Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av:n ilkeät ihmiset "tosielämässä"

Vierailija
10.02.2015 |

Olen nyt viikon ajan käynyt lukemassa näitä av viestiketjuja ja olen oikeastaan järkyttynyt kuinka hemmetin inhottavia ja ilkeitä ihmiset jaksaa olla. Välillä alkaa oikeen etomaan ihmisten ilkeys. Oletteko te myös tosielämässä yhtä inhottavia ihmisiä?.. Vai näytättekö täällä nimettömästi teidän sairaat ja inhottavat ajatuksenne?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:14"]

En ole tosielämässä ilkeä. Käyn täällä päästelemässä höyryjä. Mun mielestä ihmisen pitää tehdä töitä ja olla yrittäväinen, joten pistelen aika pahoja näihin höpöhöpö-mielenterveyseläkkeeläisten ja muiden pummien ruikutuspuheisiin.

Sanon kyllä mielipiteeni reaalitilanteessakin, jos sellaista kysytään.

Olisko parempi, että riehuisin esim. työpaikalla? Joo ei. Sitten ei katsokaas kohta enää olis sitä työtä, josta veroeuroja kannetaan sossuloisten laariin. Nih. Notta jos ei kestä kuumuutta, pysyy poies keittiöstä.

[/quote]

Tapa itsesi, empatiakyvytön paska. Olen pelkkä vastenmielinen natsi.

(Niin, eikö olekin kivaa kun sanotaan mitä tahansa. Sinä tosin kohdellessasi aloitteellisesti muita noin ansaitset sen, mutta ketkään muut eivät, jos he lähinnä elävät kukin tavoillaan ja antavat muidenkin elää.)

Vierailija
42/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisitko vielä helpottaa viestiesi suodattamista laittamalla niihin nimimerkki, esim. Työssä kiusattu vittuilija."

Where's the fun in that?

T. Vittuilija, ei työpaikkakiusattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapa itsesi, empatiakyvytön paska. Olen pelkkä vastenmielinen natsi.

(Niin, eikö olekin kivaa kun sanotaan mitä tahansa. Sinä tosin kohdellessasi aloitteellisesti muita noin ansaitset sen, mutta ketkään muut eivät, jos he lähinnä elävät kukin tavoillaan ja antavat muidenkin elää.)"

Haha, ei mua haittaa, lyö vaan lisää! Tää on terapeuttista!

Vierailija
44/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen muutaman kuukauden aikana, jotka olen täällä viettänyt, minusta on alkanut tuntua, että kävin täällä pääasiassa riitelynhalusta ja puratakseni paineita. Joskus kyllä sain ilon ihmisten lohduttamisestakin. Anonyymina on helppo sortua sellaiseen hybrikseen, johon ei ikinä pystyisi tosielämässä, jossa olen epävarma itsestäni ja mielipiteistäni.

Nyt en enää pidä siitä millainen ihminen minusta on kehittymässä AV-palstalla. Todellisuudessa olen sovittelija ja inhoan konflikteja. Olen myös väsynyt palstan itseään toistavaan luonteeseen. Huomasin sen tänään, kun oikaisin tuhannetta kertaa kettuilua työttömistä ja "sossupummeista". 

Ajattelin lukea kaunokirjallisuutta tästä eteenpäin, vähällä vapaa-ajallani. 

Vierailija
45/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:28"]

"Tapa itsesi, empatiakyvytön paska. Olen pelkkä vastenmielinen natsi.

(Niin, eikö olekin kivaa kun sanotaan mitä tahansa. Sinä tosin kohdellessasi aloitteellisesti muita noin ansaitset sen, mutta ketkään muut eivät, jos he lähinnä elävät kukin tavoillaan ja antavat muidenkin elää.)"

Haha, ei mua haittaa, lyö vaan lisää! Tää on terapeuttista!

[/quote]

(Siinä piti lukea olet.) Ja ei, en lyö, sillä minusta tällainen ei ole terapeuttista, vaan pelkästään vastenmielistä. En irl enkä yleensä netissäkään tuhlaa aikaani roskakasoihin kuten sinä. Emme kuulu edes samaan lajiin, se nyt on selvää.

Vierailija
46/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:29"]

Sen muutaman kuukauden aikana, jotka olen täällä viettänyt, minusta on alkanut tuntua, että kävin täällä pääasiassa riitelynhalusta ja puratakseni paineita. Joskus kyllä sain ilon ihmisten lohduttamisestakin. Anonyymina on helppo sortua sellaiseen hybrikseen, johon ei ikinä pystyisi tosielämässä, jossa olen epävarma itsestäni ja mielipiteistäni.

Nyt en enää pidä siitä millainen ihminen minusta on kehittymässä AV-palstalla. Todellisuudessa olen sovittelija ja inhoan konflikteja. Olen myös väsynyt palstan itseään toistavaan luonteeseen. Huomasin sen tänään, kun oikaisin tuhannetta kertaa kettuilua työttömistä ja "sossupummeista". 

Ajattelin lukea kaunokirjallisuutta tästä eteenpäin, vähällä vapaa-ajallani. 

[/quote]

Täällä helposti sortuu latelemaan ilkeyksia, tekeehän kaikki muutkin niin. Minua helpottaa mielikuva siitä, että ikään kuin istutaan kaikki AV-mammat suuren pöydän ympärille tietokoneilla. Luon tavallaan elävän mielikuvan oikeista ihmisistä. Niin muistan paremmin, että jossain ihan oikeasti joku tunteva ihminen lukee kommenttini ja se saattaa vaikuttaa häneen.

Olen kyllä itsekin sortunut muutaman kerran ilkeään kommenttiin. Pari kertaa olen pyytänyt anteeksikin täällä av:lla.  

Vierailija
47/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:27"]

"Voisitko vielä helpottaa viestiesi suodattamista laittamalla niihin nimimerkki, esim. Työssä kiusattu vittuilija."

Where's the fun in that?

T. Vittuilija, ei työpaikkakiusattu

[/quote]

Mitä hauskaa siinä pitäisi olla? Miksi muuten kirjoitat noin yksinkertaisen lauseen englanniksi, onko jotenkin hienompaa? Ja vastaus kysymykseen, jota et esitä: Nimimerkki auttaa jättämään väliin ko. viestit.

Vierailija
48/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti en kirjoita ilkeitä viestejä palstalla. Mutta ilkeyteen vastaan kyllä ilkeydellä, en ole niin hyvä ja kärsivällinen ihminen, etten sellaisesta provosoituisi.

Vierailija
50/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tännehän ei pidä kirjoittaa mitään sellaista mikä on liian henkilökohtaista. Asioista pitää täällä käsitellä vain abstraktilla tasolla. Ei sitten tule niin paha mieli jos joku sanoo jotain. Ja miksei sanoisi? Tämä nyt kuitenkin on niitä harvoja tai ehkä jopa ainoa paikka jossa voi sanoa vapaasti mitä ajattelee. Ette te nyt varmaan menisi Ylilaudallekaan kyselemään mielipiteitänne ulkonäöstänne ja sitten itkisi kun joku sanoi jotain ilkeää? Jos haluatte tukea, niin etsikää joku toinen paikka, vaikkapa se IRL.

Oikeesti, en vain pysty käsittämään miksi ihmisille se on niin tärkeää kuulla jotain feikkejä kivoja tai tukevia kommentteja? Mitä iloa teeskennellystä tuesta? En vain käsitä. 

Vierailija
51/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 06:51"]Trollaan ja provoilen pelkästään. Tää AV on hyvä paikka päästellä höyryjä niin ei tarvitse tosielämässä olla vittumainen. En usko että ketään on täällä av:llä tosissaan.
[/quote]Silloin kun täältä joku oikeasti hakee apua ja tukea, kertoo v*ttumaisesta luonteesta tulla tänne nälvimään ja esittämään halventavia ja jälkiviisaita kommentteja. Normaalilla empatiakyvyllä varustettu ihminen ei niin tekisi.

Vierailija
52/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 13:28"]

Siis tännehän ei pidä kirjoittaa mitään sellaista mikä on liian henkilökohtaista. Asioista pitää täällä käsitellä vain abstraktilla tasolla. Ei sitten tule niin paha mieli jos joku sanoo jotain. Ja miksei sanoisi? Tämä nyt kuitenkin on niitä harvoja tai ehkä jopa ainoa paikka jossa voi sanoa vapaasti mitä ajattelee. Ette te nyt varmaan menisi Ylilaudallekaan kyselemään mielipiteitänne ulkonäöstänne ja sitten itkisi kun joku sanoi jotain ilkeää? Jos haluatte tukea, niin etsikää joku toinen paikka, vaikkapa se IRL.

Oikeesti, en vain pysty käsittämään miksi ihmisille se on niin tärkeää kuulla jotain feikkejä kivoja tai tukevia kommentteja? Mitä iloa teeskennellystä tuesta? En vain käsitä. 

[/quote] öömh??? Eli jos et halua tietoisesti loukata tai olla ilkeä , niin se tarkoittaa että olet feikki??? Se on ihan eri asia kertoa oma kantansa asiasta kuin oikeasti se että haluaa tietoisesti satuttaa toista. 

Vierailija
53/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa loukkaantua, mutta ei siitä hyväkään mieli tule jos haukutaan. Noilla haukkujilla on itsellään jotain ongelmia eivätkä ole kauhean älykkäitä jos keskustellessa pitää alkaa nimittelemään toisia. Kaikilla olisi kivempaa täällä jos jätettäisiin henkilökohtaisuudet pois ja keskusteltaisiin asiallisesti. Turhauttavaa jos itse on vaivautunut kirjoittamaan jonkun pidemmän asiapitoisen viestin ja toinen vastaa siihen tyyliin "Ei pidä paikkaansa, olet mielisairas lehmä". Hedelmätöntä keskustelua. Parempi siis pitäytyä huumorilinjalla eikä kirjoittaa tai ottaa mitään vakavasti, säästää siten aikaa ja vaivaa.

Vierailija
54/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oletko tosissasi?

Vierailija
55/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että moni täällä pitää ilkeinä kaikkia, jotka ovat eri mieltä mielensäpahoittajan kanssa. Arkoja aiheita ovat esimerkiksi maahanmuutto, abortti ja ns. sosiaalipummius. Näissä ketjuissa ainakin tulee jossain vaiheessa ihan käsittämätöntä kiroilunsekaista suunsoittoa ja haukkumista, ihan vaan sen takia että omaa mielipidettään pidetään ainoana oikeana.

Erikseen tietty sellaiset jotka tulevat vaikka huorittelemaan henkilöä joka kertoo käyttävänsä lyhyitä mekkoja, nämä nyt on epäilemättä trolleja / mielenterveyspotilaita.

Vierailija
56/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 13:43"]

[/quote] öömh??? Eli jos et halua tietoisesti loukata tai olla ilkeä , niin se tarkoittaa että olet feikki??? Se on ihan eri asia kertoa oma kantansa asiasta kuin oikeasti se että haluaa tietoisesti satuttaa toista. 

[/quote]

En ymmärrä mitä yrität sanoa. Ihmiset loukkaantuvat ihan kaikesta joten pelkkä mielipiteensä sanominen ilman loukkaamistarkoitusta on aina jonkun sekopään mielestä väärin. Joten mihin se raja vedetään? 

Vierailija
57/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 13:43"]

[/quote]

En ymmärrä mitä yrität sanoa. Ihmiset loukkaantuvat ihan kaikesta joten pelkkä mielipiteensä sanominen ilman loukkaamistarkoitusta on aina jonkun sekopään mielestä väärin. Joten mihin se raja vedetään? 
[/quote]Mielipiteensä voi sanoa rakentavasti. Joiltakin se sujuu ihan luonnostaan.

Vierailija
58/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla myös halutaan työttömät palkattomiin pakkotöihin ja sit kuitenki haukutaan matala-palkkaiset jotka tienaa leipänsä ite. Ilkutaan siis ihan työssä käyviäkin helpon tien luusereiks jotka ei oo jaksanu tarpeeks käydä kouluja vaikka jonkin näkönen amistutkinto ois alla ja työpaikka.

Ainut oikea tyyli on olla korkeassa asemassa ja tienata yli 4000 euroa kuussa ja kaikki muut on pohjasakkaa on sitte työtön tai matala-palkka alalla tai vähemmän koulutettu.

Mut mikäs siinä, saa ainaki hyvät naurut, ei voi asiat olla hyvin tienaavienkaan keskuudessa kovin hyvin kun ilkutaan ihmisiä jotka valitsee helpomman elämän ilman elämäntapatyöttömyyttä kuitenkaan. 

Vierailija
59/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi elämässä nämä pahimmat ilkeilijät on todellisia vässyköitä. Eivät uskalla sanoa mitään vastaan mihinkään asiaan vaan keräävät vihaa ja purkavat sen sitten tänne. Kaksi pahaa ilkeiliää palstalla olen tunnistanut ja saanut "itseteosta kiinni" he ovat juuri tuollaisia vässyköitä.

Vierailija
60/61 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 13:43"] [quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 13:28"] Siis tännehän ei pidä kirjoittaa mitään sellaista mikä on liian henkilökohtaista. Asioista pitää täällä käsitellä vain abstraktilla tasolla. Ei sitten tule niin paha mieli jos joku sanoo jotain. Ja miksei sanoisi? Tämä nyt kuitenkin on niitä harvoja tai ehkä jopa ainoa paikka jossa voi sanoa vapaasti mitä ajattelee. Ette te nyt varmaan menisi Ylilaudallekaan kyselemään mielipiteitänne ulkonäöstänne ja sitten itkisi kun joku sanoi jotain ilkeää? Jos haluatte tukea, niin etsikää joku toinen paikka, vaikkapa se IRL. Oikeesti, en vain pysty käsittämään miksi ihmisille se on niin tärkeää kuulla jotain feikkejä kivoja tai tukevia kommentteja? Mitä iloa teeskennellystä tuesta? En vain käsitä.  [/quote] öömh??? Eli jos et halua tietoisesti loukata tai olla ilkeä , niin se tarkoittaa että olet feikki??? Se on ihan eri asia kertoa oma kantansa asiasta kuin oikeasti se että haluaa tietoisesti satuttaa toista.  [/quote] En ymmärrä mitä yrität sanoa. Ihmiset loukkaantuvat ihan kaikesta joten pelkkä mielipiteensä sanominen ilman loukkaamistarkoitusta on aina jonkun sekopään mielestä väärin. Joten mihin se raja vedetään?  [/quote]Mielipiteensä voi sanoa rakentavasti. Joiltakin se sujuu ihan luonnostaan.

[/quote]

Sinä et nyt taas käsitä. Joillekin se mielipiteen ja siihen liittyvän tunnereaktion rehellinen julkituominen on arvo sinänsä. Sillä ei pyritä mihinkään. Sen ei ole tarkoitus olla rakentava. Tuon julki mielipiteeni ja tunteeni ja muut ihmiset saavat sitten päättää mitä sillä tiedolla tekevät. Kaikenlainen kaunistelu ja itsesensuuri vähentää ihmisten vapautta päättää mitä sillä tiedolla tekevät. 

Jotenkin luulen, että keskustelu tästä aiheesta on aivan turhaa. Jos et itse kokenut tai nähnyt käytännössä mitä haittaa näistä "rakentavista" kommenteista on, niin et pysty käsittämään.