Apua ihooni!!!
Miten nyt hoitaisin tätä naamaani. Ikää on 30 vuotta. Ihoni on tosi herkkä ja varsinkin nenän seutu punoittaa. Finnejä ja mustapäitä on satunnaisia. Tilasin netistä jojobaöljyä ajatuksena kokeilla öljypuhdistusta kasvoille. Olisikoha nyt neljäs päivä menossa ja naama on RÄJÄHTÄNYT. Entistä epätasaisempi, pientä ja suurta näppyä täynnä. Esim otsa ja posket ovat ihan pienellä näpyllä :( Alkuun öljy tuntui ihanalta kasvoilla, mutta ulkonäkö alkaa näyttää siltä, että ulos ei kehtaa mennä kuin pimeän aikaan. Tää on niin masentavaa! Millä nää näpyt saa pois ja mistä oikeasti löytyis hyvä ihonhoitosarja herkälle/couperosa/sekapaskaiholle! Niin on jo kaikkea kokeiltu... Ostin muuten myös Lumenen BB-voidetta. Kuraa minun naamassani. Ei levity hyvin jne. Miksei mun naamaan MIKÄÄN TOIMI? ÄRRR!
Kommentit (4)
Mulle puhkes lievä aikuisiän akne näin 23 vuotiaana.
Auttanut tosi hyvin seuraavat tuotteet:
- meikinpuhdistus: Sebamed clear face foam
- Wicnelact liuos iholle (vanulla laitetaan puhdistuksen jälkeen)
- Aqualan perusvoide kasvovoiteena (se turkoosi, sopii akne iholle)
Eli apteekki kamaan luotan.
Mulla ei ole luottoa muihin kosmetiikkaan, koska tuntuu että niissä ei ole mitään oikeasti vaikuttavia ainesosia. Varsinkin tuo Wicnelact on tosi hyvää, oikein kirvelee muutaman minuutin laitoin jälkeen. Tuntuu tosi tehokkaalta ja tappaa naaman bakteerit. Haju on kyllä paha.
Näillä kamoilla mun naama lähti kuntoon, nyt taas melkeen puhdas naama :)
hmm.. mä aattelin koettaa punakkaan ihoon sitä vichyn meikkivoidetta, apteekista. sen pitäisi olla superpeittävää, mä en meikkaa päivittäin meikkivoiteella niin iho varmaan kärsii.
2vkoa sitten mun iho oli märkivä, kirkuvan punainen ja finninen. söin ab:t, ja kahta erilaista voidetta. tadaa, enää on vain punakka ja pari isoa ihonalaista pinniä+paranevia vanhoja. ehkäpä tää tästä.. raskaus räjäytti kasvot, eikä mitään tujuja lääkkeitä saa edes syödä nyt eikä edes kun imettää
Suosittelisin käymään kosmetologilla ihonpuhdistuksessa ja ostamaan sieltä sopivat tuotteet.
Urtekramin aloe vera palasaippualla pesu, saa prismasta ja kosteutus meine base suolalla, saa apteekista. Alussa ihoa voi kiristää joten kuiviin kohtiin voit laittaa vaikka öljyä aamuisin. Meikiksi suosittelen lily loloa, on nyt helmikuussa tarjouksessa pretty.fi ssä. Silmänympärysvoiteena skin blossomin voide ja ajattelin kokeilla myös saman merkin päivävoidetta, saa myös prettystä.