Miehen veljen käytös harmittaa
Miehen veli ilmeisesti inhoaa minua. Esimerkiksi hän usein pyytää miestäni nelinpelitennikseen tai squashiin, mutta ei minua. Pelaamaan lähtisi siis mieheni, miehen veli sekä hänen naisystävä ja joku muu (mutta ei minä).
.
Mies on on kysynyt veljeltään että hei otetaanpa tuo minun vaimo mukaan, mutta ei. Vastaus on ollut tyyliä "no ei varmaan sit jaksa lähtee ollenkaan". Mitä ihmettä?! Osaan pelata tennistä ja hiukan squashiakin, eli en olisi edes "riippakivi".
.
Koskaan päin kasvoja miehen veli ei ole ollut ilkeä tai syrjivä minua kohtaan, vaan ystävällinen ja rento, heittää läppää jne. En käsitä miksi hänen pelihalu mukamas katoaa täysin jos minä tulisin mukaan...
.
Olemme mieheni kanssa olleet noin 4 vuotta yhdessä, joten en ole mikään uusi tuttavuus. Veli ja hänen naisystävä ovat olleen yhdessä noin 6kk (tuskin oleellista). Miehen kanssa olemme 23v molemmat ja veli 26v.
.
Minulle tämä veljen nihkeys minua kohtaan on selvinnyt sillä tapaa, että mies on kysynyt minulta haluanko lähteä tennikseen hönen veljen js tämän naisen kanssa, aina olen ollut innokas. Sitten veli on vastannut tekstarilla ja mies pyytänyt minua lukemaan sen (tehnyt itse juuri ruokaa, ollut wcssä tms) ja olen nähnyt vastauksen joka on ollut kieltävä, ei sun vaimoa, pyydä vaikka joku sun työkaveri.
.
Mulla on tosi kurja olo tästä :/ Mistähän mahtaa kiikastaa..?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:56"]Ei aikuisen ihmisen ole pakko leikkiä kaikkien kanssa. Jos miehen veli ei pidä sinusta, niin ei häntä voi siihen pakottaakaan.
[/quote]
Ei tietenkään! Veli ei vaan ole koskaan antanut merkkejä siitä ettei pitäisi minusta. Juttelee, kommentoi ja väitteleekin hyvissä merkeissä. Siksi suuri ihmetys että mistä käytös johtuu. Hyvin on nämä noin 4 vuotta piilotellut inhoaan minua kohtaan, jos ei ole koskaan minusta pitänytkään...
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:57"]Koskeeko tämä nihkeys ainoastan pelaamista vai myös muuta toimintaa? Jos kutsuisitte veljen ja hänen naisystävänsä laittamaan teille ruokaa kanssanne ja istumaan iltaa, niin tulisivatko he?
[/quote]
Luulen että eivät tulisi. Ehkä jos pyytäisi kahdeksatta kertaa niin tulisivat, koska eivät kehtaisi olla tulematta. Aion pyytää heitä meille kylään syömään, siinähän se selviää. :)
-AP
Miehesi veli pelkää, että joudutte samaan aikaan suihkuun pelin jälkeen, jolloin yksi asia johtaa toiseen ja pian otatkin rajusti ja armotta miehesi veljen sykkivää sisääsi suihkussa ja veljen tyttöystävä kuuntelee seinän takana ja itkee :'(, miehesi muna suussa.
Jaahas täytyy varmaan siirtyä koneelle kun en osaa laittaa kahta lainausta samaan viestiin ilman oman vastauksen joutumista keskelle. :D sorry!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:01"]Oletko ärsyttävä?
Meinaan jotkut ihmiset ovat. Eivät välttämättä ilkeitä tai moukkia, mutta jotenkin vaan ihan vitun ärsyttäviä.
Kohta jeesustelijoiden alapeukku laulaa, mutta jokainen teistäkin tuntee ihmisen, joka ei ole teille sinänsä mitään pahaa tehnyt, mutta ette vain voi sietää sitä.
[/quote]
Tiedän mitä tarkoitat. En koe olevani sellainen, minulla on laaja kaveripiiri ja muutamia hyviä ystäviä. Suuri osa jo ala-asteelta tuttuja, toki myös uudempia tuttavuuksia. En provosoi, riitele, juorua, huuda tms. Olen mukava js ystävällinen kaikille.
-AP
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:12"]No Kysy!! [/quote] En tiedä miten esittäisin sen kysymyksen. Samalla tuo voisi ihmetellä miksi olen lukenut mieheni viestejä, luvan kanssa toki, mutta en haluaisi selitellä. Jos sitten ottaakin asenteen "Näköjään mitään ei voi veljelle enää sanoa, kun sinä luet ja kuulet kaiken". Tämä nimittäin voisi olla mahdollista sen verta kun veljeä tunnen. -AP
[/quote]
Miten langollesi ei tulisi mieleen, että miehesi ehkä on kertonut hänen vastauksensa..? :p Jotain tuossa on taustalla muutakin kuin vain pelkästä pallopelien pelaamisesta.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:55"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:39"]Kokeilkaa itse kutsua ensin veljen naisystävä ja sitten veli. [/quote] Tätä täytyy testata. Kummallakaan ei ole naisen puhelinnumeroa, mutta jos laittaisi Facebookissa viestiä? [quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:45"]Onkohan sun miehesi sanonut joskus että olet surkea tenniksessä, eikä veli halua pelata puolella teholla? Tai olisitko sä veljeä parempi...? [/quote] En mä ainakaan ihan surkea ole, miehen kanssa pelatessa matsit on välillä tiukkoja js nuorempana olen harrastanut muutaman vuoden aktiivisesti. Tiedä sitten jos mies on kaikki vuodet vaan antanut tasoitusta :D -AP
[/quote]
No tässähän se selitys tulikin. Miehesi veli pelkää, että nolaat hänet kentällä. Sitä ei kaikkien miesten ego kestä, että nainen on parempi pelaamaan.
Miehesi on kertonut veljelleen tiukoista matseistaan ja kehunut sinua.
Mulla on ihan sama tilanne kuin ap:llä. Tosin ollaan jo pidempää oltu naimisissa ja miehen velikin monta vuotta saman naisen kanssa. Meillä molemmilla on lapsiakin ja lapset serkuksia keskenään. Edelleen tosi nihkeät välit, miehen veli vaimoineen ei koskaan lähde esim. yhteisiin illanviettoihin jos minä olen mukana. Miestäni eli veljeään kyllä pyytää usein. Tilanne oli ihan erilainen ennen tätä uutta kälyä, joten epäilen että hän ei vain pidä minusta/tai on mustasukkainen tms. Vaikka olen ollut kohtelias ja ystävällinen hänelle. Ikävää toisaalta kun pienten serkusten olisi kiva leikkiä keskenään.
Meni edellisessä viestissä lainaukset ihan plörinäksi, tätä se on kun puhelimella käyttää...
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:52"]Oletko AP hottis? Laiha? Paremmin koulutettu? Veljen naisystävän kateus voisi olla syynä. Tai sitten veli on ihastunu suhun?
[/quote]
Omasta mielestäni olen nätti ja normaalipainoinen, en kylläkään missään kisakunnossa. Nainen on valmistunut AMKista ja itse parhaillaan opiskelen AMKissa. Joten koulutuksetkin samaa astetta.
Itse pidän tätä naista kauniimpana kuin itseäni ja hän on myös paremmassa kunnossa.
.
En jaksa uskoa että veli olisi kiinnostunut minusta tai nainen kateellinen. Olen ihan tavallinen. Tämä naisystävä on sentään ollut telkkarissakin joskus :D
-AP