Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko krapula:D

Vierailija
20.11.2021 |

Sääliksi käy juoppoja.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten jo helpottaa niin ärsy hedari. S tanan keitto ja sen jälkiolot. Tekisi mieli ottaa koomat ja nukkua olo pois. Pahus kun vasta aamu.

Vierailija
42/47 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi krapulassa suoli on yliaktiivinen? Pelkkä kahvin tuoksu laukaisi reaktion. Ziisus neljäs istunto tälle aamulle. Ei mikään mailman pahin olo kun pystyy juomaan kahvia. Unen puute vähän rassaa. Kännissä en nuku juuri mitään. Viime yönä ehkä neljä tuntia? 

Kylmää pitsaa ja kuumaa kahvia. Nami, nami. Ensin meni olon parannus juomat. Huh tää on aika rankkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen illallisella: lasi shampanjaa, lasi valkoviiniä ja lasi punaviiniä. Ei ole krapula.

Vierailija
44/47 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varsinaista krapulaa kun join ehkä 6 tuoppia olutta, mutta pieni morkkis siitä kun tilasin illan päätteeksi ihan valtavan annoksen mättöruokaa ja söin kaiken!!! No, ehkä sen ruuan ansiosta ei olekaan krapulaa.

Vierailija
45/47 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ja morkkis, josta en usko selviäväni.

Firman bileet takana, ja olin liian humalassa. Toikkaroin ja hävitin tavaroita. Selitin puolititutuille ties mitä soopaa ja tuskin pysyin pystyssä.

En ole aiemmin saanut itseäni tuohon kuntoon ja nyt hävettää mennä töihin. Fläsärit illasta eivät mairittele yhtään. Mietin jokeen kävelemistä tai junan alle heittäytymistä.

Täällä vähän sama. Känniääliö ja vielä pomojen edessä oikein kunnon plexit. Laukussa haisee kalja, toinen nilkka kipeänä, muistikuvia typeristä avautumisista ja muuta. Kädet tärisee edelleen ja mietin, miten tää tulee päättymään. Yritän tsempata, että kukaan ei kuollut eikä ketään vahingoitettu.

Miten tästä selviää, paitsi ottamalla opiksi? Duunipaikan bileet on aika villejä, mutta mulle se drinkkilippujen määrä oli liikaa.

Vierailija
46/47 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Ja morkkis, josta en usko selviäväni.

Firman bileet takana, ja olin liian humalassa. Toikkaroin ja hävitin tavaroita. Selitin puolititutuille ties mitä soopaa ja tuskin pysyin pystyssä.

En ole aiemmin saanut itseäni tuohon kuntoon ja nyt hävettää mennä töihin. Fläsärit illasta eivät mairittele yhtään. Mietin jokeen kävelemistä tai junan alle heittäytymistä.

Täällä vähän sama. Känniääliö ja vielä pomojen edessä oikein kunnon plexit. Laukussa haisee kalja, toinen nilkka kipeänä, muistikuvia typeristä avautumisista ja muuta. Kädet tärisee edelleen ja mietin, miten tää tulee päättymään. Yritän tsempata, että kukaan ei kuollut eikä ketään vahingoitettu.

Miten tästä selviää, paitsi ottamalla opiksi? Duunipaikan bileet on aika villejä, mutta mulle se drinkkilippujen määrä oli liikaa.

En opi koskaan. Pelottaa jo tulevat pikkujoulut. Mielummin odottaisin innolla..

Vierailija
47/47 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ei tule opittua koskaan. Baarissa randomien edessä sekoiu sentään on melko lailla wash and go, mutta nää bäkkärin Sirpat ja myyntijohtajat on joka päivä siellä muistamassa, kun törttöilit servetti hattuna ja sua heräteltiin jostain tuolista. En kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme