koko haalaria käyttävät 6v häpeävät niitä
ja joitakin jopa kiusataan siitä pk:ssa.
6v on jo kuitenkin aika iso ja koko haalari on vauvamainen.
toki se lämpöisin vaihtoehto on,mutta..
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:24"]Huono sellainen vanhempi, joka jättää haalarin tai kurahousut ostamatta, jos lapsi muutaman kerran niiden laittamisesta kiukuttelee. Kyllä vanhemman tehtävä on kuitenkin lapsen vaatteet lopulta valita.
[/quote]
Huono sellainen vanhempi joka ei näillä leveyspiireillä osta lapselleen toppavaatteita. 1 tai 2 osaa on sitten makuasia ja eskari-ikäinen osannee jo päättää kummasta tykkää. Jos maku muuttuu kesken talven, niin sitten voi kysellä josko kaverit on määräilleet ja kannustaa omaan ajatteluun.
Mun 6v pojalla on sekä takki+housut että haalari, hän haluaa aina päälleen sen haalarin, koska se on kuulemma mukavampi ja sen saa helpommin puettua. Pojan eskariryhmässä kaikilla muillakin on aina haalarit ulkoilussa. Naapurin 8v tyttö ja 6v poika peuhaavat pihalla haalarissa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:38"]ja joitakin jopa kiusataan siitä pk:ssa.
6v on jo kuitenkin aika iso ja koko haalari on vauvamainen.
toki se lämpöisin vaihtoehto on,mutta..
[/quote]Olen 30 ja haluan haalarin.
Kuinka monta kirjoitusvirhettä mahtuu yhteen otsikkoon?
Mä en raaskinut ostaa haalaria kun ton ikäinen (mulla poika) kuluttaa polvet melko pian puhki vaikka olisi mitä matskua ja vahvikkeet. Kaksiosaisessa tarvitsee uusia vain housut.
Meillä 8v:llä oli tänään koulun jälkeen kotipihalla ohut vanha haalari ja siinä päällä Rukan kurahaalarit. Olikohan tämä nyt kovinkin "vauvamaista" aloittajan mielestä?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:30"]Meillä 8v:llä oli tänään koulun jälkeen kotipihalla ohut vanha haalari ja siinä päällä Rukan kurahaalarit. Olikohan tämä nyt kovinkin "vauvamaista" aloittajan mielestä?
[/quote]
En ole aloittaja, mutta meillä on kummallakin kouluikäisellä kotikäytössä ihan noita samoja rukan kuravaatteita, kurakeleillä paljon kätevämmät kuin haalareiden putsaaminen. Ei ole vauvamaista tietääkseni.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:24"]
Minä käytin vielä 11-vuotiaana, enkä älynnyt hävetä :D
t: aspergeri vm. 82
[/quote]
Minkälainen sulla oli? Oliko "neon" ?
[/quote]
Mustaa siinä ainakin oli... saattoi olla vähän jotain neonväriä, mutta en ole varma. Äitini yleensä vihasi neonvärejä. Siksi rakastan niitä nykyään :D
Entä itselläsi??