiehen työn etuja on pelit ja vehkeet näkee sekä johdot, putket että pervot

Vierailija
28/28 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ohuet seinät jos pierun ääni kuuluu naapuriin

Se tulee tietyllä taajuudella kato.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi