Mikä markettien halpiskosmetiikka on yllättänyt sinut positiivisesti?
Mikä marketista saatava ns. halpiskosmetiikka on yllättänyt sinut positiivisesti ja voisit suositella sitä muillekkin? Miksi?
Mainitse myös hiustuotteet, dödöt ym.
Kommentit (224)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:25"]
Pirkka Argan puhdistusvaahto. Ihana tuoksu ja puhdistaa hyvin, kuivattamatta ihoa. Loistotuote.
[/quote]
Jalkavoide on myös ihmeitä tekevä. Mulla oli niin mahdottomat kroonisesti halkeilleet (ja revityt) kantapäät ettei mikään kylvetys eikä raspaus enää auttanut. Parissa viikossa kantapäät on siloittuneet melkein kokonaan ja jalat on muutenkin paljon kauniimmat, aivan häikäistyn aina kun näen ne! Ylivoimaisesti paras tuote mitä ikinä olen jalkoihin käyttänyt ja jalkatuotteista halvin. Seuraavaksi aion kokeilla sarjan vartalovoidetta.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 20:28"]
Joku halpis tuote voitti aikoinaan muistaakseni jonkun "tuotevertailun" ei ne kalliit aina välttis oo parhaita..oisko ollu joku kosteusvoide..
[/quote]
Tässäpä informatiivinen viesti!
ps. Taisi olla Nivea, on voittanut montakin testiä. Tai Lidlin joku Q10 tai vastaava. Tai Pirkan silmänympärysvoide. Tai ...
Lumenen puhdistusaine herkälle iholle, sininen tuubi, allergia & astmaliiton hyväksyntä.
XZ shampoot.
Erisanin kasvovovoide.
Elivon kosteussuihke hiuksille, parasta.
Maybellinen ripsarit, varsinkin uusi sensational lashes.
Loreal true match minerals, sain tällä parempaa jälkeä kuin baremineralssilla.
Luminen kulmakynä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 01:12"]
Minusta noissa Cieneissä on ollut todella epämiellyttävä tuoksu, tai ainakin noissa mitä olen kokeillut :( en ole tuoksuyliherkkä mutta jotenkin tuo iskee nenään tosi pahasti. En tosin siis tiedä onko niistä olemassa esim hajuttomia versioita.
[/quote]
Se tuoksu on ihan järkyttävä! Ostin joskus jonkun Lidlin päivävoiteen, mutta roskiin lensi, kun en kestänyt urean hajua. Ei myöskään imeytynyt iholle hyvin, vaan jäi rullaamaan kelmuksi.
Neutrogena, superhyvät käsivoiteet (samoja on apteekeissakin myynnissä, mutta hinta vähän eri).
L300 kasvojenhoitotuotteet
Erisan ja LV tuotteet, mm. erisan hiuslakka on toimiva ja hajuttomana erinomainen tuote!
Nivea peltipurkissa. 2,90e ja paras kosteusvoide mitä olen koskaan käyttänyt
En tiedä pitäisikö tätä edes tunnustaa, mutta ostan ja käytän Lidlistä ostettua hajuvettä töissä arkihajuvetenä.
Siis Suddenly Madame Glamour ja Diamonds.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 10:19"]
En tiedä pitäisikö tätä edes tunnustaa, mutta ostan ja käytän Lidlistä ostettua hajuvettä töissä arkihajuvetenä.
Siis Suddenly Madame Glamour ja Diamonds.
[/quote]
Siis Lidlissäkö on hajuvesiäkin???
Mielenkiintoista.
Muistatko mitä maksavat?
Aussie hiustenhoitosarja. Ei ihan halvin, mutta löytyy paikallisesta K-marketistakin. Volume shampoo ja conditioning mousse parhaat. Vaahto ei tee hiuksia ollenkaan tönköiksi, hiukset on ihanan kuohkeat ja sileät, sekä föönaus pysyy kuosissaan parikin päivää.
Kuka helvetin lipeäkalanaamainen kosmetiikkavihaaja tai muuten vaan täys peräsuoli käy alapeukuttelemassa näitä kosmetiikkatuotesuosituksia???!
Numero Uno ihonhoitotuote finniselle, mutta pintakuivalle iholle on ruokakaupan Molkosan ja kaikki vastaavat tuotteet tuotemerkistä riippumatta. Siis käytännössä maitohappoa. Käytellään kasvoveden tavoin. Vaikutus: a) desinfioi, finnien määrä vähenee ja säännöllisellä käytöllä voivat lakata kokonaan tulemasta, b) kuorii hellävaraisesti uloimman pintakerroksen eli auttaa etenkin hyperkeratinoitumiseen, joka on monesti karkeiden pintakuivien akneihojen taustalla, c) kosteuttaa ihoa, ohjaa kosteutta ihon pintakerroksiin, jolloin pintakuivuus vähenee.
Täydellinen tuote eikä maksa paljon.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:24"]
Leiraksen A-vitamiinivoide apteekista, käytän lisin juonteissa ja otsarypyissä, jo viikon jälkeen huomasi eron. Pienin tuubi maksoi 6,70 €.
[/quote]
Jenkit vannoo tuommoisen vastaavan a-vitamiinivoiteen nimeen jossa about samat pitoisuudet kuin tässä Suomessa myytävässä, tuttavan amerikkalainen plastikkakirurgi suosittelee sitä myös potilailleen. Lisäksi tuo on yhtä halpaa kuin se jenkkiversio.
Tujumpiin a-vitamiinivoiteisiin pitää olla resepti täälläkin, mutta semmonen onkin jo niin tujua ainetta että se voi aiheuttaa pysyviä vaurioita iholle jos ihotautilääkäri tai plastikkakirurgi ei ole sitä tiettyyn tarkoitukseen ja tietylle ihoalueelle määrännyt.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:18"]
Xz-sarjan shampoot, hoitsikat. Eivät sisällä silikonia joka tukkii hiustupet ja aiheuttaa hiustenlähtöä ajan saatossa. Etenkin Rauhoittava suklaa&vanilja. Niin tuuhea, ilmava tukka nykyään kun ei enää silikoni kertymää hiuksissa.
[/quote]
Selvittääkö tuon XZ-sarjan hoitoaine raidoitetut ja sen takia myös helposti takkuuntuvat latvat??? Vai vaatiiko vielä jonkun erillisen hiusnaamion latvoihin?
Yksi amerikkalaisten ja monien muiden hehkuttama tuote on ollut s u r k e i n koskaan kokeilemani, nimittäin se Maybellinen perusripsari joka pinkissä hylsyssä! Surkea harja eikä se liukas aine meinaa edes tarttua ripsiin ja se ei ole tippaakaan säänkestävä vaan värit on heti poskilla jos muutama sadepisara osuu silmien alueelle!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:40"]
Vaikka yleensä olen tarkka kosmetiikasta, niin olen vaihtanut yö- ja päivävoiteen sekä kasvojenpesuaineen Lidlin Cien-sarjaan. Hinta on alle puolet siitä mitä muilla markettuotteilla, enkä ole pienintäkään laatueroa löytänyt. (ja se pesuaine maksaa hitto 2 euroa) Cienin yövoide jopa voittanut monia sokkotestitutkimuksia! Iho voi hyvin ja on kaunis.
[/quote]
Minkälainen tuoksu noissa Cien-sarjan tuotteissa on? Sopisivatko ne tuoksuallergikolle?
[/quote]
On niissä kyllä (oman nenäni mukaan) tuoksuaineita käytetty, en uskalla lähteä veikkaamaan että sopisiko :/
Minusta noissa Cieneissä on ollut todella epämiellyttävä tuoksu, tai ainakin noissa mitä olen kokeillut :( en ole tuoksuyliherkkä mutta jotenkin tuo iskee nenään tosi pahasti. En tosin siis tiedä onko niistä olemassa esim hajuttomia versioita.
Kerron teille paljastuksen: minun kaveri on kampaaja ja myy asiakkaille kalliita merkkihiustenhoitotuotteita, mutta ostaa itse marketista niitä Tresemmen jättipulloja mm. sitä silikonitonta ja sulfaatitonta Naturals-sarjaa ja koko perhe käyttää sitä samaa :) Hiuksensa ovat hyvän ja hoidetun näköiset eikä mikään "kampaajamainen" trendi-pystykananperse-kirjava-kasa.
Itse suosittelen:
-w7 eyeliner, pysyy sateessa ja tosi mustaa. maksaa noin 4€
-Lumenen ripsivärit, rakastan ylikaiken niitä!
- H&M bb-voide, ihan mahtavaa kamaa!
- H&M meikit yleensäkkin, tosin ovat lopettamassa niiden myyntiä.