Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei mies jätä vaimoaan?

Vierailija
19.11.2021 |

Vaikka sanoo rakastavansa minua ja lapsensa ovat jo maailmalla. Olen nuori, kaunis nainen ja tuntuu, että elämä valuu hukkaan odotellessa. Nytkään minulle ei ollut aikaa, koska vaimo puuhasteli jotain vieressä :,-(

Kommentit (159)

Vierailija
121/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei se halua vaimoaan jättää, miksi uskot ukon lurituksiin?

Koska olen niin toivottoman rakastunut:(

Ap

Tyhmä sinä vain olet, mutta luulet sitä rakkaudeksi.

Miten voit rakastaa ihmistä, jolla on jo rakastettu.

Vaikka nyt (teoreettinen ajatusleikki) mies jättäsikin vaimonsa, ja naisi sinut, kuinka kauan kuvittelet hänet pitäväsi "kauneutesi" avulla.

Tuskinpa hänen vaimonsakaan ruma on, eihän ruma olisi hänelle kelvannut. (Määrittele "ruma".)

Hän nyt vain kaipaa vaihtelua ja jännitystä. - Vaimon asemassa et sitä tuon tyyppiselle miehelle kovin pitkään pystyisi tarjoamaan.

Jos hänellä on lisäksi lapsiakin, usko huviksesi, ei hän nykyistä perhettään sinun itkuntuhruisten silmiesi tähden jätä. Kohta alkaa jo katsella hilpeämpää välipalaa.

Haluisin lisätä tähän, että vaikka hän jättäisikin vaimonsa, millä perusteella luulet voivasi luottaa ihmiseen, joka on pettänyt jonkun toisen. Voisit itse koska tahansa tulla jätetyksi jonkun toisen naisen vuoksi.

Tämän ajatuksen logiikkaa en ole koskaan ymmärtänyt. Joka ikinen ihminen jättää, hylkää tai pettää joskus ensimmäisen kerran. Ja myös viimeisen kerran. Se voi olla missä vaiheessa elämää tahansa. Tosielämässä kaikki ihmiset eivät toista samoja kuvioita alusta loppuun. Onhan tämäkin kyseessä oleva mies ilmeisesti viihtynyt liitossaan niin pitkään että lapset jo suunnilleen maailmalla. Ettei nyt ihan kukasta kukkaan taida hyppiä.

Tarkoitan siis että ei lopulta keneenkään voi koskaan luottaa sataprosenttisesti. Vaikka historia olisikin puhtoinen.

No päädyin kysymään häneltä suoraan minua vaivaavasta asiasta, johon hän vastasi pelkäävänsä mun jättävän hänet ennen pitkää jonkun ikäiseni takia. Ei hänellä ole ollut aiempia sivusuhteita, eikähän tämäkään ole ollut sellainen mitään muuta kuin siinä mielessä, että olemme tunnustaneet rakastavamme toisiamme.

Ap

Hän saattaa oikeasti rakastaa sinua mutta todennäköisesti myös vaimoaan. Antaisin sinuna hänelle jonkun takarajan mihin mennessä hänen täytyy päättää, mikäli siis aidosti voisit nähdä että teistä tulee jotain. Esim pari kuukautta. Sen jälkeen irrotat itsesi tilanteesta ja lähdet elämään elämääsi jos et miestä saa.

Voimia, kamala tilanne etenkin jos et ole sellainen että rakastut jatkuvasti. Pitää vain uskoa että jotain ainakin melkein yhtä hyvää on tulossa vielä joskus myöhemmin.

Kiitos sun ystävällisistä sanoista. Hän sanoi heidän liittonsa olleen ohitse jo yli kymmenen vuotta sitten ja pelkäävänsä mun tunteiden kuihtuvan kuten hänen vaimolleenkin kävi. Hän sanoi pelkäävänsä myös sitä, että joku mun tuttavapiiriin kuuluva nuorempi mies saisi minut rakastumaan itseensä.

Ap

Mies pelkää yksin jäämistä. Parempi kuollutkin liitto kuin yksin jääminen.

Siksi yrittää saada sinut lupaamaan ja vannomaan rakkauttasi eikä taida uskaltaa siltikään.

Tilanne on vaikea, mutta jotkut miehet nyt vaan on tuollaisia etteivät uskalla tehdä muutoksia tylsään mutta turvalliseen elämäänsä.

Ap = hyppy tuntemattomaan

Vierailija
122/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi tosissaan rakastunut sinuun ja haluaisi yhteisen tulevaisuuden, olisi jo eronnut vaimostaan.

Ei pidä paikkaansa. Vaikka mies olisi naiseen todella rakastunut ja haluaisi yhteisen tulevaisuuden, niin vaimoa ja kotipesää mies ei jätä. Ei jätä, vaikka vaimon kanssa ei muuta yhteistä kuin mammona. Miehet eivät nyt vaan uskalla irtautua ja lähteä kuolleesta liitostaan. Mies on pohjimmiltaan äiteen/tylsän vaimon tossun alla.

Aivan, ei jättänyt Kiira Korven mieskään häntä toisen vuoksi eikun

Tai sitten Kiira sai tietää ja halusi erota, jolloin asia kääntyy ihan toisin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää aineksia ap:n harlekiininovelliin: Sillä miehellä on asiat tosi hyvin. Mukava turvallinen vakavarainen elämä mukavan vaimon kanssa. Mukavat aikuiset lapset, joista ei ole enää huolta. Kaunis siisti koti, hyvä ruoka odottaa, pyykit pestään. Lisäksi hölmöhkö, vähään tyytyväinen ja juuri sen vuoksi turvallinen ja käytännöllinen pikku ystävätär salaisiin huvituksiin silloin kun herralle sopii.

Jep. Vauva-palstalle ei ehkä kannata kirjoittaa näistä asioista, täällä päivystävät naiset, joiden mielestä toinen nainen on aina typerä lunttu, toisella puolella odottaa ihana vaimo, kaunis koti ja tulevat ihanat lapsenlapset. Mies on viaton ohikulkija.

Ap, ymmärrän, nauti hetkistä miehen kanssa jos olet häneen rakastunut, mutta elä myös elämääsi ja pidä silmät auki.

Ap ei ole tarinan pahis, kahta naista jallittava mies on. Eipä tuo mies mikään lottovoitto vaimolleenkaan ole, mikä ihanneratkaisu se olisi että ap luopuu, ja mies palaa leikkimään kotia?

AP:lleko tuo mies olisi lottovoitto sitten?

Ilmeisesti vanhempi mies , joka pettää.

Eikä mies jallita AP: ta. Hänhän ihan tietoisesti seurustelee naimisissa olevan miehen kanssa, jolla ei ole aikomusta erota.

Ei ole pakko olla tyhmä.

Vierailija
124/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikka nyt (teoreettinen ajatusleikki) mies jättäsikin vaimonsa, ja naisi sinut, kuinka kauan kuvittelet hänet pitäväsi "kauneutesi" avulla.

Tuskinpa hänen vaimonsakaan ruma on, eihän ruma olisi hänelle kelvannut. (Määrittele "ruma".)

Hän nyt vain kaipaa vaihtelua ja jännitystä. - Vaimon asemassa et sitä tuon tyyppiselle miehelle kovin pitkään pystyisi tarjoamaan.

Jos hänellä on lisäksi lapsiakin, usko huviksesi, ei hän nykyistä perhettään sinun itkuntuhruisten silmiesi tähden jätä. Kohta alkaa jo katsella hilpeämpää välipalaa.

Haluisin lisätä tähän, että vaikka hän jättäisikin vaimonsa, millä perusteella luulet voivasi luottaa ihmiseen, joka on pettänyt jonkun toisen. Voisit itse koska tahansa tulla jätetyksi jonkun toisen naisen vuoksi.

Tämän ajatuksen logiikkaa en ole koskaan ymmärtänyt. Joka ikinen ihminen jättää, hylkää tai pettää joskus ensimmäisen kerran. Ja myös viimeisen kerran. Se voi olla missä vaiheessa elämää tahansa. Tosielämässä kaikki ihmiset eivät toista samoja kuvioita alusta loppuun. Onhan tämäkin kyseessä oleva mies ilmeisesti viihtynyt liitossaan niin pitkään että lapset jo suunnilleen maailmalla. Ettei nyt ihan kukasta kukkaan taida hyppiä.

Tarkoitan siis että ei lopulta keneenkään voi koskaan luottaa sataprosenttisesti. Vaikka historia olisikin puhtoinen.

Aikuiset lapset tarkoittaa, että mies on, ellei just nyt niin jo muutamassa vuodessa vanha kääkkä, jonka kukaan normaali nuorempi nainen ei toivo hiiviskelevån kannoillaan.

Vierailija
125/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No päädyin kysymään häneltä suoraan minua vaivaavasta asiasta, johon hän vastasi pelkäävänsä mun jättävän hänet ennen pitkää jonkun ikäiseni takia. Ei hänellä ole ollut aiempia sivusuhteita, eikähän tämäkään ole ollut sellainen mitään muuta kuin siinä mielessä, että olemme tunnustaneet rakastavamme toisiamme.

Ap

Hän saattaa oikeasti rakastaa sinua mutta todennäköisesti myös vaimoaan. Antaisin sinuna hänelle jonkun takarajan mihin mennessä hänen täytyy päättää, mikäli siis aidosti voisit nähdä että teistä tulee jotain. Esim pari kuukautta. Sen jälkeen irrotat itsesi tilanteesta ja lähdet elämään elämääsi jos et miestä saa.

Voimia, kamala tilanne etenkin jos et ole sellainen että rakastut jatkuvasti. Pitää vain uskoa että jotain ainakin melkein yhtä hyvää on tulossa vielä joskus myöhemmin.

Kiitos sun ystävällisistä sanoista. Hän sanoi heidän liittonsa olleen ohitse jo yli kymmenen vuotta sitten ja pelkäävänsä mun tunteiden kuihtuvan kuten hänen vaimolleenkin kävi. Hän sanoi pelkäävänsä myös sitä, että joku mun tuttavapiiriin kuuluva nuorempi mies saisi minut rakastumaan itseensä.

Ap

Mikähän vaimon tunteet on kuihduttanut?

Vaikutat olevan nuorempi kuin tämä pariskunta, joten sinulla on saattanut olla "edeltäjiä". Sellaisella on usein kuihduttava vaikutus puolison tunteisiin ihan sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
126/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille, jotka taoitte järkeä päähäni. Minun on turha haaskata ainoaa elämääni tyhjiin lupauksiin, joten suostuin mulle tunteensa paljastaneen miehen treffipyyntöön. Hän on tuntenut minut monen vuoden ajan, mutta ei ole voinut lähestyä mua aiemmin ammattieettisistä syistä johtuen. Ja vielä kertauksen vuoksi, en ole harrastanut s****ä naimisissa olevan miehen kanssa.

Ap

Vierailija
127/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää aineksia ap:n harlekiininovelliin: Sillä miehellä on asiat tosi hyvin. Mukava turvallinen vakavarainen elämä mukavan vaimon kanssa. Mukavat aikuiset lapset, joista ei ole enää huolta. Kaunis siisti koti, hyvä ruoka odottaa, pyykit pestään. Lisäksi hölmöhkö, vähään tyytyväinen ja juuri sen vuoksi turvallinen ja käytännöllinen pikku ystävätär salaisiin huvituksiin silloin kun herralle sopii.

Jep. Vauva-palstalle ei ehkä kannata kirjoittaa näistä asioista, täällä päivystävät naiset, joiden mielestä toinen nainen on aina typerä lunttu, toisella puolella odottaa ihana vaimo, kaunis koti ja tulevat ihanat lapsenlapset. Mies on viaton ohikulkija.

Ap, ymmärrän, nauti hetkistä miehen kanssa jos olet häneen rakastunut, mutta elä myös elämääsi ja pidä silmät auki.

Ap ei ole tarinan pahis, kahta naista jallittava mies on. Eipä tuo mies mikään lottovoitto vaimolleenkaan ole, mikä ihanneratkaisu se olisi että ap luopuu, ja mies palaa leikkimään kotia?

AP:lleko tuo mies olisi lottovoitto sitten?

Ilmeisesti vanhempi mies , joka pettää.

Eikä mies jallita AP: ta. Hänhän ihan tietoisesti seurustelee naimisissa olevan miehen kanssa, jolla ei ole aikomusta erota.

Ei ole pakko olla tyhmä.

En seurustellut hänen kanssaan, vaan olin ja olen edelleen häneen suunnattoman rakastunut. Parisuhde taitaa kuitenkin olla onnellisimmillaan, jos mies on umpirakastunut, mutta nainen tuntee korkeintaan kiintymystä tätä kohtaan. Jos pääsen jonain päivänä eroon rakkaudentunteestani, en todellakaan halua saattaa itseäni uudelleen samaan jamaan.

Ap

Vierailija
128/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden lupausten ja valheiden keksiminen on osa siitä nautinnosta jota mies saa pannessaan sinua.

Juurikin näin. Osa hupia on seurata kuinka nuo luritukset uppoavat kaltaiseesi imbesilliin, typeryytesi ja herkkäuskoisuutesi ikään kuin lisäävät vallan ja hallinnan tunnetta.

Miksi vaimot ovat tuollaisten pettävien, toisille naisille lurituksia kertovien miesten kanssa? Ovatko he imbesillejä vai neroja? Vai vain paremman elintason perään kuin yksin eläessään? Vaimon ja omakotitalon statuksen?

Tuoko tämä vaimoille vallan ja hallinnan tunteen?

Tekee mies mitä tekeekin kunhan pysyy samassa huushollissa.

Miten niin on? Jos minulle selviäisi miehen pettäminen, lentäisi mies kuin leppäkeihäs ulos.

Vierailija
129/159 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään varma että haluaisin erota jos tulisi ilmi että miehelläni olisi toinen. Perhesyistä (vanhemmuus toimii, emme riitele, meillä on ihana tytär ja kotona hyvä fiilis) ja myös taloudellisista (vakaa talous, ihana ja rakas koti - ei mikään kulissi vaan ihan oikeasti minun ja lapseni rakas koti). Eli jos nyt kuulisin että mies on hakenut pari vuotta seksuaalista jännitystä jostain muualta... Mitä sitten? Minä olen elänyt sen ajan ihan kunniallista ja onnellista elämää enkä mitään valetta - miksi minä siis siitä itseäni rankaisisin muuttamalla johonkin kerrostaloon.

Seksi on joskus vaan seksiä. Jos aviossa olevan miehen lupauksia vaimon jättämisestä kuuntelee pitkäänkin, ei ihan fiksu ole. Miehet nyt vaan ei ole kauhean uskollisia oikeasti. Täytyy olla aika harvinainen tilanne että mies tulee kotiin ja sanoo: puoliksi kaikki, jätän sinut. Varsinkin jos vaihtoehto miehelle on jatkaa kaksoiselämäänsä: kiva stabiili koti ja seksiä joltain muultakin kuin vaimolta.

Vierailija
130/159 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kertoa tähän loppuun, miten mulle lopulta kävi, koska olen tällä hetkellä luultavasti maailman onnellisin nainen. Eli mun rakastama mies kertoi vaimolleen, että on rakastunut minuun. Sen jälkeen hän muutti mun luokse asumaan ja nyt sitten etsimme yhteistä omaa kotia:)

Ap

Vierailija
131/159 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet jätä vaimojaan, niin se menee.

Vierailija
132/159 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös vähän aikaa suhde varattuun mieheen. Tosin ilman rakastumista, se oli lähinnä satunnaista hyvää seksiä. Jonkin ajan kuluttua minua alkoi ärsyttää mokoma pettävä kusiainen, mutta koska kuitenkin pidin miehestä muuten niin aloin lopetella suhdetta hellävaraisesti. Mies vannoi ajattelevansa ja tuntevansa täsmälleen samoin kuin minä,  tuntevansa syvää yhteenkuuluvuutta ja sielunkumppanuutta sekä olevansa maailman loppuun asti ystäväni. Sen hetken jälkeen, kun lopulta ilmoitin etten halua enää tavata seksin merkeissä, en ole kuullut tästä sydänystävästäni ja sielunkumppanistani enää mitään :D

Vierailija
133/159 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kertoa tähän loppuun, miten mulle lopulta kävi, koska olen tällä hetkellä luultavasti maailman onnellisin nainen. Eli mun rakastama mies kertoi vaimolleen, että on rakastunut minuun. Sen jälkeen hän muutti mun luokse asumaan ja nyt sitten etsimme yhteistä omaa kotia:)

Ap

Haluan lisätä vielä sen, että meidän suhde poikkesi salasuhteiden valtavirrasta siinä, ettemme pettäneet ketään fyysisesti. Hän vain kertoi rakastuneensa minuun ja minä häneen. Nyt elämme sitten yhdessä unelmaamme:)

Vierailija
134/159 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Haluan lisätä vielä sen, että meidän suhde poikkesi salasuhteiden valtavirrasta siinä, ettemme pettäneet ketään fyysisesti. Hän vain kertoi rakastuneensa minuun ja minä häneen. Nyt elämme sitten yhdessä unelmaamme:)

Ja olin siis Ap:)

Vierailija
135/159 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kannattaa siis pihdata sitä pimp$aa!

Vierailija
136/159 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli myös vähän aikaa suhde varattuun mieheen. Tosin ilman rakastumista, se oli lähinnä satunnaista hyvää seksiä. Jonkin ajan kuluttua minua alkoi ärsyttää mokoma pettävä kusiainen, mutta koska kuitenkin pidin miehestä muuten niin aloin lopetella suhdetta hellävaraisesti. Mies vannoi ajattelevansa ja tuntevansa täsmälleen samoin kuin minä,  tuntevansa syvää yhteenkuuluvuutta ja sielunkumppanuutta sekä olevansa maailman loppuun asti ystäväni. Sen hetken jälkeen, kun lopulta ilmoitin etten halua enää tavata seksin merkeissä, en ole kuullut tästä sydänystävästäni ja sielunkumppanistani enää mitään :D

Toi rakastumisen puuttuminen on kai se juttu, miksi mies ei jätä vaimoaan uuden naisen takia vaikka sxiä harrastaisikin. Itsekin olin jonkin aikaa tällaisen ukon hoito. Sitten riitti.

Vierailija
137/159 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kunhan mies tajuaa, miten kalliiksi ero tulee, voi mieli muuttua. Puolet omaisuudesta on puolison. Siitä voi olla tiukkaa luopua, ellei sinulla ole vastaavaa puolikasta tilalle.

Ihan vaan vinkkinä.

Vierailija
138/159 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihana kuulla! Onnea @->---

Vierailija
139/159 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Armi Aavikon elämänkerta. Siinä sinulle surullinen esimerkki siitä kuinka käy kakkosnaisille, jotka jäävät odottamaan, että mies jättää vaimonsa.

Kerää itsetuntosi rippeet ja lopeta suhde. Ansaitset parempaa ja sen vielä saatkin.

Vierailija
140/159 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue Armi Aavikon elämänkerta. Siinä sinulle surullinen esimerkki siitä kuinka käy kakkosnaisille, jotka jäävät odottamaan, että mies jättää vaimonsa.

Kerää itsetuntosi rippeet ja lopeta suhde. Ansaitset parempaa ja sen vielä saatkin.

Nopealla vilkaisulla lopputulema oli näköjään toinen kuin Armilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi