Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki tavalliset naiset on?

Vierailija
20.11.2021 |

Olen viimeaikoina ihmetelly että missä kaikki tavalliset naiset on? Kouluttamattomat tavikset köyhät.. ylipainoset? Asun Hki ja ihmettelen näitä naisia.. ovat semmosia selfieprinsessoja juovat viiniä on hienot vaatteet kalliit luis vuitton laukut.. koulutettuja hyvä palkkasia.. Eihän tuommosia naisia koskaan saa tavallisena kouluttamattomana miehenä?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa enää lksokaa naisille mitä tästä jauhaa?

t, allu

Vierailija
62/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon vauvalle saa hiden, sais kaikki hullut pois palstaa täyttämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENKÄÄ MATKUSTELEE SOMEPRINSESSAT RAHAA ON JA URA.. JA HIENO MERSU.. MENKÄÄ

Vierailija
64/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millon vauvalle saa hiden, sais kaikki hullut pois palstaa täyttämästä.

https://www.vauva.fi/anna-palautetta

Pyydä tuolta bannia spämmäyksen perusteella ja kerro samalla toiveei

Vierailija
65/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun palkka on 1400 € nettona kk jää jotain 300 e kk.. luuletko että sillä pidetää mersua ja ostetaa juodaa viiniä ja ostetaa hienoja vaatteita.. joo ei voi mitää.. ei paljo kiinnosta ku ei kelpaa.

Ja sitten hetkeä myöhemmin:

"Mä olen vakituisessa työssä tienaan hyvin ja mikä suomalaisia naisia vaivaa?"

Minua kiinnostaisi mikä tuota tyyppiä vaivaa? Olisi todella mielenkiintoista kuulla diagnoosi.

Tiedän että niitä on, ilmeisesti montakin päällekäin. 

Aika pelottava äijä, arvaamaton. Onneksi en asu lähelläkään Vantaata. Tuosta ei tiedä mihin se ryhtyy.

Vierailija
66/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun palkka on 1400 € nettona kk jää jotain 300 e kk.. luuletko että sillä pidetää mersua ja ostetaa juodaa viiniä ja ostetaa hienoja vaatteita.. joo ei voi mitää.. ei paljo kiinnosta ku ei kelpaa.

Minua kiinnostaisi mikä tuota tyyppiä vaivaa? Olisi todella mielenkiintoista kuulla diagnoosi.

Aika pelottava äijä, arvaamaton. Onneksi en asu lähelläkään Vantaata. Tuosta ei tiedä mihin se ryhtyy.

On todella. Onhan se jo stalkannut ja seurannut naisia, käynyt kuulemma kimppuunkin...

Ja aikaisemmissa ketjuissa uhannut ottaa väkisin kun ei muuten naista saa. Pelottaa oikeasti että mitä tää keksii.

Vierailija
67/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole velvollisuutta alkaa seurustelemaan sinun kanssa säälistä.

Vierailija
68/74 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vähän erikoinen tyyppi myönnän. Selvä ai että pelottava.

Vierailija
69/74 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella. Onhan se jo stalkannut ja seurannut naisia, käynyt kuulemma kimppuunkin...

No niin olen tehnyt kun kaipaan naista.

Ja aikaisemmissa ketjuissa uhannut ottaa väkisin kun ei muuten naista saa. Pelottaa oikeasti että mitä tää keksii.

Vierailija
70/74 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni kelpaisi tyhma, saamaton ja ruma eukkk. kunhan on vegaani ja äänestää ps.

Vierailija
71/74 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jauhaminen maksullisista. Et ole kaynyt koskaan. Ei sinulla ole kykya organiseerata sellaista.

Vierailija
72/74 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on siellä ulukomailla. Menkää sieltä hakemaan. Ottakaa varulta heti kaksi, jos se toinen onkin huono, ja sen voi lähettää sitten koekäytön jälkeen takasin. Välillä saattaa käydä huono tuuri ja matkaan jää semmoinen huono yksilö, nainen. Ja ottakee semmosia vähäruokaisia naisia, kun ne tulloo paljo halvemmaksi.

Vierailija
73/74 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: siis onko tää todllsta? Mikä kimppuun käynti, tuliko ilmi viranomaisille? Onko yhä mielessä tällainen hulluus? 

sun tarvis saada apua terapiasta, älä vaan tee mitään äläkä stalkkaa tai muutakaan pelottavaa. 

Vierailija kirjoitti:

No niin olen tehnyt kun kaipaan naista.

Vierailija
74/74 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etoo koko Allu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan