Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisparit näyttävät niin usein stereotyyppisiltä naispareilta?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen tutustunut kuluneen vuoden aikana muutamaan naispariin yhden vähemmistöön kuuluvan tutun kautta ja itse oon enemmänkin ollut yllättynyt siitä miten nuo parit ei muistuta yhtään stereotyyppisiä naispareja, joissa toinen olisi ns. butch ja toinen nainen. Eli kai tuokin vaihtelee paljon. Näissä tapaamissani molemmat naiset on siroja, nättejä naisellisia naisia, hyvin heteronormatiivisen näköisiä.

No tuohan juontaa vuosikymmenten taakse, kun koko touhu oli julkisilla paikoilla kiellettyä. Toisen piti pakosta naamioitua mieheksi.

Vierailija
42/46 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonko mä viisas kirjoitti:

Miksi heteroparit vaikuttavat aina niin stereonormatiivinarratiivisilta pareilta?

Aika pieniä on heteroiden ongelmat muutenkin. Oma suhdemalli perustuu naisvihaan, tuhansien vuosien ihmisoikeuksien riistämiseen ja räikeään väkivaltaan. Teille akka on pelkkä eläin jota vaihdellaan ja heitellään. Heterot sallii rai*kauksen, syyttävät naista siitä että miehet änkee väkisin munaansa joka reikään. Miehet haluavat vain poikia, eli se siitä heteroiden romanttisesta ying yangista jossa muka miehuus ja naiseus täydentää toisiaan. Täydentääkö pelkkien tyttöjen abortointi mielestänne ihanasti miehen ja naisen yhteyttä? Miksi muuten sukunimi menee aina miehen mukaan? Miksi syrjitte naisia ja tyttöjä aina ja kaikessa? :D

Vaikka kuinka demonisoitte samansukupuolisia pareja, olette te heterot kaiken ongelma. Teidän suhteissanne esiintyy pakottamista, or*uuttamista, aivan sekopäistä vihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin heteroparit näyttävä stereotyyppisesti heteropareilta. Pihtikinttu manaatti ja leuaton leveälanteinen goatee mies.

Hyhhyhh. Olipa vastenmielinen yleistys.

Vierailija
44/46 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen tutustunut kuluneen vuoden aikana muutamaan naispariin yhden vähemmistöön kuuluvan tutun kautta ja itse oon enemmänkin ollut yllättynyt siitä miten nuo parit ei muistuta yhtään stereotyyppisiä naispareja, joissa toinen olisi ns. butch ja toinen nainen. Eli kai tuokin vaihtelee paljon. Näissä tapaamissani molemmat naiset on siroja, nättejä naisellisia naisia, hyvin heteronormatiivisen näköisiä.

No tuohan juontaa vuosikymmenten taakse, kun koko touhu oli julkisilla paikoilla kiellettyä. Toisen piti pakosta naamioitua mieheksi.

Miksi heterot stereotyyppisesti valitsee nimen aina miehen mukaan? Mikä siinä on vaikeaa olla normaali? :D Häh? Ja miksi miehen nimi on lähes kaikkialla pakko? Olette aika tyranneja kyllä.

Vierailija
45/46 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tutkimuksen mukaan suurin osa butch-lesboista etsii kumppanikseen femme-lesboa: https://glreview.org/article/do-butch-and-femme-still-attract/

Vierailija
46/46 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä toinen on todella feminiininen nainen ja toinen taas miesmäinen rekkalesbo.

Ennen ehkä olikin näin, mutta ei nykyään. Tiedän monta paria, jossa molemmat feminiinisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi