Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun bruttopalkka on vähän yli 4000 ja silti en

Vierailija
09.02.2015 |

meinaa pärjätä pk-seudulla kolmen lapsen kanssa. Prkle. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon sen kyllä, jos perheessä ei ole toista tienaajaa. Minä saan yksinkin haaskattua vastaavat tulot.

Vierailija
2/8 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin varmaan on. Progressiivinen verotus aiheuttaa sen ettei näennäisesti suurillakaan tuloilla meinaa pärjätä. Itse asun keskisuuressa kaupungissa mutta ei täälläkään noilla tuloilla juuri juhlita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:57"]

Uskon sen kyllä, jos perheessä ei ole toista tienaajaa. Minä saan yksinkin haaskattua vastaavat tulot.

[/quote]

Siinähän se, kun ei ole. Maksaa toki sen pakollisen 500 kuussa. 

Vierailija
4/8 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:02"]

Näin varmaan on. Progressiivinen verotus aiheuttaa sen ettei näennäisesti suurillakaan tuloilla meinaa pärjätä. Itse asun keskisuuressa kaupungissa mutta ei täälläkään noilla tuloilla juuri juhlita.

[/quote]

Niin, käteen jää 2700. :(

Vierailija
5/8 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö niitä menoja ja harrastuksia sitten vähentää. Meillä on yhteensä 5lasta. Lasten haut ja noudot,talo ja auto laina sekä kummatkin käymme töissä silti rahat riittää kaikkeen tarpeelliseen. Tosin emme harrasta mitään muuta kun yhdessä oloa ja retkeilyä luonnossa.

Vierailija
6/8 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto, lomamatkat, alkoholi, makeiset, muu ylimääräinen ruoka, kalliit harrastukset heräteostokset, halvat vaateostokset (jotka hajoaa viikon sisällä), elokuvaillat ym. pois. Ei pitäisi tehdä tiukkaa. Me elettiin äiti ja kaksi lasta pk-seudulla noin kahden tonnin tuloilla.

Vierailija
7/8 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin! Mulla on yli kahdeksan tonnin tulot, ja silti menee joskus tili nollille.

Vierailija
8/8 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:02"]

[/quote]

Niin, käteen jää 2700. :(

[/quote]

Siis 2700 + elarit 500 + lapsilisät n 400 (?) eli 3600 euroa netto kuussa etkä pärjää? Sulla on joku peliriippuvuus tms, joka syö sun rahat tai olet muuten kykenemätön huolehtimaan raha-asioista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi