Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä markettien halpiskosmetiikka on yllättänyt sinut positiivisesti?

Vierailija
10.02.2015 |

Mikä marketista saatava ns. halpiskosmetiikka on yllättänyt sinut positiivisesti ja voisit suositella sitä muillekkin? Miksi?

Mainitse myös hiustuotteet, dödöt ym. 

Kommentit (224)

Vierailija
161/224 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:38"]

Myös Pirkan kasvovesi on hyvä tuote! Olen poistanut sillä hiussävytteen jäämiä kasvoista ja kaakeleista, ja tietysti kasvot aamuisin. Ja lorealin fibralogy, tuoksu on ihana! Vähän tuuheuttikin.

[/quote]

Tuuheuttava kasvovesi? Näin minä tämän tulkitsen, koska tästä L'Orealin vikana mainitusta tuotteesta ei ole kerrottu mihin sitä käytetään, ja se mainitaan heti Pirkan kasvoveden jälkeen ikään kuin samanlaisten tuotteiden jatkona. =)

(Älä loukkaannu kirjoittaja, näytti vaan niin hauskalta.)

Vierailija
162/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lorealin kynsilakat

- Erisan puhdistusgeeli

- Simple kasvojenpuhdistusliinat

- Garnierin misellivesi (ihan ykkönen meikinpuhdistuksessa)

- Tresemmén lämpösuoja

- Loreal Skin Perfection silmänympärysvoide

- Batisten kuivashampoo

Olen aika hyvin perillä kosmetiikka-asioista ja kokeilen mielelläni uusia tuotteita, mutta harva jää vakiokäyttöön. Näistä en luovu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea creme

Vierailija
164/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helosan jalkavoide.

Käytin vaikka mitä kalliita jalkavoiteita, mutta vasta Helosanilla sain korppujalkapohjani kuntoon.

Vierailija
165/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HTH yleisvoide, jota käytän yövoiteena ja pesun jälkeen aamulla kasvoille ennen varsinaista päivävoidetta.

Mulla on sekaiho/helposti tulee finnejä. Voide on riittävän kevyt ja hyvin kosteuttava. Oon käyttänyt parikymmentä vuotta. Sisältää maitohappoa, karbamidia ja ureaa, sitoo hyvin kosteutta. Markkinoilla vuodesta 1970. Myydään mm. Sokoksella ja Stokkalla.

Vierailija
166/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erioil kosteusvoide (toimii erinomaisesti vartalolle ja käsille), Rexona Biorythm Stick deodorantti (ei petä ikinä ja hyvä mieto tuoksu), Herbina Marjaspa puhdistusemulsio, kasvovesi, kuorinta ja hoitosuihke hiuksille (ihana tuoksu ja tosi hyvä hinta-laatusuhde), Lumene Arctic Aqua 24h syväkosteuttava kasvovoide (raikas ja kosteuttava).

Vierailija
167/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina XZ- merkin shampoota, tekee hiuksista tosi pehmoiset ja poistaa rasvaisuutta! :)

Vierailija
168/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ Muumi selvityssuihketta olen käyttänyt ainakin yli 10 vuoden ajan. Pullokin oli aiemmin erilainen. En yksinkertaisesti voisi olla ilman sitä, jos sen valmistus lopetettas niin en tiedä mitä tekisin :D Varmaan ostaisin Natusan Kidsiä :D n 30v

Vierailija
169/224 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
170/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka Argan puhdistusvaahto. Ihana tuoksu ja puhdistaa hyvin, kuivattamatta ihoa. Loistotuote.

Vierailija
171/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt meikkituotteita n.vuodesta 1990 lähtien, niin halpoja kuin kalliitakin. Merkkejä olen kokeillut laidasta laitaan ja viime aikoina mikään ei ole enää sykähdyttänyt..huono hintalaatusuhde kaikissa. Mutta! En tiedä milloin tämä meikkimerkki on ilmaantunut näihin halpahalliketjuihin, mutta siinä on todellakin hintalaatusuhde kohdallaan. Elikkäs ostin Essence(en ole varma, kirjoitettiinko noin!)ja piiitkästä aikaa yllätyin positiivisesti. Esim.luomivärit, niissä on oikeasti tuhdisti pigmenttiä, jota halpisluomiväreissä ei yleensä ole ja hinta neljän luomivärin paketissa oli jotain 2,90. Kynsilakat myös todella hyviä siihen nähden, että maksavat 1,90. Huulikiilloissakin on pigmenttiä sekä kosteutusta, jota ei todellakaan odottaisi parin euron hinnalla.. Mukava, kun vielä löytyi meikkisarja, josta ihan innostuin. :) !

Vierailija
172/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todella hyvä jos laittaisitte edes summittaisia hintoja tuotteidenne perään, kun kyse on kuitenkin halpiskosmetiikan ketjusta!

Googlasin esimerkiksi tuota voidemaista Lumenen poskipunaa ja kiinnostus kyllä lopahti siihen 13 euron hintaan, kun vertaan normaalisti käyttämäni poskipunan noin 5 euron hintaan... Olisipa tylsää ruveta googlailemaan jokaista kiinnostavalta kuulostavaa tuotetta. Ihmisillä on niin erilaiset käsitykset "halpiksesta".

Vierailija
173/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanneihin ilmestyneet Essencen meikit todellakin. Ne on ihan vasta ehkä kk tai pari takaperin sinne tullut ja ne on muuten hyviä ja HALPOJA. Luomiväreissä tosi hyvin pigmenttiä, yli 30 vuotias ystäväni kehas nestemäisen eyelinerin olevan parasta mitä on koskaan koittanut ja se maksoi 2e. Kynsilakat 2e, luomivärit 2-3,5e, huulipunat tais olla 3e.... Ne on ihan parin euron juttuja tosiaan, eikä pakkauksetkaan oo mitään hävyttömän rumia vaan tosi neutraaleita ja logo asiallinen eikä mitään viva la divaa jos se tieto ketään lämmittää. Meikkivoiteet näytti olevan omalle ihonsävylle liian tummia kun niitä vilkaisin. Kyseisen merkit käsirasvat on mahtavimpia ikinä, niitä en oo nähnyt Tokmannilla, mutta toivottavasti tulee, koska ne on täydellisiä.

Vierailija
174/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä lasketaanko tätä, mutta marketeistakin saatava kookosöljypurkki toimii mulla kiiltotippoina, latvahoitona, vartalo"voiteena", meikinpoistajana ja samalla naamarasvana, silmänympärysvoiteena ja huulirasvana. Ei o purnukkahelvettiä vessan kaapissa :D

Vierailija
175/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:05"]Kaikki Lumenen tuotteet, mutta ne onkin tutkitusti laadukkaampia, kuin monet kalliit merkit.
[/quote]

Olin juuri itse tulossa sanomaan samaa. Vuosien varrella lukemattomien kokeilujen jälkeen meikkipussi on alkanut täyttyä Lumenesta.

Vierailija
176/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno Suomalainen mies- suihkusaippua harmaassa pullossa on mielestäni hyväntuoksuista, ostan sitä aina hyvissä ajoin lisää miehelleni ettei sitten itse osta AXEa (kaikki haisevat samalta).

Sokoksen oman meikkisarjan meikkipuuterista pidän (sopii rasvaiselle iholle) mutta en muista merkin nimeä.

Biozellin muotovaahdosta turkoosissa pullossa pidän, tässäkin siedettävä tuoksu on tärkeä sekä se, ettei koveta hiuksia mutta pitää kuitenkin kiharan kasassa.

Käsisaippuoista suosikkini on Lemon Juice & Glyserinen Lime käsisaippua, muuta en käytä.

Doven itseruskettava kosteusvoide on hyvä myös, varsinkin kun tajusin ostaa sen tummemman sävyn, vaalea oli liian kellertävä vaikka vaaleaihoinen olenkin.

Labellon sävyttävät huulirasvat on hyviä, erityisesti mansikka josta tulee kivoin sävy. Näitä ostin vastaiskuna BabyLipseille :)

Vierailija
177/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:39"]

Olen käyttänyt meikkituotteita n.vuodesta 1990 lähtien, niin halpoja kuin kalliitakin. Merkkejä olen kokeillut laidasta laitaan ja viime aikoina mikään ei ole enää sykähdyttänyt..huono hintalaatusuhde kaikissa. Mutta! En tiedä milloin tämä meikkimerkki on ilmaantunut näihin halpahalliketjuihin, mutta siinä on todellakin hintalaatusuhde kohdallaan. Elikkäs ostin Essence(en ole varma, kirjoitettiinko noin!)ja piiitkästä aikaa yllätyin positiivisesti. Esim.luomivärit, niissä on oikeasti tuhdisti pigmenttiä, jota halpisluomiväreissä ei yleensä ole ja hinta neljän luomivärin paketissa oli jotain 2,90. Kynsilakat myös todella hyviä siihen nähden, että maksavat 1,90. Huulikiilloissakin on pigmenttiä sekä kosteutusta, jota ei todellakaan odottaisi parin euron hinnalla.. Mukava, kun vielä löytyi meikkisarja, josta ihan innostuin. :) !

[/quote]

Halpismeikeistä kannattaa kokeilla myös E.L.Fiä, saa ainakin iHerbistä ja ulkomailta ihan kaupoistakin. Suosittelen High Definition-puuteria ja Wrinkle refiner-geeliä (jos siis omistaa ryppyjä :)

Vierailija
178/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:01"]

Jennifer Lopez käyttää Lorealin True Match meikkivoidetta niin siviilissä kuin edustustilaisuuksissa, joihin hänen meikkaajansa meikkaa hänet tuolla. Onko teillä kokemuksia kyseisestä tuotteesta?

[/quote]Joo on. Ihan hyvä tuote, mutta vaihdoin Lumenen CC-voiteeseen jo ihan kotimaisuuden perusteella.
[/quote]

Riittää työpäivän ajaksi, mutta alkaa sitten kuoriutua. Tosin mulla on todella kuiva iho. Parantaa hieman pysyvyyttä jos rasvaan naaman aamulla. Ja illalla pois pestessä naama punoittaa enemmän kuin esim Lumenen meikkivoiteen jälkeen.

Vierailija
179/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuin huonoa sanottavaa. Toinen toistansa huonompia vaan nykyään ainakin. Ainoa mikä on pysynyt samana ja toimii yhä on erioil kosteusemulsio. Se on hyvä käsivoide.

Vierailija
180/224 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marseillesaippua. Isö köntti siivousosastolta ja sopii erinomaisesti atooppiselle iholle rasvaisen koostumuksensa ansiosta. Sitä voi käyttää myös lemmikkieläinten pesuun ja erilaisten herkkien nahka, mokka yms. tuotteiden pesuun. (~2,50€)

Vitalis huulirasvat. Myös bodyshop ja aco on hyviä. Minulla rohtuu huulet hyvin herkästi, mutta vitaliksen lip loverilla minäkin saan punaa huuliin. (~3€?)

Hiusöljynä oon vuosia käyttäny markettien ruokaöljyjä. Ihan parhaan öljyhoidon saa niillä.

Rainbow viilentävä jalkavoide. Seisomatyötä teen ja viilentää ihanasti.

Lorealin BB voide on mun ehdoton suosikki. Ihanan kuulas lopputulos.

Nivean sininen peltipurkki saa pisteet myös täältä.

Garnierin violetti deodorantti ei petä ikinä! ❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan