Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä markettien halpiskosmetiikka on yllättänyt sinut positiivisesti?

Vierailija
10.02.2015 |

Mikä marketista saatava ns. halpiskosmetiikka on yllättänyt sinut positiivisesti ja voisit suositella sitä muillekkin? Miksi?

Mainitse myös hiustuotteet, dödöt ym. 

Kommentit (224)

Vierailija
141/224 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:31"]

Parin sadan euron La Mer voide päätyi minulla jalkavoiteeksi, oli sellaista paksua mineraaliöljypohjaista tahnaa että minun naama huusi hoosiannaa ja pukkasi finniä ja ihomatoa kuin teinillä. Olen 30.

Suuren luokan julkkikset mainostaneet sitä muka-siviilisuosikkituotteenaan koska saavat siitä rahaa tai saavat ainetta ilmaiseksi ja käyttävät sen myös jalkoihinsa eikä naamoihinsa? :D

[/quote]

Joo, la mer on ihan ylihinnoiteltu kakkavoide, paitsi tosi kuivalle iholle.

Muille se tekee just näppyjä ja tukkii ihon.

Vierailija
142/224 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen suihkugeeli hinta 2e! Riittoisa ja hyväntuoksuinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/224 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehuin tuossa aiemmin Cien-putsaria. Tarkoitin siis herkän ihon tuotetta, nimeltään Gentle face wash, vaaleanpuna-valkoinen pumppupullo. Haju tosin on aika voimakas.

Vierailija
144/224 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 10:13"]Nivea peltipurkissa. 2,90e ja paras kosteusvoide mitä olen koskaan käyttänyt [/quote] Tää on samaa tavaraa kuin creme de la mer, joka on yksi maailman kalleimmista ihorasvoista. [/quote] No ei kyllä ihan samaa tavaraa ole, valitan. Nivea tukkii ihon.

[/quote]

Niin tukkii La Merikin! Kokemusta on. Sehän on pelkkää mineraaliöljyä ja muuta roskaa kun tuoteselostetta tarkemmin tutkii!

Vierailija
145/224 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä:

Cien-kynsilakanpoistoaine, -suihkugeeli, -muotovaahto, -geeli, -hiuslakka ja -vartalovoide.

Lemon juice & glycerine -käsivoide

Erioil-jalkavoide

XZ-shampoo ja -hoitoaine

Lumene time freeze -päivävoide ja -tehohoito, silmänympärysvoide

Vierailija
146/224 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dove daily moisture-shampoo toimii mulla pitkässä tukassa. Erisanun hoitoaine myös. XZ on ihan kauheeta mun tukalle ja tuo suklaa-vanilja vielä kutittaakin. Doven dödö pitää hyvin hien hajun fyysisessä työssäkin.

Lindlin kosmetiikka on yllättävän hyvää myös.

Vierailija
147/224 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin suosittelen Eveline-BBvoidetta(Tokmanni) maksaa muistaakseni 4,90e

Vierailija
148/224 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on ollut muutama hyvä vinkki, kiitos niistä.

Mutta: oletteko ajatelleet, minkä verran tähän ketjuun kirjoittelee eri merkkien markkinointiosastoilla työskenteleviä? AV on kuitenkin yksi Suomen luetuimmista keskustelupalstoista. Kannattaa säilyttää kriittisyys tätä ja vastaavia ketjuja lukiessa.

Vierailija
149/224 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa se Lidlin hajuvesi. Tykkään arkituoksuna käyttää ja tuoksuu Chanelille :) http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2849602/Yes-4-bottle-perfume-smell-good-Chanel.html

Vierailija
150/224 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut yhdistelmäehkäisyn lopettamisesta saakka aika ongelmallinen iho, mutta hiljattain olen kyllä löytänyt tuotteen joka on pelastanut tilanteen!

Meinebase suola, saa apteekista, on korvannut kaikki aiemmin käytössä olleet kuorinnat. Tätä suolaa kun sekottaa vähän lämpimään veteen ja hieroo kasvoille niin kyllä pysyy iho kunnossa! Vähän epämukavalta se tuntui alkuun iholla kun oli finnejä ja mustapäitä, mutta nyt kun tilanne on rauhoittunut niin ei kirvele kun ihan vähän vaan. Ihosta tulee tosi sileä ja finnit pysyy poissa. Käytän pari kertaa viikossa ja kuorinnan jälkeen laitan vielä kosteuttavan kasvonaamion.

Lisäksi voin suositella Rimmelin Stay Matte Liquid Mousse Foundationia etenkin jos iholla on peitettävää. Kestää koko päivän ja iho näyttää tosi hyvältä.

Vierailija
151/224 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisanin tuotteiden laadusta yllättynyt joka kerta. Jotenkin en osaa odottaa mitään niiden tylsien putelien vuoksi, joten näitä on tullut ostettua vain kun on pitänyt hommata joku halpa yllättäen loppuneen tuotteen tilalle. Oon käyttänyt shampoota, kasvopesua, kasvovettä ja seerumia.

Vierailija
152/224 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene natural code huulipunat. Pysyy huulilla syömisen ja juomisenkin jälkeen.

Vierailija
153/224 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:52"]Erisanin tuotteiden laadusta yllättynyt joka kerta. Jotenkin en osaa odottaa mitään niiden tylsien putelien vuoksi, joten näitä on tullut ostettua vain kun on pitänyt hommata joku halpa yllättäen loppuneen tuotteen tilalle. Oon käyttänyt shampoota, kasvopesua, kasvovettä ja seerumia.
[/quote]

Hups, tuo seerumi onkin LV :)

Vierailija
154/224 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon Linna shampoo. Hellä hiuksille, varsinkin kun päänahka on tosi herkkä. Käytän sitä lasten vadelman tuoksuista versiota.

Vierailija
155/224 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia suosikkejani,joista suurin osa kyllä mainittukin jo:

-Lumene Gel Effect-kynsilakat
-Herbina tuuheuttava kuivashampoo
-Lumene CC-voide
-Cien kynsilakanpoistoaineet pumppupullossa

Täältä sai kyllä hyviä vinkkejä,osa täytyy itsekin ostaa testiin!

Vierailija
156/224 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan silmänympärysvoide tosiaan onkin jo ihan kulttituote, aivan loistavaa kamaa!
Vival-merkkiset silmämeikinpoistolaput, en edes muista mitä käytin ennen näitä, varmaan 10 vuotta ollut luottotuotteeni. Hinta n. 6-7e/100 kpl purkki.
Rimmelin kivi-ja aurinkopuuterit, sekä poskipunat. hintaa noin 5e, hinta-laatusuhde todellakin kohdillaan.
Mirame kynsilakanpoistoaine, hintaa pari hassua euroa ja pesee kyllä monet kalliimmat merkit ihan kuus-nolla.
Meinasi unohtua herbinan tuuheuttava kuivashampoo! Noin viiden euron hintaansa nähden aivan mahtava tuote, olen kokeillut kalliita tigin yms kuivashampoita eivätkä ole olleet lähelläkään tämän herbinan tasoa. Olen kuullut kehuja myös herbinan hajusteettomasta kuivashampoosta, sitä taidan kokeilla seuraavaksi :)

Vierailija
157/224 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen vedenkestävä blueberry-ripsiväri, se kirkkaan sininen putkilo. Ei muuten leviä vesisateessakaan.

Vierailija
158/224 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta näistä nyt Lidlissä erätuotteena myytävänä olevista Cien ripsareista ja mascaroista? Millaisia laadultaan?

Huulikiiltoa, -punaa ja luomivärejäkin näytti olevan myynnissä.

Vierailija
159/224 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupsuttelen Pirkka-vauvatalkkia suihkun ja vartalovoiteen jälkeen. Purkki on takuuvarmasti mukana myös kaikilla ns. etelän matkoilla. Vuosia sitten käytin Natusanin talkkia, mutta sen jälkeen kun hajusteeton versio lopetettiin, siirryin Pirkkaan. Natusan haisee niin kamalalta, etten ikinä voisi käyttää sitä vauvalle!

Joskus huvittas kaupassa, kun hamstraan Pirkka-talkkeja kärryyni, sillä kohta näkyy jo naamasta, että omia vauvaikäisiä minulla ei voi olla:)

Vierailija
160/224 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:05"]

Kaikki Lumenen tuotteet, mutta ne onkin tutkitusti laadukkaampia, kuin monet kalliit merkit.

[/quote]

Oman kokemukseni mukaan Lumenen tuotteista enemmistö on ihan kuraa ja Suomessa aivan ylihinnoiteltua laatuunsa nähden.

[/quote]

Eikös ne ole Japanissa ja monessa muussa maassa paljon kalliimpia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä