Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki tavalliset naiset on?

Vierailija
20.11.2021 |

Olen viimeaikoina ihmetelly että missä kaikki tavalliset naiset on? Kouluttamattomat tavikset köyhät.. ylipainoset? Asun Hki ja ihmettelen näitä naisia.. ovat semmosia selfieprinsessoja juovat viiniä on hienot vaatteet kalliit luis vuitton laukut.. koulutettuja hyvä palkkasia.. Eihän tuommosia naisia koskaan saa tavallisena kouluttamattomana miehenä?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kotona kattomassa netflixiä, lenkkipolulla tai töissä. tinderissä tms en ole.

Vierailija
42/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmainen pitkäaikaistyötön ei ole tavis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vakituisessa työssä tienaan hyvin ja mikä suomalaisia naisia vaivaa?

Vierailija
44/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se pakko olla ikuisesti sinkkuna ja yksinäinen muuta ei ole tehtävissä.

Vierailija
45/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Tiedän naisista kaiken. Heille ei kelpaa mikään.

Vierailija
46/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Ilman ylipainoa tosin.

Elämä vetänyt sen verran turpaan, että pysyttelen suosiolla piilossa.

Vierailija
47/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ei kelpaa olen huomannut naisille ei vain kelpaa mikään nykyään..

Vierailija
48/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei minulle mikään kelpaa, kyllähän se tulisi tyytyä johonkin mielenterveys ongelmaiseen. Sori nyt vaan, mutta mieluummin olisin yksin. Olen tavallinen amiksen käynyt nainen, ei ole Mersua tai instaa. Mutta toi sun jankkaaminen täällä kertoo kyllä sen miksi et naista saa. Kukaan tervejärkinen sellaista jaksa.

Vierailija
49/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ole yksinäs koko elämä.. tiedäks mitä et oo mun tyyppiä ja et todellakaa koskaa kelpaa minulle hyvästi

Vierailija
50/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vain mitää tehtävissä.. no mun elämä jäi yksinäiseksi... en tiiä miten tästä eteenpäin ei riitä sanat ja keinot

Vierailija
51/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on tuhansia ihan tavallisia naisia.

Vierailija
52/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
53/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako ne ketään heikkolahjaista mt ongelmaista mieslasta jolla on valtava maha ja yksinäinen velkaantunut.. ei halua.

Vierailija
54/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää koskaa mitää tehtävissä.. olen yksinäinen en saa kavereita ja koskaan aprisuhdetta seksiä en naisen kosketusta.

Vierailija
55/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko Helsingillä Helsingin keskustaa? Meneppä Itä-Helsinkiin tai Malmille niin varmasti löydät näitä

Vierailija
56/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa heillekkään?

Vierailija
57/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt tavallisia pullukoita työttömiäki.. ei niitä kiinnosta tutustua minuun kun etsivät komeaa laatikkoleukaa.

Vierailija
58/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtttu, että alkaa jo pännimään tuo Allu.

Vierailija
59/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä jaksa enää tätä samaa.. ruikutusta mä hajoon.. en mä vain kelpaa ikinä ja pakko käydä maksullisissa vaan.

Vierailija
60/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on jo miehet. 

Koska melkein kaikki etsivät tavallista naista. Huippukauniit kiinnostaa tosissaan aika harvaa, vaikka heitä tykätäänkin katsella. 

Nimenomaan. Käykää katsomassa rautakaupoissa sisustuspuolella ja kirppareilla puolen päivän aikaan lauantaina. Siellä on varmasti liikkeellä ns. tavisnaisia. Katso jamesbondin tapaan nopeasti ja havaitsevasti heidän sormia. Niimpä. Naimisissa olevia ovat. Jos joku yllärinainen kysyy rautakaupassa hyvää sisämaalia, sellainen nainen on aivan varmasti naimisissa, turha muuta innostua. On on.

Tulee olla tv-kasvo tai uralla oleva muusikko, näyttelijä tai mediahenkilö jotta näyttävän naisen kumppanikseen voisi Suomessa saada. Liikemiehiä en laske koska heidän liiketoimet tuovat sivutuotteena kauniita naisia kotiin saakka. Tv-esimerkki pulskat mieskoomikot ja kokit, nämä uudemmat sarjat. Isot muoviripset, paljon väriä silmiin, näyttävät vaattet, niin tavismaisuuskin lienee asenne tyytyä vähempään vaikka kroppa riittäisi enempään? Ehkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän