Enkun yo kuuntelu 2015
Mite meni?! Itsellä oli toinen yritys kun viime syksynä meni huonosti (59p.) Nyt en jännittänyt kauheasti, mutta en osaa sanoa mitkä pisteet tulee. Avot meni mun mielestä aika hyvin, ei ollut kovin vaikeat tänä vuonna! Viideltä sitten näkee oikeat vastaukset onneksi :)
Kommentit (125)
Huh että vihkokin on julkaistu! Olin jo valmis uhrautumaan :D
T. Se, joka kirjasi kaikki kysymykset ja vastausvaihtoehdot tänne syksyllä :D
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:06"]Huh että vihkokin on julkaistu! Olin jo valmis uhrautumaan :D
T. Se, joka kirjasi kaikki kysymykset ja vastausvaihtoehdot tänne syksyllä :D
[/quote]
Hei! Mä taisin kutsua sua viime syksynä enkeliksi täällä :D
Miten teillä meni? Itse sain 75-80 pistettä, riippuen siitä miten noista avoista saa pisteitä
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:14"]Miten teillä meni? Itse sain 75-80 pistettä, riippuen siitä miten noista avoista saa pisteitä
[/quote]
Mistä löysit vastaukset? Abitreeneissä ei ainakaan ole..
'Stress rewires the brain' EI VITTU TARKOTA ET AIVOJEN VÄÄRÄT OSAT __YHISTYY TOISIINSA__..... Kuka vittu noita tekee??? :|
Missä vastaukset? Ei ainakaan abitreeneissä vielä
90/90 nytten syksyllä tuli 70p kertoo jotain vaikeuseroista
Toi aivojuttu on kyllä tyhmä, mutta rewire -sanan tuntemusta tossa on -kai- ajettu takaa. :D
Kun tarkemmin ajattelee, kuuntelukokeen tarkoitus on ymmärtääkseni testata juuri kuullun ymmärtämistä. Miksi sitten on vielä vaikeat monivalintavaihtoehdot? Tämähän tarkoittaa sitä, että kuullun ymmärtämisen lisäksi testataan sanavarastoa, luetun ymmärtämistä ja reaktionopeutta. Kirjallinen koe on erikseen. Ei siis riitä, että ymmärtää kaiken kuuleman?
tuli noin 67,5 pistettä, olisin toivonut parempaa :(
Avoista yksi väärin ja auto kohdasta en antanut itselle pistettä että auto parkeerattiin asunnon ulkopuolelle joten 7p.X2,5 = 17,5 ja muut oli 18/26 eli 45p. Höh 62,5p :(
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:18"]
'Stress rewires the brain' EI VITTU TARKOTA ET AIVOJEN VÄÄRÄT OSAT __YHISTYY TOISIINSA__..... Kuka vittu noita tekee??? :|
[/quote]
No just sitä se vittu itseasiassa tarkottaa.
Haluaako joku arvostella avoni.
1.Tornitalossa. Autot viedään hissillä.
2. Potilaiden lääkkeet kulkeutuneet vaippaan. Säilöttiin radioaktiivisuuden ajaksi
3. Ohjelma parantaa alkoholistien elämänlaatua. Väkivaltarikollisuus vähentynyt.
4. Rannanta löytyi räjähde maailmansodasta. Tarkastettii ettei muita räjähteitä.
5. Lento erittäin lyhyt. Lautta oli poissa käytöstä huollon vuoksi.
87,5p perkeleen parkkeerauskohta
Vihko on nyt abitreeneissä, vastauksia ei ollut vielä. Kuuntelun vihko siis