Bloggaajat toisten ottamissa kuvissa
Jos tästä aiheesta on jo keskustelu linkatkaa. Selasin uusinta Elle-lehteä ja melko alussa oli kuvia katumuodista, jotka muistaakseni Kira oli ottanut. Yksi henkilö näytti tutulta, mutta kesti hetki aikaa tunnistaa henkilön olevan Alexa-bloggaaja. Miten ihminen voi olla niin eri näköinen omassa blogissaan? Huomasiko joku muukin tämän "ilmiön"?
Voi myös johtua siitä, että Alexalla ei ole paljon edestä otetusta-kuvakulmasta kuvia.
Kommentit (152)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:45"]
Huomasin joskus Voileivän blogissa että [eräs jota ei täällä saa mainita] todella tuntee hyvät kuvakulmansa, kun oli niin erinäköinen Iinan blogin kuvissa
[/quote]
onko kyseessä bloggaajasta, joka oli kaksplussan lehden kannessa?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:45"]
Huomasin joskus Voileivän blogissa että [eräs jota ei täällä saa mainita] todella tuntee hyvät kuvakulmansa, kun oli niin erinäköinen Iinan blogin kuvissa
[/quote]
onko kyseessä bloggaajasta, joka oli kaksplussan lehden kannessa?
[/quote]
Ei vaan nelliina
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:45"] Huomasin joskus Voileivän blogissa että [eräs jota ei täällä saa mainita] todella tuntee hyvät kuvakulmansa, kun oli niin erinäköinen Iinan blogin kuvissa [/quote] onko kyseessä bloggaajasta, joka oli kaksplussan lehden kannessa? [/quote] Ei vaan nelliina
[/quote]
Ai joku muukin on huomannut tämän :D Mä tein joskus jopa aloituksen tästä, kun bongasin jostain jonkun toisen ottaman kuvan Nelliinasta. Mimmi oli ihan eri näköinen kuin itse ottamissaan blogikuvissa.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:45"] Huomasin joskus Voileivän blogissa että [eräs jota ei täällä saa mainita] todella tuntee hyvät kuvakulmansa, kun oli niin erinäköinen Iinan blogin kuvissa [/quote] onko kyseessä bloggaajasta, joka oli kaksplussan lehden kannessa? [/quote] Ei vaan nelliina
[/quote]
Ai joku muukin on huomannut tämän :D Mä tein joskus jopa aloituksen tästä, kun bongasin jostain jonkun toisen ottaman kuvan Nelliinasta. Mimmi oli ihan eri näköinen kuin itse ottamissaan blogikuvissa.
[/quote]
Linkkiä!!!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:31"]
[/quote]
[/quote]
voitko laittaa keskustelun linkin?
Onpa tylsää, jos bloggaajat kuvaavat vain toisiaan.
Miltä ajalta tai missä postauksessa on tuo Nelliinan kuva?
Mä oon kyllä nähnyt Nelliinan livenä ja oli ihan samannäköinen kuin omissa kuvissaan :O
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:43"]
Mä oon kyllä nähnyt Nelliinan livenä ja oli ihan samannäköinen kuin omissa kuvissaan :O
[/quote]
Musta tuntuu, että Nelliinalla on tietyt kuvakulmat, jotka onnistuvat kuvissa. Mä näytän 98 %:ssa kuvissa aivan järkyttävältä, vaikka livenä ihan siedettävän nätti olenkin. Toisten ottamissa kuvissa ei välttämättä ehdi asetella itseään imartelevempiin asentoihin tai kulmiin, jolloin kuvassa näyttää helposti joltain ihan muulta. Omissa kuvissa pystyy karsimaan "epäoonistuneet" kuvat, ja valitsemaan omat asennot paremmin. :)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:39"]
Ap pistä kuvaa
[/quote]
http://tinypic.com/r/20uxun8/8
bongasin myös mungolta kuvan Alexasta, joka ei oikein oo edustava
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:43"]Mä oon kyllä nähnyt Nelliinan livenä ja oli ihan samannäköinen kuin omissa kuvissaan :O
[/quote]
Etoo tosissas! Ei niin pitkä ihminen voi näyttää samalta kuvissa...on oikeesti ihan jättiläinen
[/quote]
Vau miten kauniisti puhut ihmisten ominaisuuksista mille kukaan ei mitään voi kuten pituus. T 181cm
http://i247.photobucket.com/albums/gg139/maria0070/ihana%20turhamaisuus/tampere1.jpg
tuon kuvan löysin googlen avulla.
Olen luullut Nelliinaa n. 160-senttiseksi omien kuviensa perusteella :O
Nelliina kävi usein samassa lounaspaikassa ja näytti ihan samalta kuin blogissa. Tosi pitkä ja aina mekossa et siihen kiinnitti huomion helposti.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:29"]http://i247.photobucket.com/albums/gg139/maria0070/ihana%20turhamaisuus/tampere1.jpg
tuon kuvan löysin googlen avulla.
[/quote]
Omg, ei vähän överiksi mene toi Parikkojen esittely/fanitus!!! :-o
Ootteko nähny telkkarissa, esim. Joskus oli jossain bloggaajakisassa puoli7:ssa ja oli kyllä nii erilaine ku blogikuvissaan
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:39"]
Ap pistä kuvaa
[/quote]
http://tinypic.com/r/20uxun8/8
bongasin myös mungolta kuvan Alexasta, joka ei oikein oo edustava
[/quote]
auts