Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enkun yo kuuntelu 2015

Vierailija
10.02.2015 |

Mite meni?! Itsellä oli toinen yritys kun viime syksynä meni huonosti (59p.) Nyt en jännittänyt kauheasti, mutta en osaa sanoa mitkä pisteet tulee. Avot meni mun mielestä aika hyvin, ei ollut kovin vaikeat tänä vuonna! Viideltä sitten näkee oikeat vastaukset onneksi :)

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pettynyt olen, sillä kuunteluissa olen yleensä ollut vahvoilla. Monivalinnoissa kolmessa kohdassa menin vaihtamaan oikein olleen vastauksen väärään (stupid stupid stupid) ja päälle muuten väärin olleet, mutta onneksi avot meni ilmeisesti hyvin. E:tä kuitenkin tavoittelen, toivottavasti siihen on vielä mahkut.

Vierailija
122/125 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö vauvalla lukiolaisia? Hassua. Itse hoksasin näiden olemassaolon siinä vaiheessa kun lapsiakin oli jo 2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa joku 41 pistettä kuuntelusta, niin onko mahdollisuutta saada B tai C

Vierailija
124/125 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:38"]

Mite meni?! Itsellä oli toinen yritys kun viime syksynä meni huonosti (59p.) Nyt en jännittänyt kauheasti, mutta en osaa sanoa mitkä pisteet tulee. Avot meni mun mielestä aika hyvin, ei ollut kovin vaikeat tänä vuonna! Viideltä sitten näkee oikeat vastaukset onneksi :)

[/quote] syksyn 2014 poika sai Laudaturin enkusta. 

Vierailija
125/125 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipii, alustavien mukaan pilvenpiirtäjän vieressä kävi kuten myös se, että matka oli lyhyt, vain reilun mailin mittainen. Yllättävänkin suuripiirteiset vastaukset kävi kyllä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi