Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki tavalliset naiset on?

Vierailija
20.11.2021 |

Olen viimeaikoina ihmetelly että missä kaikki tavalliset naiset on? Kouluttamattomat tavikset köyhät.. ylipainoset? Asun Hki ja ihmettelen näitä naisia.. ovat semmosia selfieprinsessoja juovat viiniä on hienot vaatteet kalliit luis vuitton laukut.. koulutettuja hyvä palkkasia.. Eihän tuommosia naisia koskaan saa tavallisena kouluttamattomana miehenä?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko siis tuollaisen naisen kuitenkin etkä sitä tavallista, kun sanoit ettet tuollaisia saa? Ei me tavikset haluta semmoista joka haluaa oikeasti jonkun toisen, tuskin sinäkään?

Oon komea ja pitkä mies vaikka on mahaa.. en halua ketä vain.. haluaisin taviksen pullukan suht nätin?

Jos se tänne linkitetty kuvat olit sinä oikeasti niin et ole mikään komea mies. Olet ihan tavallinen.

No tavallisen komea vähän ylipainonen.. oon vanhentunut ja ihmiset ei sitä kai ymmärrä.. no luulis et kelpaisin.. en ole laatikkoleuka salilla pumppaava adonis.. ei kiinnosta.. kumma että naiset noin irsoja.. oon silti tällä naamalla lukuisia naisia saanut

Vierailija
22/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näköjään on vain näytä kaunottaria maistereita.. eivät ymmärrä mitä olla velkaantunut ja köyhä... ettei ole rahaa siihen mersuun.. mutta eihän ne nirppanokat ymmärrä-. laatikkoleuka adonis kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun palkka on 1400 € nettona kk jää jotain 300 e kk.. luuletko että sillä pidetää mersua ja ostetaa juodaa viiniä ja ostetaa hienoja vaatteita.. joo ei voi mitää.. ei paljo kiinnosta ku ei kelpaa.

Vierailija
24/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Minkä ikäisiä katselet?

Vierailija
25/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mitä noi hki naiset meinaa.. hitto elävät rikkaasti... ei mulla ole varaa,, lainoja.. vuokra pitää maksaa.. laskuja.. terapia... just jää rahaa ruokaa ja bensoihin.. ei kiinnosta mennä baareihin rahattomana.. porukka ei vaan tajua.. ja asentaa tinderiäkää

Vierailija
26/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Minkä ikäisiä katselet?

36 v olen mies pitkä mies.. katselen 30-40 naisia.. miten ni?

Vierailija
27/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen mä ainakin olen. Koulutuksina lukio ja kaksi amistutkintoa, töitä teen lähihoitajana. Naimisissa, yksi lapsi, asumme maaseudulla omakotitalossa. Viini on halpaa jos sellaista juon. Kaukana olen selfieprinsessasta enkä ostele kalliita vaatteita tai laukkuja. 

Kyllä on nyt mennyt elämä hukkaan tällä tytöllä. Lukio ja kaksi amistutkintoa? Et sitten ikinä ajatellut kouluttautuvasi ylemmälle tasolle, edes AMK:ssa? Huhhuh, 3 toisen asteen tutkintoa on kyllä tragikomediaa.

Vierailija
28/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko naista tänää treffeille hki? Mennää syömää.. tarjoon ruoat?

Vierailija
29/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kukaa nainen ees halua lähtee sy ömää niin hankkikaa peili ja kattokaa peiliin.. oon ihan mukava mies jos joku nainen haluais munkaa treffeille

Vierailija
30/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on kirjoittanut se sama, joka avaa joka päivä ketjuja tästä samasta aiheesta. Itsesäälinen sarjaruikuttaja. Kalju, kaljamaha, heikkolahjainen, huono auto.. aina samat jutut joka avauksessa.

Vierailija
31/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei kukaa nainen halua treffeille.. kaippa on naisia jotka musta kiinnostuu tulkaa naiset.. mulle kelpaa työtön mt ongelmainen nainen?

Vierailija
32/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tavis pullukka miksei kelpaa oletko nirso.. lähetää treffeille?

Vierailija
33/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaali, mutta olen jo naimisissa ja lapsikin on. Aika monet tässä iässä (30) taitaa olla jo suhteessa, tietty on niitäkin jotka eivät ole, eihän se päälle päin näy.

Vierailija
34/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäki haluan parisuhteen asua naisenkaa yhdessä.. tuntuu että oon niin poikkeus ikää jo 36 v syrjäytynyt yksinäinen kaveriton mies.

Vierailija
35/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en kelpaa naiset.. mä oon naamasta hyvän näkönen pitkä ja lenkkeilen käyn töissä.. miksei mikää riitä naiset teille? Pitääkö olla laatikkoleuka adonis?

Vierailija
36/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkaa kattomaa mua.. ihan hyvältä näytän tosi pitkä ja mulla on hyvä vaatetyyli.. ja hieno asunto.. työpaikkaki löytyy ja silti oon ihan syrjäytynyt ja pohjalla kokoajan.

Vierailija
37/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko siis tuollaisen naisen kuitenkin etkä sitä tavallista, kun sanoit ettet tuollaisia saa? Ei me tavikset haluta semmoista joka haluaa oikeasti jonkun toisen, tuskin sinäkään?

Oon komea ja pitkä mies vaikka on mahaa.. en halua ketä vain.. haluaisin taviksen pullukan suht nätin?

Jos se tänne linkitetty kuvat olit sinä oikeasti niin et ole mikään komea mies. Olet ihan tavallinen.

No tavallisen komea vähän ylipainonen.. oon vanhentunut ja ihmiset ei sitä kai ymmärrä.. no luulis et kelpaisin.. en ole laatikkoleuka salilla pumppaava adonis.. ei kiinnosta.. kumma että naiset noin irsoja.. oon silti tällä naamalla lukuisia naisia saanut

Et ole saanut, olet yrittänyt ottaa väkisin niinkuin täälläkin uhkailet

Vierailija
38/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattu

Vierailija
39/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mikä suomalaisia naisia vaivaa??? oikeesti?

Vierailija
40/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole saanut, olet yrittänyt ottaa väkisin niinkuin täälläkin uhkailet

Olen saanut 10 naisia elämässää.. älä usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme