Suurimmat salaisuudet perheessäsi
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:13"]Keskimmäinen lapsemme ei ole mieheni. Mies tietää, mutta miehen vanhemmat ei. Eikä tiedä lapsemmekaan. Ja tämän miehen päätöksestä, kasvattaa lasta omanaan. [/quote] hieno mies [/quote] Ja huono nainen
[/quote]
Mistä sinä tiedät miten lapsi on saanut alkunsa? Kenties hoidoilla yhteisestä päätöksestä, raiskauksesta jne.
[/quote]
No avioeron harkinta-aika on puoli vuotta, että aika nopsakkaan on laitettu uutta vauvaa alulle.
Mulla on bulimia ja pelkään sen vaikuttavan 4-vuotiaaseen tyttäreeni, kyllä hän on jo tajunnut että äiti syö toisinaan omituisesti. Miestä ei sairaus kiinnosta pätkääkään, hänelle sitä ei ole olemassa.
Minulla on koko avioliiton ajan ollut suhde naimisissa olevaan naiseen, aviomies tietää tämän. En tiedä missä hän halujaan tyydyttää vai tyydyttääkö lainkaan, mutta on kuulemma ok että olen suhteessa naiseen.
Keskimmäinen lapsemme ei ole mieheni. Mies tietää, mutta miehen vanhemmat ei. Eikä tiedä lapsemmekaan. Ja tämän miehen päätöksestä, kasvattaa lasta omanaan.
Lapseni eivät ole täyssisaruksia.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:14"]
Olen 1/8 mustalainen. En ole kertonut miehellenikään.
[/quote]
Mun miehenikään ei ole kertonut, kuulin muilta sukulaisilta, mutta kyllä se näkyy. Joskus ihmettelin kun mannet moikkaili.
Muutin Turkkiin, mutta perheeni luulee minun olevan vain pitkällä työmatkalla
Olen 1/8 mustalainen. En ole kertonut miehellenikään.
Miehelläni ei ole rahaa, vaikka tienaa melkein 6000e/kk. Kaikki menee velkoihin ja ulosottoon. Miehellä on myös psyykkisiä ongelmia. Olen varmaan hullu, kun rakastan sitä ja jaksan uskoa parempaan.