Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen veljen käytös harmittaa

Vierailija
10.02.2015 |

Miehen veli ilmeisesti inhoaa minua. Esimerkiksi hän usein pyytää miestäni nelinpelitennikseen tai squashiin, mutta ei minua. Pelaamaan lähtisi siis mieheni, miehen veli sekä hänen naisystävä ja joku muu (mutta ei minä).
.
Mies on on kysynyt veljeltään että hei otetaanpa tuo minun vaimo mukaan, mutta ei. Vastaus on ollut tyyliä "no ei varmaan sit jaksa lähtee ollenkaan". Mitä ihmettä?! Osaan pelata tennistä ja hiukan squashiakin, eli en olisi edes "riippakivi".
.
Koskaan päin kasvoja miehen veli ei ole ollut ilkeä tai syrjivä minua kohtaan, vaan ystävällinen ja rento, heittää läppää jne. En käsitä miksi hänen pelihalu mukamas katoaa täysin jos minä tulisin mukaan...
.
Olemme mieheni kanssa olleet noin 4 vuotta yhdessä, joten en ole mikään uusi tuttavuus. Veli ja hänen naisystävä ovat olleen yhdessä noin 6kk (tuskin oleellista). Miehen kanssa olemme 23v molemmat ja veli 26v.
.
Minulle tämä veljen nihkeys minua kohtaan on selvinnyt sillä tapaa, että mies on kysynyt minulta haluanko lähteä tennikseen hönen veljen js tämän naisen kanssa, aina olen ollut innokas. Sitten veli on vastannut tekstarilla ja mies pyytänyt minua lukemaan sen (tehnyt itse juuri ruokaa, ollut wcssä tms) ja olen nähnyt vastauksen joka on ollut kieltävä, ei sun vaimoa, pyydä vaikka joku sun työkaveri.
.
Mulla on tosi kurja olo tästä :/ Mistähän mahtaa kiikastaa..?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Kysy!!

Vierailija
2/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on joko naisystävä joka on kateellinen/mustis tai miehen veli, joka on väärällä tavalla kiinnostunut. Vika ei lainkaan ole sinussa!! Veljen naisystävä saattaa myös olla kiinnostunut sinun miehestäsi. Alarmbells!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on törkeää käytöstä. Ei ihme että tuntuu kurjalta. Miten aikuinen ihminen kehtaa käyttäytyä noin. Ja pakko ihmetellä, miksi sun mies antaa kohdella sua noin.

Vierailija
4/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan, sillähän se selviää. Ihme idiootti tuo miehesi veli...

Vierailija
5/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:12"]No Kysy!!
[/quote]

En tiedä miten esittäisin sen kysymyksen. Samalla tuo voisi ihmetellä miksi olen lukenut mieheni viestejä, luvan kanssa toki, mutta en haluaisi selitellä. Jos sitten ottaakin asenteen "Näköjään mitään ei voi veljelle enää sanoa, kun sinä luet ja kuulet kaiken". Tämä nimittäin voisi olla mahdollista sen verta kun veljeä tunnen.

-AP

Vierailija
6/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun sisarukseni syrjisi puolisoani, saisi hän kuulla kunniansa alta aikayksikön. Eikö miehesi ole edes syytä kysynyt veljeltään?

Vierailija
7/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:15"]No on törkeää käytöstä. Ei ihme että tuntuu kurjalta. Miten aikuinen ihminen kehtaa käyttäytyä noin. Ja pakko ihmetellä, miksi sun mies antaa kohdella sua noin.
[/quote]

Olen puhunut miehelleni tästä myös, ja hän on sanonut ettei haluaisi ottaa aihetta esille ettei tule pahaa verta heidän välille. Ymmärtää minun pahan mielen ja onkin sanonut veljelleen sen verran, että nelinpeliin ei veljen ja tämän naisen kanssa lähde, ellen minä "saa" tulla myös.
Tietty erikseen poikien pelit, jossa haluavat pelata miesten kesken. Mutta jos pariskunta-pariskunta tyylillä pelataan, niin silloin mies ei lähde jos minua ei haluta.
-AP

Vierailija
8/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanhoja te olette?

Vierailija
9/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:24"]Miten vanhoja te olette?
[/quote]

Mies ja minä 23, miehen veli 26. Veljen naisystävän ikää en tiedä, ei ole tullut puheeksi. Luultavasti 25-27v.
-AP

Vierailija
10/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:24"]Miten vanhoja te olette?
[/quote]
Ei voi olla totta??? Aloituksessa lukee selvästi tämäkin, helvetin urpo.

Vierailija
11/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:15"]Ongelma on joko naisystävä joka on kateellinen/mustis tai miehen veli, joka on väärällä tavalla kiinnostunut. Vika ei lainkaan ole sinussa!! Veljen naisystävä saattaa myös olla kiinnostunut sinun miehestäsi. Alarmbells!!
[/quote]

Emme ole hirveän montaa kertaa tätä naisystävää tavanneet (sattuneista syistä). Anoppilassa ja joskus ohimennen kaupoilla. Vaikutti kyllä mukavalle. Veljen kanssa taas olen ollut juttusilla useammin ja hyvin tullaan toimeen, hän saattaa esimerkiksi joskus soittaa minulle kysyäkseen lainaan jotain tavaraa. Olen luullut suhteemme olevan kunnossa, enkä usko veljen olevan ainakaan millään tavalla ihastunut minuun.
.
Onkohan ihan liian kaukaa haettua jos tämä "uusi" nainen olisikin mustis, siitä että tulemme (tulimme) veljen kanssa hyvin toimeen ja yrittää jotenkin "rajoittaa" kohtaamisia. En haluaisi näin uskoa, hän vaikutti niin mukavalta ja normaalilta.
-AP

Vierailija
12/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa itse kutsua ensin veljen naisystävä ja sitten veli.

Vierailija
13/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:15"]Ongelma on joko naisystävä joka on kateellinen/mustis tai miehen veli, joka on väärällä tavalla kiinnostunut. Vika ei lainkaan ole sinussa!! Veljen naisystävä saattaa myös olla kiinnostunut sinun miehestäsi. Alarmbells!!
[/quote]

Jos veljen naisystävä olisi kiinnostunut ap:n miehestä niin miksi veli haluaisi sitten ap:n miehen mukaan? Ai että naisystävä sanoisi että ei halua ap:ta..?

Vierailija
14/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sun miehesi sanonut joskus että olet surkea tenniksessä, eikä veli halua pelata puolella teholla? Tai olisitko sä veljeä parempi...?

Vierailija
15/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP hottis? Laiha? Paremmin koulutettu? Veljen naisystävän kateus voisi olla syynä. Tai sitten veli on ihastunu suhun?

Vierailija
16/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:15"]Ongelma on joko naisystävä joka on kateellinen/mustis tai miehen veli, joka on väärällä tavalla kiinnostunut. Vika ei lainkaan ole sinussa!! Veljen naisystävä saattaa myös olla kiinnostunut sinun miehestäsi. Alarmbells!! [/quote] Emme ole hirveän montaa kertaa tätä naisystävää tavanneet (sattuneista syistä). Anoppilassa ja joskus ohimennen kaupoilla. Vaikutti kyllä mukavalle. Veljen kanssa taas olen ollut juttusilla useammin ja hyvin tullaan toimeen, hän saattaa esimerkiksi joskus soittaa minulle kysyäkseen lainaan jotain tavaraa. Olen luullut suhteemme olevan kunnossa, enkä usko veljen olevan ainakaan millään tavalla ihastunut minuun. . Onkohan ihan liian kaukaa haettua jos tämä "uusi" nainen olisikin mustis, siitä että tulemme (tulimme) veljen kanssa hyvin toimeen ja yrittää jotenkin "rajoittaa" kohtaamisia. En haluaisi näin uskoa, hän vaikutti niin mukavalta ja normaalilta. -AP

[/quote]

Mä en lainailisi tuollaiselle urpolle mitään.

Vierailija
17/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:39"]Kokeilkaa itse kutsua ensin veljen naisystävä ja sitten veli.

[/quote]

Tätä täytyy testata. Kummallakaan ei ole naisen puhelinnumeroa, mutta jos laittaisi Facebookissa viestiä?

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:45"]Onkohan sun miehesi sanonut joskus että olet surkea tenniksessä, eikä veli halua pelata puolella teholla? Tai olisitko sä veljeä parempi...?
[/quote]

En mä ainakaan ihan surkea ole, miehen kanssa pelatessa matsit on välillä tiukkoja js nuorempana olen harrastanut muutaman vuoden aktiivisesti. Tiedä sitten jos mies on kaikki vuodet vaan antanut tasoitusta :D
-AP

Vierailija
18/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisen ihmisen ole pakko leikkiä kaikkien kanssa. Jos miehen veli ei pidä sinusta, niin ei häntä voi siihen pakottaakaan.

Vierailija
19/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko tämä nihkeys ainoastan pelaamista vai myös muuta toimintaa? Jos kutsuisitte veljen ja hänen naisystävänsä laittamaan teille ruokaa kanssanne ja istumaan iltaa, niin tulisivatko he?

Vierailija
20/27 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ärsyttävä?

Meinaan jotkut ihmiset ovat. Eivät välttämättä ilkeitä tai moukkia, mutta jotenkin vaan ihan vitun ärsyttäviä. 

Kohta jeesustelijoiden alapeukku laulaa, mutta jokainen teistäkin tuntee ihmisen, joka ei ole teille sinänsä mitään pahaa tehnyt, mutta ette vain voi sietää sitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi