Onko krapula:D
Kommentit (47)
Ei ole... 6 sauna olutta join, pirteänä lasten kanssa ylös jo ennen 8. Olis ollut työpaikan pikkujoulut, ruokaa, olutta, saunomista ja jatkot baarissa, mutta ei ryyppäjäiset kiinnosta. Siitä on jo 9 vuotta kun viimeksi baarissa käynyt. M36v
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy, olen samaa mieltä.
Terve ihminen ei tarvitse päihteitä!
Aloittajalla alkaa ilmeisesti krapula iskemään kun hän vastailee jo itselleenkin.
Aika paha krapula. Toinen tölkki alkaa ja yksi teräväkin meni jo alas. En ole ihan varma oksettaako. Vähän huippaa. Äkkiä lisää niin helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta oletan, että siellä taas joku juoppo kyselee, kun ei muut ihmiset jaksa olla kiinnostuneita muitten krapuloista. Ihan niin kuin lihavia eniten näillä palstoilla haukkuvat ylilihavat. Pitää päästä purkamaan omaa pahaa oloaan muihin. Ikään kuin se mitään auttaisi.
Ei auta. Ei. Mielummin olisin lihava kuin krapulassa
Mutta sinähän olet lihava.
😍
Ei kai ketään krapulainen tähännaikaan olisi hereillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisi laillisesti miedompaaa niin ei olis krapula. Ihmiset ovat käyttäneet päihteitä vain aina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain, kävin äsken oksentamassa. Paras lääke krapulaan? Vinkkejä otetaan vastaan, kiitos.
Juot vähemmän niin ei tuu krapulaa. Alkoholimyrkytys krapula on.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva haluaa, on kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuule kyllä on. Ei kaikki juo aamuneljään asti. Moni aloittaa aamupäivällä, juo pitkin päivää ja menee illalla nukkumaan.
On. Ja morkkis, josta en usko selviäväni.
Firman bileet takana, ja olin liian humalassa. Toikkaroin ja hävitin tavaroita. Selitin puolititutuille ties mitä soopaa ja tuskin pysyin pystyssä.
En ole aiemmin saanut itseäni tuohon kuntoon ja nyt hävettää mennä töihin. Fläsärit illasta eivät mairittele yhtään. Mietin jokeen kävelemistä tai junan alle heittäytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Aika paha krapula. Toinen tölkki alkaa ja yksi teräväkin meni jo alas. En ole ihan varma oksettaako. Vähän huippaa. Äkkiä lisää niin helpottaa.
Näitä on niin surullista lukea kun on nähnyt exmiehen toimivan näin. Eikä mikään puhe tehonnut että näkisi oman tilansa. Ainoo jolla oli ongelma, olin minä. Sitten ratkaisu olikin helppo, poistaa epämiellyttävä asia hänen onneaan estelemästä.
Ei. Nautin kyllä hyvästä viinistä joskus, mutta en kännäämätön, enkä kärsi krapuloista. Näinkin voi ihme kyllä elää.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Nautin kyllä hyvästä viinistä joskus, mutta en kännäämätön, enkä kärsi krapuloista. Näinkin voi ihme kyllä elää.
Siis en kännää.
Kyllä on ja pikkujouluissa oltiin. Ilmaisen viinan railakkaat bileet ja ihan hirveä olo henkisesti, muuten lähinnä vain päänsärky.
Lopetan pikkujouluilun ja juhlat hetkeksi. Olin nolo, päissäni ja naurettava. Mietin tämän illan, menenkö enää töihin koskaan. Hilpeänä pussasin pomoani lähtiessä, silloin ihan vaan riemusta ja ystävällisyyttä, nyt tuntuu maailman idiooteimmalta tekoselta. En ole edes ihminen, olen porsas ja typerys.
Ei ole. Alkoholistakin tulee nykyään vain ahdistava olo, niin olen lopettanut sen aineen käytön. Tuntuu vapauttavalta, kun ei tarvitse kiirehtiä kauppaan ennen yhdeksää tai muutenkaan edes ajatella alkoholia. Energiaa vapautuu huimasti muuhun.
Ei. Heräsin klo 5.30 ja teen juuri nyt maisterivaiheen opintojen tehtäviä. Mielummin teen jotain järkevää kuin makaan krapulassa.
-nainen. 50 v.
Sanoisin että tää on semipaha. Silmät zoomaa miten sattuu. Näppöimen äänetkin kuulostaa aika kovilta. Vähän jo helpottaa. Varovasti uskaltaa miettiä aamukahvia. Ensin pitää kuitenkin säätää oloa. Nyt on uponnut kaksi terävää ja toinen tölkki menossa.
Tänään otan vain sen verran että olo helpottuu. nuo kännin määrät on omasta mielestä järkyttäviä. Jopa litra kirkasta ja tölkkejä siihen lisäksi. Pitäs oikeasti vaihtaa miedompaan. Mun toleranssi on jotain sairaan ja kipeän välillä. En yllättyisi jos joisin itseni hengiltä ja vielä haamuna selittäisin jotain netissä.
Ihan oikeesti ihmiset tää ei oo niin hauskaa. Pahinta on kun tulee ne pelkotilat. Jeah ainoa laillinen päihde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta oletan, että siellä taas joku juoppo kyselee, kun ei muut ihmiset jaksa olla kiinnostuneita muitten krapuloista. Ihan niin kuin lihavia eniten näillä palstoilla haukkuvat ylilihavat. Pitää päästä purkamaan omaa pahaa oloaan muihin. Ikään kuin se mitään auttaisi.
Ei auta. Ei. Mielummin olisin lihava kuin krapulassa
Mutta sinähän olet lihava.
Argumentoinnin taso tällä palstalla 10+.