Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä markettien halpiskosmetiikka on yllättänyt sinut positiivisesti?

Vierailija
10.02.2015 |

Mikä marketista saatava ns. halpiskosmetiikka on yllättänyt sinut positiivisesti ja voisit suositella sitä muillekkin? Miksi?

Mainitse myös hiustuotteet, dödöt ym. 

Kommentit (224)

Vierailija
201/224 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödöt ei taida olla kosmetiikkaa? No, kuitenkin Garnierin, Adidaksen ja Tokmannin shelleyn roll on:it on mielestäni hyviä! Varsinkin Adidas pitää hien hajun poissa yhden vuorokauden, ja hikoilun aika paljon. Shelleyssä tosin alkoholia, ei sovi kaikille. Itsellä herkkä iho, ei kuitenkaan ärsytä ihoani.

Myös Pirkan kasvovesi on hyvä tuote! Olen poistanut sillä hiussävytteen jäämiä kasvoista ja kaakeleista, ja tietysti kasvot aamuisin. Ja lorealin fibralogy, tuoksu on ihana! Vähän tuuheuttikin.

Vierailija
202/224 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin mennä ostamaan tätä legendaarista Pirkka-silmänympärysvoidetta, mutta Pääpostin todella hyvästä K-Supermarketista (hyvin laaja tuotevalikoima, melkein kuin Stockan Herkussa) ne olivat loppuneet! Hylly kolisi tyhjyyttään niiden kohdalla, pelkkä hintalappu hyllyn reunalla vain paikallaan.Huhuu Kesko nyt! Joku muu tahohan sen tuotteen tietysti valmistaa varmaankin. Voisikohan saman alkuperäisen valmistajan muulla nimellä myytävä silmänympärysvoide olla yhtä hyvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/224 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä Yves Rocherin tuotteista, oletteko löytäneet jonkin kasvohoidon "tähden"? Itse kokeillut sieltä ties mitä, mutta ei oikein onnaa. Sama shampoiden suhteen. Käsivoiteet ok.

Vierailija
204/224 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Cien Volume Mascara: loistava tuote! ei paakkuunnu ja todellakin tuntuisi tuuheuttavan, helppo laittaa isohkon ja tuuhean harjan ansiosta. Ja värikin on syvän musta.

10+

Vierailija
205/224 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:44"]

Nivea creme naamiona. Kuorin ensin naaman ja sitten haamutan kasvot laittamalla kosolti nivea cremea. Kymmenen min ja pyyhin kasvopaperilla pois. Aih ku on pehmiä ja silonen naama. kerta vkoon riittää.

[/quote]

On ikävästi komedogeeninen. Eli voidepohja (raaka-aineet mistä tehty) tukkii huokosia.. Tämä sama ongelma monessa halvassa voiteessa. Jollain se hinta on saatava alhaiseksi ja yleisesti se tarkoittaa halvat raaka-aineet.

[/quote]

Taitaa kemikaaliokaupan myyjätär olla äänessä. On tehty tutkimus, että kalliidenkin kosmetiikkatuotteissa itse tuotteen osuus hinnasta on 4 %. Eli 100 eurron purnukasta sinä maksat kaikesta muusta kuin itse tuotteesta 94 euroa.  Markkinointi on suuri kuluerä, kun hölmöt pitää saada uskomaan utopiaan. Ja lisäksi suunnittelu, pakkaus, kuljetus jne. Ei ole ihme, että kun Stokkan oven avaat, niin ensimmäisenä törmäät laajaan kosmetiikkaosastoon. Tietty. Kate on kovin. Ja ämmät uskoo satuihin.

Vierailija
206/224 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:29"]

Nivea creme naamiona. Kuorin ensin naaman ja sitten haamutan kasvot laittamalla kosolti nivea cremea. Kymmenen min ja pyyhin kasvopaperilla pois. Aih ku on pehmiä ja silonen naama. kerta vkoon riittää.

[/quote]

On ikävästi komedogeeninen. Eli voidepohja (raaka-aineet mistä tehty) tukkii huokosia.. Tämä sama ongelma monessa halvassa voiteessa. Jollain se hinta on saatava alhaiseksi ja yleisesti se tarkoittaa halvat raaka-aineet.

[/quote]

Taitaa kemikaaliokaupan myyjätär olla äänessä. On tehty tutkimus, että kalliidenkin kosmetiikkatuotteissa itse tuotteen osuus hinnasta on 4 %. Eli 100 eurron purnukasta sinä maksat kaikesta muusta kuin itse tuotteesta 94 euroa.  Markkinointi on suuri kuluerä, kun hölmöt pitää saada uskomaan utopiaan. Ja lisäksi suunnittelu, pakkaus, kuljetus jne. Ei ole ihme, että kun Stokkan oven avaat, niin ensimmäisenä törmäät laajaan kosmetiikkaosastoon. Tietty. Kate on kovin. Ja ämmät uskoo satuihin.

[/quote]

Anteeksi. 100 euron purnukassa itse voiteen osuus on 4 euroa (ei 6). Laatukamaa...joopa joo.

Vierailija
207/224 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun suosikeista on Nivea Soft -kosteusvoide. Se sopii sekä kasvoille että käsirasvaksi että melkein mihin vain! 

Vierailija
208/224 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
209/224 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:48"]

Batisten kuivashampoot. Olen testannut varmaan lähes jokaista suomen markkinoilla olevaa halpaa ja vähän kalliimpaa kuivashampoota ja tämä on ollut niistä kaikista paras. Tosi hienojakoista, ei tee hiuksista raskaan tai tahmaisen oloisia, vaan sellaise ihanan kuohkeat ja sileät, eikä oikeastaan edes huomaa laittaneensa kuivashampoota. Sarjan tuoksut ovat aivan ihania. Kirsikka on paras, mutta löytyy möys vaikka mitä muuta ja myös eri sävyisille tummille hiuksille suunniteltuja.

[/quote]

Tuoksut eivät oikein ole mieleeni, aika voimakkaita, mutta ehrottomasti ihan parasta kuivashampoota! Eikä ole myöskään sitä Tigin tyhjenemisongelmaa...

Vierailija
210/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nostaa tän pinnalle jos tulis vaikka jotain uusia tuttavuuksia :)

Vierailija
211/224 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin Miss Manga mega volume-ripsiväri. Tää on ihan paras kyllä, mulla on luonnostaan tosi pitkät ripset, joten ripsivärin on pakko olla hyvä tai muuten menee heti ripset paakuille ja sotkuun. Toinen hyvä on lorealin telescopic-ripsarit, tosin nää alkaa nykyään olla jo melkein samanhintasia kun halvimmat laatumerkkien ripsivärit mutta marketeista kumminkin saa. Rimmelin kivipuuteri, oon vaikka mitä kokeillu ja tällä saa ylivoimasesti parhaan tuloksen kun sudilla tupsuttaa. Tää yhdessä lumenen cc-voiteen kanssa niin ei tuu liian pakkelimainen lopputulos. Lisäks ne Lumene Natural Code Candy Smile huulikiiltokynät. Varsinkin se kirkkaanpunainen, on kyllä mun mielestä enemmän ihan kunnon huulipuna mutta pysyy todella hyvin huulilla, ei paljoa tarvitse illan aikana lisäillä ja väri ihana sellanen oikeen räiskyvä punanen :)

Vierailija
212/224 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Nivea Creme täälläkin

-Lorealin hajusteeton hiuskiinne, tämä on kokeilemistani hajusteettomista hiuskiinteistä ainoa, joka on oikeasti hienojakoinen

-Maybellinen the Rocket-ripsiväri, tällä saa runsaasti volyymiä ja kumiharja tekee siistimpää jälkeä kuin useimmat tavalliset isoharjaiset volyymiripsarit. 

Vierailija
213/224 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:22"]Lidlin Cien Volume Mascara: loistava tuote! ei paakkuunnu ja todellakin tuntuisi tuuheuttavan, helppo laittaa isohkon ja tuuhean harjan ansiosta. Ja värikin on syvän musta.

10+
[/quote]

Mä taas en tykänny tästä. Massa oli valmiiksi kuivaa ja varisi silmistä heti.

Vierailija
214/224 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Anteeksi. 100 euron purnukassa itse voiteen osuus on 4 euroa (ei 6). Laatukamaa...joopa joo.
[/quote]

Ei nämä myyjättäret välttämättä itsekään tiedä mitä myyvät. Eiköhän ne opit tulee suoraan sieltä kosmetiikkapuljuista, jotka kertovat kaikki parhain päin tuotteestaan, ja oikea asia jää hehkutusten varjoon. Sama partureilla koskien hiusvärejä yms.

Vierailija
215/224 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon myöskin Essence. Matta nude luomiväripaletti on yliveto. Jokapäiväisessä käytössä. Saa luonnollista lookia ja smokey eyes.

Vierailija
216/224 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:37"]

Käytän Lidlin Cien-tuotteita ja välillä Nivean voiteita. Cien sensitive rollon on ehdoton ykkönen deodoranteista eikä maksa kuin 85 snt. Muista dödöistä saan ihottumaa, mutta tuo ei ärsytä kainaloa ollenkaan.

[/quote]

Kumpaa versiota tarkoitat tuosta Cien sensitive roll onista? Samalla nimellä on tarjolla vaaleanpunakorkkinen hajustettu (0,49€) ja valkokorkkinen hajusteeton (1,99€)?

Vierailija
217/224 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:59"]Tässä ketjussa on ollut muutama hyvä vinkki, kiitos niistä.

Mutta: oletteko ajatelleet, minkä verran tähän ketjuun kirjoittelee eri merkkien markkinointiosastoilla työskenteleviä? AV on kuitenkin yksi Suomen luetuimmista keskustelupalstoista. Kannattaa säilyttää kriittisyys tätä ja vastaavia ketjuja lukiessa.
[/quote]

Niinpä. Ja kosmetologit jotka myyvät jotain tiettyä tuotesarjaa.

218/224 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa ylös vanha ja hyödyllinen ketju. Nyt monilla on rahasta tiukkaa ja kosmetiikka on hyvä säästökohde.

Itse suosin irtopuuterina maissijauhoa. Toimii rasvaisella iholla kuin junan vessa, eikä maksa mitään.

Rasvoittuvan ihon meikkipohjan teen sekoittamalla Catricen rasvaisen ihon primeria noin herneen kokoisen nokareen, johon sekoitan hieman nestemäistä peiteainetta. Näin saan juuri niin peittävän pohjan kuin haluan.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
219/224 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Kaikki on halpaa roskaa.

Vierailija
220/224 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin ripsiväri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi